Dat ie Max in zijn spiegel zag denk ikquote:Op zondag 16 september 2018 16:36 schreef Hanschje het volgende:
[..]
ja wat was het nut van die cirkel?
Vond ik wel, enige echte interessante actie was rond ronde 35-40 met Hamilton en de achterblijvers. Voor de rest voor Singapore-begrippen vrij saaiquote:
Singapore heeft de lat dan wel heel hoog gelegd iddquote:Op zondag 16 september 2018 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Vond ik wel, enige echte interessante actie was rond ronde 35-40 met Hamilton en de achterblijvers. Voor de rest voor Singapore-begrippen vrij saai
Ik denk dat je wat betreft het functioneren van het team niet beter kunt hebben dan Vettel. Die heeft natuurlijk niet zoveel extra snelheid tov de rest als Schumacher, maar een coureur kan niet het team leiden. Dat is aan Arrivabene en die bakt er niet zoveel van.quote:Op zondag 16 september 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:
Ferrari, jammer dat een man als Schumacher er niet is, ze zullen toch iemand van zijn kaliber nodig hebben om dat team behoorlijk te leiden
Mja er waren tig coureurs die super lang op de ultras reden en Ricciardo ging er ook prima op. Daarnaast zagen Vettel z'n banden er prima uit bij de finish. Denk dat Vettel sws geen lekkere pace en weinig vertrouwen had. Echt duidelijke strategie faal vind ik het niet.quote:Op zondag 16 september 2018 16:25 schreef ShaoliN het volgende:
Vettel kan 0 tempo houden omdat hij op die verkeerde band staat door een falende Ferrari strategie. En toch uitlopen op Bottas. Wat een waardeloze zak is dat zeg, jezus christus.
Knieën ook wat puntig.quote:
misschien ook wishful thinking, vind het jammer dat hij er niet bij is in wat voor een rol dan ookquote:Op zondag 16 september 2018 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat betreft het functioneren van het team niet beter kunt hebben dan Vettel. Die heeft natuurlijk niet zoveel extra snelheid tov de rest als Schumacher, maar een coureur kan niet het team leiden. Dat is aan Arrivabene en die bakt er niet zoveel van.
Hij is hier gewoon collegiaal.quote:Op zondag 16 september 2018 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Sirotkin weet niet dat Perez op hem in stuurde
Amber bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2018 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:
wie is de meid op de bank trouwens?
https://www.instagram.com/amberbrantsen/quote:Op zondag 16 september 2018 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:
wie is de meid op de bank trouwens?
Niet zo bijzonder, doe mij die brunette van red bull bij podium maarquote:Op zondag 16 september 2018 16:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/amberbrantsen/
quote:Op zondag 16 september 2018 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Perez had van mij de zwarte vlag mogen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |