Welkom! Wat fijn voor je, gefeliciteerd! En ik herken je angst dat het misgaat enorm. Gewoon blijven ademhalen. Een teug na de ander.quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef Sisu het volgende:
Verder hoop ik dat het niet reageren van Luna betekent dat ze aan het bevallen is
Gefeliciteerd en welkom! Ik wens jou en je baby heel veel doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:15 schreef Sisu het volgende:
Hej
Ik meld me ook aan! Waarschijnlijk zo rond eind mei uitgerekend.
Ik forumde hier al lange tijd geleden, maar vanwege de herkenbaarheid en stomme naam destijds toch gekozen voor een nieuw account.
Ook omdat ik nog maar heel pril zwanger ben (clearblue geeft 3 weken aan) en erg bang ben dat het fout gaat.
Ik heb pcos en kreeg eigenlijk afgelopen juli te horen dat ik het zonder extra hormonen op zou moeten geven. Best een grote klap.
Maar sinds afgelopen weekend krijg ik roze streepjes te zien dus dat betekende ook het einde van mijn AD.
Wellicht triggert dat ook mijn angstgevoelens. Mn lichaam liet al langer merken dat ik zwanger was dus ik ben over the moon dat het om een zwangerschap gaat en niet om menstruatie.
Anyways. Moeder van een meisje (3.5), getrouwd en blij met m’n werk als vmbo docente.
=degene die me herkent.. sst!
Sisu is Fins en betekent zoiets als doorzettingsvermogen en vooral veerkracht. En dat is wat ik nu hoop te doen! Opveren
Hè, wat jammer en vervelend. Maar dan nu de hamvraag: heb je goed kunnen slapen?!?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef lunapuella het volgende:
Helaas, geen babynieuws hoor! Halve avond krampen om de 8-10 minuten, maar zodra ik naar bed ging was het voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |