Is ook perfect tijdens CL avondjesquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat schakelprogramma is toch wel geinig. Ene goal na de andere in de kk divisie.
'vandaag'quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt klojo waar was jij dan vandaag?
Waarom zou je niet gewoon naar je club kijken bij CL?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ook perfect tijdens CL avondjes
Dat mag jij eerlijk zeggen Stijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat het me niet verbaast dat Twente het lastig heeft met zo'n vreemdelingenlegioen om goed voor de dag te komen (zonder dat ik naar de wedstrijd kijk)?
Jij bent er heel goed in om achteraf te zeggen dat je dit voorafgaand al dacht.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik eerlijk zeggen dat het me niet verbaast dat Twente het lastig heeft met zo'n vreemdelingenlegioen om goed voor de dag te komen (zonder dat ik naar de wedstrijd kijk)?
Vreemdelingenlegioenen hebben vaak nooit zo'n hoge succesratio. Dit doe ik zonder statistische bewijzen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent er heel goed in om achteraf te zeggen dat je dit voorafgaand al dacht.
Jonge, ik doe meer dingen dan hier kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat Drizzt dit toestaat.
Toen er een ongeluk in Twente was gebeurd met dat dak toen verwijderde hij alle grapjes daarover.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonge, ik doe meer dingen dan hier kijkenPost is al weg.
Iemand de NSB'er uitgehangen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonge, ik doe meer dingen dan hier kijkenPost is al weg.
zat even de kijkcijfers te bekijken.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat schakelprogramma is toch wel geinig. Ene goal na de andere in de kk divisie.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Twente weer gelijk. WEGWEZEN HIER.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, jij hier. We zien je niet zo vaak meer in de SC.
VERTEL ONS ALLES
Had echt niks te melden, dus snipperdagje genomen in de SC.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt klojo waar was jij dan vandaag?
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iemand de NSB'er uitgehangen?
Je hebt nooit wat zinnigs te melden.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Had echt niks te melden, dus snipperdagje genomen in de SC.
Dat houdt Onlogisch ook nooit tegen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Had echt niks te melden, dus snipperdagje genomen in de SC.
Terecht dat je de post hebt weggehaald, Drizzt. GGMM en ik staan vierkant achter je.quote:
Misschien moet Drizzt het topic maar even dichtgooien voordat het escaleert.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat Drizzt dit toestaat.
Toen er een ongeluk in Twente was gebeurd met dat dak toen verwijderde hij alle grapjes daarover.
Mwa, grapje moet kunnen tochquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Terecht dat je de post hebt weggehaald, Drizzt. GGMM en ik staan vierkant achter je.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien moet Drizzt het topic maar even dichtgooien voordat het escaleert.
Dit is gewoon kansloos. Ik ben niet zo van de grapjes over dit soort gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, grapje moet kunnen toch
Al vond ik het totaal niet grappig.
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat houdt Onlogisch ook nooit tegen hoor.
Ik vind het ook stijlloos, maar grapjes verbieden hoeft niet zo van mij.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is gewoon kansloos. Ik ben niet zo van de grapjes over dit soort gebeurtenissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |