Hij moet het wel erg vaak ontgelden.quote:Op zondag 16 september 2018 20:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zonder meer een leuke vrouw. En ze kijkt graag F1. Dat is bonus. Ze hoeft er geen verstand van te hebben, dat hebben de mannen die daar uitgenodigd worden vaak ook niet, incl Coronel. En dan is het geen probleem.
Het is alleen de vraag welke van de twee je voor je hebt.quote:Op zondag 16 september 2018 21:44 schreef daNpy het volgende:
Ik snap ook niet wat ze hier tegen Coronel hebben. Hij houdt van hard racen en ze zeggen over iedereen bij Ziggo dat ze "de grootste Max fans van Nederland" zijn. Als je dat niet wil zien kijk je toch niet?
Als je Coronel in het echt tegen komt is het een rustige, aardige gast die graag vertelt over zijn races.
Ik kan ze best goed uit elkaar houden eigenlijkquote:Op zondag 16 september 2018 21:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag welke van de twee je voor je hebt..
En ja, het gehaat op Tom slaat nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Precies. Hij is misschien niet altijd (even) objectief, maar ach. Op den duur maakt iedereen zich daar schuldig aan. De Nederlanders, de Duitsers, de Britten enz enz. NL heeft eindelijk een coureur die binnen 3 jaar de wereldtitel zal pakken dus die (overdreven) enthousiasme begrijp ik ergens wel.quote:Op zondag 16 september 2018 21:44 schreef daNpy het volgende:
Ik snap ook niet wat ze hier tegen Coronel hebben. Hij houdt van hard racen en ze zeggen over iedereen bij Ziggo dat ze "de grootste Max fans van Nederland" zijn. Als je dat niet wil zien kijk je toch niet?
Als je Coronel in het echt tegen komt is het een rustige, aardige gast die graag vertelt over zijn races.
Ja, Tom en Tim zijn prima gozers en ik raad je af om op hun eigen baantje tegen ze te gaan karten, maar ik mag toch vinden dat hij daar irritant is.quote:Op zondag 16 september 2018 21:44 schreef daNpy het volgende:
Tuurlijk mag je dat vinden, maar moet dat elke race gemeld worden?quote:Op zondag 16 september 2018 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, Tom en Tim zijn prima gozers en ik raad je af om op hun eigen baantje tegen ze te gaan karten, maar ik mag toch vinden dat hij daar irritant is.
Ik meld dat toch niet iedere race? Hier was het ook meer een poging tot humor om te lachen.quote:Op zondag 16 september 2018 21:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vinden, maar moet dat elke race gemeld worden?
Ik kijk ook niet naar RTL, want ik wordt misselijk van de "wij weten het beter" verslaggeving. Opgelost.
Kop, maaiveld,quote:Op zondag 16 september 2018 21:50 schreef daNpy het volgende:
Nederland heeft een coureur in de F1 die mee strijd om de winst. Dat is nog nooit voor gekomen.
Ook wel leuk is dat volgens hem Massa= Raikkonen (waar ik overigens nog wel kan inkomen).quote:Op zondag 16 september 2018 21:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je lult je er weer eens onderuit, Weltschmerz. Dat was niet wat je initieel zei. Je hebt niet alleen een compleet rode Vettel bril op, je kan ook niet tegen je verlies, en je lult ontzettend vaak compleet uit je nek, nu was het chassis van RB weer zogenaamd niet goed een paar posts geleden, wat doet dat ding dan op plek 2 met een haperende motor?
Verschil Bottas-Massa in 2016:quote:Op zondag 16 september 2018 08:06 schreef mikieu het volgende:
01. Alonso 0.381s (0.842s)
02. Leclerc 0.379s (0.619s)
03. Verstappen 0.26s (0.662s)
04. Gasly 0.22s (0.195s)
05. Vettel 0.17s (0.166s)
06. Hulkenberg 0.148s (0.266s)
07. Hamilton 0.145s (0.687s)
08. Sirotkin 0.09s (0.071s)
09. Grosjean 0.06s (0.959s)
10. Perez 0s (0.38s)
Gemiddelde verschil in kwalificatie, degene waar een van de coureurs niet meedeed zijn hierin niet meegenomen.
https://forums.autosport.(...)eam-mates/?p=7773689quote:02. Bottas 0.2s (-0.226s) 17-3
https://forums.autosport.(...)/page-7#entry6724714quote:4. Bottas 0.161s
En dat juich ik ook van harte toe, maar af en toe een beetje bredere blik zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 21:50 schreef daNpy het volgende:
Nederland heeft een coureur in de F1 die mee strijd om de winst. Dat is nog nooit voor gekomen.
Klopt, het is niet dat ik het de beste show op TV vind.quote:Op zondag 16 september 2018 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dat juich ik ook van harte toe, maar af en toe een beetje bredere blik zou geen overbodige luxe zijn.
quote:Op zondag 16 september 2018 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Vettel en Hamilton zijn beide snel. Beide zijn op een andere manier labiel. Het gaat er dan ook om wie aan het eind van het jaar het minst labiel bleek.
Prima samenvatting welquote:Op zondag 16 september 2018 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Vettel en Hamilton zijn beide snel. Beide zijn op een andere manier labiel. Het gaat er dan ook om wie aan het eind van het jaar het minst labiel bleek.
quote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef CrashO het volgende:
En Max had een liefdes momentje met de pers![]()
[ afbeelding ]
:RBR heeft een heel blik mooie vrouwen opengetrokken. Op 10.00 naast RIC is nog beter dan die 2 dames bij het podium.SPOILER: ContextOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef CrashO het volgende:
En Max had een liefdes momentje met de pers![]()
[ afbeelding ]
:Dat handje op Max zijn schouder net voor het middelvinger moment. Die man denkt ook rustig Max, dat "ik ga iemand slaan moment" is ook helemaal uit de context getrokken. Geef ze geen voer.SPOILER: ContextOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nergens lees je hier iets over. Schijnbaar is het niet erg als je in een goede flow zit. Ik vind het overigens niet erg, maar dat vond ik van die "ik ga iemand slaan" uitspraak ook.
Zou geen kwaad kunnen als ze eens wat terugkeken naar rtl uitzendingen. Die opbouw, kennisdelen en entertainment was prima.quote:Op zondag 16 september 2018 22:11 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het programma rondom de races bij Ziggo niet echt slecht. Maar het ook maar hoe jij erin staat. Gewoon lekker wegkijk tv. Jij moet niet verwachten dat jij na het programma alle details van de F1 kent. Dan vind ik dat programma van Autobahn.eu op maandag beter.
Wel hadden ze mij nog een goed onderdeel mogen toevoegen aan de voorbeschouwing buiten die 2 minuutjes met Van Gameren of ze hadden gewoon net als vorige jaar één uur voor de race met de uitzending moeten starten. Nu vind ik het soms wat langdradig tot de race.
Nog niemand heeft het opgepikt.quote:Op zondag 16 september 2018 22:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat handje op Max zijn schouder net voor het middelvinger moment. Die man denkt ook rustig Max, dat "ik ga iemand slaan moment" is ook helemaal uit de context getrokken. Geef ze geen voer.
Maar nergens lees je hier iets over. Schijnbaar is het niet erg als je in een goede flow zit. Ik vind het overigens niet erg, maar dat vond ik van die "ik ga iemand slaan" uitspraak ook.
Dit was ook gewoon een geintje. Dat vorige fragment was niet letterlijk zo bedoeld, maar toch wel vrij vijandig naar de pers.quote:Op zondag 16 september 2018 22:45 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat handje op Max zijn schouder net voor het middelvinger moment. Die man denkt ook rustig Max, dat "ik ga iemand slaan moment" is ook helemaal uit de context getrokken. Geef ze geen voer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |