Beetje heel erg voorbarig om bij een 24-jarige te stellen dat er altijd wel iemand beter is en het nooit wat zal worden.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er is er blijkbaar telkens minstens 1 beter over drie weken gezien. Of hij valt weer, maar dat is ook geen toeval meer, net als bij Wielco.
Mooi kapsel ook.quote:
Die demarrages vorig jaar waren natuurlijk ook omdat hij er al zo slecht voor stond, dat niemand het de moeite vond om te reageren.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vorig jaar demarreerde hij fluitend weg van Froome en weet ik veel wie nog meer (lol).
Ik zeg niet dat het nooit wat wordt, maar ik heb zo'n gevoel dat hij altijd wel iets tegenkomt. of er weer een jonger iemand komt, zoals Masquote:Op zaterdag 15 september 2018 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beetje heel erg voorbarig om bij een 24-jarige te stellen dat er altijd wel iemand beter is en het nooit wat zal worden.
Mas is van Quick-Step dus halve Belg.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe vaak heeft Wuyts het nu al gehad over wat Bertje heeft gezegd over Mas?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die demarrages vorig jaar waren natuurlijk ook omdat hij er al zo slecht voor stond, dat niemand het de moeite vond om te reageren.
Wolfpack genot, samen met Flipje schroeien naar de wereldtitelquote:Op zaterdag 15 september 2018 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is nog niet bekend gemaakt volgens mij bij Spanje. Stond wel op de 'short' list.
Ja.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:02 schreef VoMy het volgende:
Kruiswijk 4e, Wilco 10e (2s achter Izaguirre helaas). Wel de derde grote ronde dit jaar waarin 2 Nederlanders top-10 eindigen in het eindklassement. Waarvan 4 verschillende renners, 3x Sunweb (Dumoulin, Oomen, Wilcoman) en 1x LottoNL (Kruiswijk).
Die boom zat er een beetje voor maar het was ook niet heel handig gedaan van MAL.quote:
Vooral foppen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:54 schreef Masterminded het volgende:
Miguel laat zich hier kloppen?
Hij is ook alweer Colombiaans 24, de jaren beginnen te tellen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nooit wat wordt, maar ik heb zo'n gevoel dat hij altijd wel iets tegenkomt. of er weer een jonger iemand komt, zoals Mas
Als Djumbo volgend jaar met Rogla de Tour wil winnen, dan hebben ze Krachtwijk hard nodig.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een NL’er laat zich kaas van brood eten in laatste bergetappe.
Gras is groen.
Ontopic: zuur voor Kruijswijk. Volgend jaar giro + vuelta dan maar.
In Colombia ben je op die leeftijd al opa idd.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is ook alweer Colombiaans 24, de jaren beginnen te tellen.
Roglic komt niet voor een klassement.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Djumbo volgend jaar met Rogla de Tour wil winnen, dan hebben ze Krachtwijk hard nodig.
Vooral dit ja. Je ziet eigenlijk dit seizoen al een licht verval.quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is ook alweer Colombiaans 24, de jaren beginnen te tellen.
#BoekmanWintNooitMeerEenKoersquote:Op zaterdag 15 september 2018 18:11 schreef wimderon het volgende:
Buchmann heel mooi 12e in het klassement, de vlag kan uit bij Bora!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |