Dat ie Max in zijn spiegel zag denk ikquote:Op zondag 16 september 2018 16:36 schreef Hanschje het volgende:
[..]
ja wat was het nut van die cirkel?
Vond ik wel, enige echte interessante actie was rond ronde 35-40 met Hamilton en de achterblijvers. Voor de rest voor Singapore-begrippen vrij saaiquote:
Singapore heeft de lat dan wel heel hoog gelegd iddquote:Op zondag 16 september 2018 16:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Vond ik wel, enige echte interessante actie was rond ronde 35-40 met Hamilton en de achterblijvers. Voor de rest voor Singapore-begrippen vrij saai
Ik denk dat je wat betreft het functioneren van het team niet beter kunt hebben dan Vettel. Die heeft natuurlijk niet zoveel extra snelheid tov de rest als Schumacher, maar een coureur kan niet het team leiden. Dat is aan Arrivabene en die bakt er niet zoveel van.quote:Op zondag 16 september 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:
Ferrari, jammer dat een man als Schumacher er niet is, ze zullen toch iemand van zijn kaliber nodig hebben om dat team behoorlijk te leiden
Mja er waren tig coureurs die super lang op de ultras reden en Ricciardo ging er ook prima op. Daarnaast zagen Vettel z'n banden er prima uit bij de finish. Denk dat Vettel sws geen lekkere pace en weinig vertrouwen had. Echt duidelijke strategie faal vind ik het niet.quote:Op zondag 16 september 2018 16:25 schreef ShaoliN het volgende:
Vettel kan 0 tempo houden omdat hij op die verkeerde band staat door een falende Ferrari strategie. En toch uitlopen op Bottas. Wat een waardeloze zak is dat zeg, jezus christus.
Knieën ook wat puntig.quote:
misschien ook wishful thinking, vind het jammer dat hij er niet bij is in wat voor een rol dan ookquote:Op zondag 16 september 2018 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat betreft het functioneren van het team niet beter kunt hebben dan Vettel. Die heeft natuurlijk niet zoveel extra snelheid tov de rest als Schumacher, maar een coureur kan niet het team leiden. Dat is aan Arrivabene en die bakt er niet zoveel van.
Hij is hier gewoon collegiaal.quote:Op zondag 16 september 2018 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Sirotkin weet niet dat Perez op hem in stuurde
Amber bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2018 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:
wie is de meid op de bank trouwens?
https://www.instagram.com/amberbrantsen/quote:Op zondag 16 september 2018 16:46 schreef ender_xenocide het volgende:
wie is de meid op de bank trouwens?
Niet zo bijzonder, doe mij die brunette van red bull bij podium maarquote:Op zondag 16 september 2018 16:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/amberbrantsen/
quote:Op zondag 16 september 2018 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Perez had van mij de zwarte vlag mogen krijgen
wat doet die daar behalve irritant glimlachenquote:Op zondag 16 september 2018 16:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/amberbrantsen/
om te huilen, ziggo zakt steeds dieper wegquote:Op zondag 16 september 2018 16:43 schreef Justevo het volgende:
Wat een bagger nabeschouwing, echt compleet ruk.
quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
wat doet die daar behalve irritant glimlachen
quote:
Leuk toch. Ze zegt meer nuttige dingen dan die mongool van een Coronel.quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk toch. Ze zegt meer nuttige dingen dan die mongool van een Coronel.
+1quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
dan zie je hoe makkelijk dat isquote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beter dan Chris Zeegers en die ADHD-mongool uit Rotterdam Den Haagquote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon een liefhebber van de F1.. zat vorig jaar ook tijdens Singapore in de studio volgans die insta pagina.quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ah leukquote:Op zondag 16 september 2018 16:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon een liefhebber van de F1.. zat vorig jaar ook tijdens Singapore in de studio volgans die insta pagina.
En zie hier, uit 2016:
https://www.instagram.com/p/BJnGpDlADQU/
Nou ligt die lat ook wel erg laag... wat zeg ik, die ligt minimaal een meter of 6 diep.quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook bewust om een beetje VI-achtig te doenquote:Op zondag 16 september 2018 16:54 schreef Kreator het volgende:
Verder snap ik het gemopper op het ziggo programma niet zo. Het is zoals bij alle sporten dom gelul eromheen.
Ik vind veel dingen wel goed met Doornbos (zoals de snelle quali Laps naast elkaar laten zien).
Kamphuus vind ik ook niet heel vervelend, al snapt hij niet alles en zegt vaak wat onnozele dingen om de discussie uit te lokken.
Al met al prima vermakelijk. Had iets meer on-circuit mogen zijn.
Al liep hij alleen maar rond om zijn mening te geven. Er is ook echt helemaal niemand die het voor Ferrari opneemt. Lauda zit bij Mercedes, Rosberg zit ook in het Hamilton-promotieteam om er zelf beter op te staan. Webbers voorkeur mag ook duidelijk zijn, er is helemaal niemand die bjivoorbeeld even kritisch is over de subjectiviteit van Charlie&The Stewards. Dat weegt toch mee.quote:Op zondag 16 september 2018 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien ook wishful thinking, vind het jammer dat hij er niet bij is in wat voor een rol dan ook
Het voegt toch allemaal niets toe, ze weet en zegt niets dat wij niet weten. Ik vind de nabeschouwing op Ziggo inhoudelijk erg mager altijd.quote:Op zondag 16 september 2018 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze wordt compleet genegeerdquote:Op zondag 16 september 2018 16:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het voegt toch allemaal niets toe, ze weet en zegt niets dat wij niet weten. Ik vind de nabeschouwing op Ziggo inhoudelijk erg mager altijd.
Amber is wel heel leuk en ziet er goed uit.
ze hadden er ook een model kunnen neerzettenquote:Op zondag 16 september 2018 16:59 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ze wordt compleet genegeerd
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 16-09-2018 om 16:46:10Ant Davidson: “Until I saw this clip I was 100% it was a racing incident…This sheds new light on it.”#SingaporeGP #SkyF1 #F1 #Perez #Ocon https://t.co/BAnPWzeqo9 reageer retweet
Het is sinds Max gewoon gericht op teletoeterpubliek. Die willen liever BN'ers zien dan engineers of (ex)-coureurs met allerhande technische analyses.quote:Op zondag 16 september 2018 16:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het voegt toch allemaal niets toe, ze weet en zegt niets dat wij niet weten. Ik vind de nabeschouwing op Ziggo inhoudelijk erg mager altijd.
Amber is wel heel leuk en ziet er goed uit.
quote:Op zondag 16 september 2018 17:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
De Ferrari twitter stagiair heeft een nieuwe baan gevonden zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |