Fijn! Mijn man en ik gaan tegenwoordig altijd op z’n minst 5 volle dagen naar Londen (excl reisdagen). Liefst een week. Zoveel te doen en zien daar. Ik ben vaak al een paar uur zat om puur te genieten van The Tower Bridge op een grasveldje daar. Ja, ben raarquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:00 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Jazeker! Maar 4 dagen waren voor mij te kort in London. Ik ben fan en ik zal zeker vaker teruggaan
Ik heb van het voorjaar een paar uur doorgebracht in St James Parkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn! Mijn man en ik gaan tegenwoordig altijd op z’n minst 5 volle dagen naar Londen (excl reisdagen). Liefst een week. Zoveel te doen en zien daar. Ik ben vaak al een paar uur zat om puur te genieten van The Tower Bridge op een grasveldje daar. Ja, ben raar
Klinkt ook top. Vind zoiets ook niet echt tijdverspilling eigenlijk (en browniequote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van het voorjaar een paar uur doorgebracht in St James ParkLekker gegeten, boekje gepakt en met de kop in de zon daar gezeten met een brownie. Aan de ene kant zonde van de tijd, maar ik heb echt volop genoten.
Mij lukte het niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:58 schreef matthijst het volgende:
Morgen die kant op. Vraagje nog: kan je nou met een Nederlandse contactloze pinpas de metro in?
Al ff gegoogled maar geen duidelijk antwoord.
Creditcard wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:58 schreef matthijst het volgende:
Morgen die kant op. Vraagje nog: kan je nou met een Nederlandse contactloze pinpas de metro in?
Neee, heerlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn! Mijn man en ik gaan tegenwoordig altijd op z’n minst 5 volle dagen naar Londen (excl reisdagen). Liefst een week. Zoveel te doen en zien daar. Ik ben vaak al een paar uur zat om puur te genieten van The Tower Bridge op een grasveldje daar. Ja, ben raar
Nee, daar heb je een creditcard voor nodig. In winkels en restaurants is het echter geen probleem om contactloos met je pinpas te betalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:58 schreef matthijst het volgende:
Zie paar posts boven jequote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zou t Phineas zijn vergaan? Weer heelhuids thuis gekomen of verdwaald op t remiseterrein van de Metropolitan line in Neasden?
Aww! Maar wel goed bevallen dus, dat Londen!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:03 schreef -Phineas- het volgende:
En oja, ik moest keihard janken bij harry potter :’) Ik had het allesbehalve zo verwacht.
Van teleurstelling of van ontroering? Wat had je verwacht?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:03 schreef -Phineas- het volgende:
En oja, ik moest keihard janken bij harry potter :’) Ik had het allesbehalve zo verwacht.
Ah, jammer. M'n vrouw heeft zo'n pauper creditcard van de Rabo die nog niet contactloos kan.quote:
Ontroering! Ik had verwacht dat het een beetje als een museum zou zijn alleen dan met harry potter spullen.. maar dat was het echt niet. Het voelde alsof je in de film zelf zat..zo mooi was het en toen heel veel emoties dat de films toch wel erg veel voor mij betekenen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van teleurstelling of van ontroering? Wat had je verwacht?
Het is een fantastische en tijdloze stad en zoveel te beleven. Je zou er minstens een week moeten blijven om echt alles gezien te hebben denk ik. Ik ben ook wel traag met “kijken”. Ik bekijk iets zoals een voorwerp of monument dat ik interessant vind heel uitgebreid en vanuit alle hoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww! Maar wel goed bevallen dus, dat Londen!![]()
Kon ook eigenlijk niet anders hè?![]()
Ik heb ook een hele avond bij de tower bridge gezeten!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zou t Phineas zijn vergaan? Weer heelhuids thuis gekomen of verdwaald op t remiseterrein van de Metropolitan line in Neasden?
O dat doe ik ook nog hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:58 schreef -Phineas- het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel een paar keer de verkeerde richting opgelopen en een verkeerde bus (in tegenovergestelde richting gepakt)![]()
Maar voor de rest ging het prima en veel beter dan ik had verwacht
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat doe ik ook nog hoor.
Ook in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |