abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 15 september 2018 @ 23:11:16 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181930555
quote:
Franse douane doet cokevangst van meer dan 30 miljoen in scheepscontainer



Franse douaneambtenaren hebben in de haven van Le Havre (Normandië) voor meer dan 30 miljoen euro aan cocaïne gevonden in een scheepscontainer.

Het schip was afkomstig uit Zuid-Amerika en had 752 kilogram cocaïne aan boord, zo liet de Franse minister van Begroting, Gerald Darmanin, weten. Volgens het Franse persagentschap AFP zijn er nog geen arrestaties verricht in deze zaak.

https://www.hln.be/nieuws(...)scontainer~aef7e258/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181930620
Handig dat de eenheid in de titel van het bericht ontbreekt. Terwijl ze in Frankrijk ook met de euro betalen
pi_181930626
En de 7000kg is al versneden _O-
Ik zwaai naar dieren.
  Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 23:14:55 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181930796
Jeetje.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181930798
Nou, next dan maar.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:29:16 #7
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181930936
Ik vraag me wel eens af of de cokehandelaren op het idee zijn gekomen om de douane te tippen voor een grote lading coke die ergens het land binnen komt, waarvan de bovenste pakketjes coke zijn van goede kwaliteit en de rest van de "grote" partij homeopatisch versneden is met bakpoeder of iets dergelijks. Douane blij met "grote" vangst, muilezel die het vervoerd heeft een goede advocaat en de rest van de partij via andere wegen over de grens gebracht.
Non possumus non loqui
pi_181931634
Gewoon pep snuiven. Dan kun je zelfs als het lichaam niet meer wil nog een paar uur doorbeunen.
pi_181932275
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:29 schreef Knip het volgende:
Ik vraag me wel eens af of de cokehandelaren op het idee zijn gekomen om de douane te tippen voor een grote lading coke die ergens het land binnen komt, waarvan de bovenste pakketjes coke zijn van goede kwaliteit en de rest van de "grote" partij homeopatisch versneden is met bakpoeder of iets dergelijks. Douane blij met "grote" vangst, muilezel die het vervoerd heeft een goede advocaat en de rest van de partij via andere wegen over de grens gebracht.
Ik zou er als drugsbaas inderdaad ook wel plezier in hebben om 699 kilo bloem en 1 kilo coke te verschepen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 16 september 2018 @ 02:52:43 #10
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181933846
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon pep snuiven. Dan kun je zelfs als het lichaam niet meer wil nog een paar uur doorbeunen.
dit
#KICKOUTZP
pi_181933910
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon pep snuiven. Dan kun je zelfs als het lichaam niet meer wil nog een paar uur doorbeunen.
  zondag 16 september 2018 @ 03:13:46 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181933945
Dat is een flinke lijn...
And so is the past
pi_181934013
Toen het vertrok richting Frankrijk was het nog geen miljoen waard.
  zondag 16 september 2018 @ 09:00:44 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181935211
En nu hebben ze de War on Drugs gewonnen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_181935434
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hopen dat de ontvanger dit leest. En hopen dat hij het leest voor hij de vervoerder neerknalt
Klopt, volgens mij ook officieel beleid in NL, de hele Mocro oorlog is ontstaan omdat de politie het wel grappig vond om een gevonden grote partij weg te halen en niets te melden om te zien wat er zou gebeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181935447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:29 schreef Knip het volgende:
Ik vraag me wel eens af of de cokehandelaren op het idee zijn gekomen om de douane te tippen voor een grote lading coke die ergens het land binnen komt, waarvan de bovenste pakketjes coke zijn van goede kwaliteit en de rest van de "grote" partij homeopatisch versneden is met bakpoeder of iets dergelijks. Douane blij met "grote" vangst, muilezel die het vervoerd heeft een goede advocaat en de rest van de partij via andere wegen over de grens gebracht.
Dit zijn soms ook gewoon checks om te kijken of een lijn werkt, maar goed het is soms ook gewoon pech.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181935825
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:29 schreef Knip het volgende:
Ik vraag me wel eens af of de cokehandelaren op het idee zijn gekomen om de douane te tippen voor een grote lading coke die ergens het land binnen komt, waarvan de bovenste pakketjes coke zijn van goede kwaliteit en de rest van de "grote" partij homeopatisch versneden is met bakpoeder of iets dergelijks. Douane blij met "grote" vangst, muilezel die het vervoerd heeft een goede advocaat en de rest van de partij via andere wegen over de grens gebracht.
Wat de cartels zoals die van Escobar in ieder geval wel deden, was om soms kleine zendingen doelbewust te laten ontdekken door corrupte douanebeambten. Justitie bijgemaakt met een kruimeltje, en de betreffende medewerkers hadden zojuist een drugsvangst "gevonden" dus wekten geen argwaan.
pi_181937084
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij ook officieel beleid in NL, de hele Mocro oorlog is ontstaan omdat de politie het wel grappig vond om een gevonden grote partij weg te halen en niets te melden om te zien wat er zou gebeuren.
Die is toch begonnen nadat een groep uithalers (de Turtles) zelf een partij achter hebben gehouden, terwijl ze zeiden dat de politie die in beslag had genomen?
Kort daarna baadden zij in luxe en weelde.
Echter na korte tijd kwam de bal aan het rollen toen een pakket van die verdwenen coke (die gemerkt was door de Colombianen) in handen kwam van een stel Colombianen..
Toen bleek dat die partij helemaal niet in handen van de politie is geweest en barstte de hel los.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 september 2018 @ 12:57:07 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181939416
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wat de cartels zoals die van Escobar in ieder geval wel deden, was om soms kleine zendingen doelbewust te laten ontdekken door corrupte douanebeambten. Justitie bijgemaakt met een kruimeltje, en de betreffende medewerkers hadden zojuist een drugsvangst "gevonden" dus wekten geen argwaan.
Dat is slim _O- _O-
Maar een lading van 30 miljoen euro aan coke zal vast geen kruimeltje zijn? :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181939788
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2018 12:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is slim _O- _O-
Maar een lading van 30 miljoen euro aan coke zal vast geen kruimeltje zijn? :@
Dat is voor geen enkele groep een kleintje, dit soort partijen worden meestal ook "verzekerd", dat klinkt vreemd maar zo werkt het, soms door meerdere groepen, soms ook door lui die tientallen van dit soort partijen door laten komen. Het kan ook voorkomen dat groep 1 een goed contact heeft waarbij partij 2 met "tol" een partij kan laten doorkomen. Het is heel simpel, ongeveer 5 procent van de containers word gecontroleerd, en soms gaat dat mis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_181940069
Er wordt wel vaker zo'n partij drugs gevonden. Niet echt nieuwswaardig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')