Oh daar gaan wij ook heenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
daar heb ik stage gelopen ooit![]()
Wij zitten zelf altijd in Ibis budget Whitechapel
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er wel eens een Wimbledon tour gedaan? En, hoe was dat?
Of er iemand is die wel eens een tour door het Centre Court heeft gedaan. En wat ze er van vonden.quote:
Blijft de leukste stad in Europa tot dusverquote:Op zondag 7 april 2019 14:31 schreef MaJo het volgende:
Wij zijn er 19-21 juli, even erheen voor een verjaardagMijn stadsie
Voor zaken soms in Londen. Hotels zijn niet goedkoop inderdaad. Vaak ook gewoon aan de krappe kant, ook bij sterren hotels.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I know! Elders in de uk ook regelmatig bij travelodge of premier Inn verbleven,prima hotels. Alleen normaal in Londen 3x duurder dan buiten Londen en dat vind ik voor alleen mezelf toch wat te duur maar voor dit bedrag
O, ik dacht een wijktour. Volgende keer even wat specifieker zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of er iemand is die wel eens een tour door het Centre Court heeft gedaan. En wat ze er van vonden.
Kubrick?quote:Op zondag 21 april 2019 16:31 schreef Fixers het volgende:
Begin Juni een paar dagen naar Londen. Reisdoel is de Kubricktentoonstelling en een musical. Heb nog een volle dag zonder plannen en nu ideeën aan het verzamelen om die dag zelf te beslissen wat ik ga doen.
Stanley..quote:
De reizende tentoonstelling over Stanley Kubrick en zijn films. In Amsterdam heb ik 'm gemist nu is hij in London. https://designmuseum.org/(...)brick-the-exhibitionquote:Op zondag 21 april 2019 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik, sorry. Vroeg me eerder af welke tentoonstelling dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al 3x. Wij doen de tour altijd met onze leerlingen als we op reisweek zijn. Erg leuk, en behalve centre Court komen we dan ook in de persruimtes, BBC studio's en je loopt langs een aantal van de buitenbanen op het terrein. Het museum is klein en op zich aardig, maar niet heel bijzonder.quote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er wel eens een Wimbledon tour gedaan? En, hoe was dat?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
LondenHelemaal met lekker weer
Wat pics in spoiler:
mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Tempting! Net in Londen geweest alleenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:21 schreef daan1601 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Lord of the Rings-fans onder ons. Ik heb m'n kaartjes al besteld voor november
Ja ik ook, maar maakt niet uit, ik zie ook al te kijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tempting! Net in Londen geweest alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |