SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Omdat Toni Sinas een chokende bosmongool is.quote:Op vrijdag 14 september 2018 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan op dit podium en niet in een café in Sneek ofzo?
Iedere gehandicapte kan er op een dag doorheen komen, zoals Maik Kouwenhoven (wie?).quote:Op vrijdag 14 september 2018 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Toni Sinas een chokende bosmongool is.
Waarom komen mijn mannen er dan nooit doorheen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 13:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Iedere gehandicapte kan er op een dag doorheen komen, zoals Maik Kouwenhoven (wie?).
Wie dan?quote:Op vrijdag 14 september 2018 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom komen mijn mannen er dan nooit doorheen.
Ik noem een Vincent Kamphuis, een Justin, een Wessel Nijman, een Geert Nentjes.quote:
Pech van de loting, pech van een slechte dag.quote:Op vrijdag 14 september 2018 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik noem een Vincent Kamphuis, een Justin, een Wessel Nijman, een Geert Nentjes.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
Draw Bracket
Ian White (3) v Jelle Klaasen
Dave Chisnall (14) v James Richardson
Simon Whitlock (6) v James Wilson/Adam Huckvale
Max Hopp (11) v Steve Beaton/Vincent van der Voort
Joe Cullen (7) v Ross Smith
Darren Webster (10) v Mickey Mansell
Mensur Suljovic (2) v Ryan Joyce
Jermaine Wattimena v Danny Noppert
Jonny Clayton (4) v Steve Lennon
Mervyn King (13) v Steve West
Adrian Lewis (5) v Terry Jenkins
Stephen Bunting (12) v Barry Lynn
Daryl Gurney (8) v Robert Marijanovic/Jan Dekker
Gerwyn Price (9) v John Henderson
Peter Wright (1) v Ryan Searle
Kim Huybrechts (16) v Martin Schindler
Evening Session (7.15pm local time, 6.15pm BST)
James Wilson v Adam Huckvale
Robert Marijanovic v Jan Dekker
Steve Beaton v Vincent van der Voort
Maar West ontsnapt wel met een 6-5 zege.quote:
In de haven van Rotterdam zeker. Af en toe eens een containertje vergeten te administreren.quote:
Hij staat vierde op de Pro Tour ranking van de 32 die worden uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is hij op WK koers of gaat dat 2019 worden denk je?
Hij heeft een sloot kansen om zijn eigen leg te houden, mist ze en stort meteen in. Genot.quote:
Oi lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij staat vierde op de Pro Tour ranking van de 32 die worden uitgenodigd.
Frustratieworpjes in leg 2, het is een klassiekerquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft een sloot kansen om zijn eigen leg te houden, mist ze en stort meteen in. Genot.
Momenteel zijn het deze namen, maar zeker onderin kan er nog veel gebeuren. We hebben deze ET, vier PC's en nog een ET te gaan tot deze ranking officieel is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Zoek dat lekker zelf op.quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:00 schreef polderturk het volgende:
Hoe ver was Ricky Evans gekomen bij het vorige toernooi?
Finale verloren van Wais.quote:Op vrijdag 14 september 2018 21:00 schreef polderturk het volgende:
Hoe ver was Ricky Evans gekomen bij het vorige toernooi?
Polderturk stelt al jaren alleen maar vragen die hij zelf in tien seconden op kan zoeken.quote:
Sommige mensen zijn liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Polderturk stelt al jaren alleen maar vragen die hij zelf in tien seconden op kan zoeken.
Ik word moe van zulke simpelheid.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn liever lui dan moe.
Begrijpelijk, laat het je weekend niet verpesten ouwe reus.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word moe van zulke simpelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |