abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190491797
Klinkt als die keer dat ik met de trein naar Parijs ging _O- Dat is dan misschien een uitzondering, maar je bent gewoon flink pissig als je er met de auto al twee keer had kunnen zijn _O-
Tap tap tap
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:37:40 #277
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190492079
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgende keer ga ik ook zelf naar Brussel denk ik :Y

Heb je nog parkeertips?
Gewoon op het station, voor 15 euro per dag. Kun je nog reserveren ook.

Paar jaar geleden ook gedaan en toen bij terugkomst op verloren kaart gedrukt. Dagtarief + paar euro "straf".... stond voor 20 euro een hele week op het station geparkeerd (tegenwoordig is de verloren kaart wel vaak met security camera tegen dit soort fraude)

Maar heej, 15 euro per dag.... dat vind ik echt wel ok!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:43:44 #278
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190492132
Tegenwoordig vlieg ik, vooral door de locatie waar ik in Londen moet zijn. Vliegen is vaak goedkoper dan 1ste klasse trein als je kort (2 weken) van tevoren boekt en vanaf London City ben je veel sneller en comfortabeler bij Liverpool Street.

Ik zou wel liever trein doen ivm eco footprint, maar voor mij is Brussel wel flink onhandiger dan Düsseldorf Airport. Vooral vanwege het verkeer rond Brussel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_190492140
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:37 schreef XL het volgende:

[..]

Gewoon op het station, voor 15 euro per dag. Kun je nog reserveren ook.

Paar jaar geleden ook gedaan en toen bij terugkomst op verloren kaart gedrukt. Dagtarief + paar euro "straf".... stond voor 20 euro een hele week op het station geparkeerd (tegenwoordig is de verloren kaart wel vaak met security camera tegen dit soort fraude)

Maar heej, 15 euro per dag.... dat vind ik echt wel ok!
Dat valt best mee ja ^O^
En die verloren kaart truuk heb ik ook een keer gebruikt :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190492153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als die keer dat ik met de trein naar Parijs ging _O- Dat is dan misschien een uitzondering, maar je bent gewoon flink pissig als je er met de auto al twee keer had kunnen zijn _O-
Ja, ik moest aan jouw post daarover denken toen we zes uur na vertrek vanuit huis net in Brussel arriveerden :') _O- Ik had het in anderhalf uur kunnen rijden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190492183
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:43 schreef XL het volgende:
Tegenwoordig vlieg ik, vooral door de locatie waar ik in Londen moet zijn. Vliegen is vaak goedkoper dan 1ste klasse trein als je kort (2 weken) van tevoren boekt en vanaf London City ben je veel sneller en comfortabeler bij Liverpool Street.

Ik zou wel liever trein doen ivm eco footprint, maar voor mij is Brussel wel flink onhandiger dan Düsseldorf Airport. Vooral vanwege het verkeer rond Brussel
Ik zou dan een vroege trein pakken, dan heb ik ook de dag nog in Londen en geen last van het verkeer.
Deze keer accommodatie aan de Piccadilly line dus dat is ideaal vanuit St Pancras.

Maar het is eigenlijk idioot dat de trein zoveel duurder moet zijn dan het vliegtuig.
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:55:00 #282
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190492286
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou dan een vroege trein pakken, dan heb ik ook de dag nog in Londen en geen last van het verkeer.
Deze keer accommodatie aan de Piccadilly line dus dat is ideaal vanuit St Pancras.

Maar het is eigenlijk idioot dat de trein zoveel duurder moet zijn dan het vliegtuig.
Mijn ervaring is dat het verkeer rond Brussel (en als je uit de richting Zeeland/Brabant komt ook Antwerpen) vanaf 06:30 al heel onvoorspelbaar is.
pi_190492639
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2019 10:55 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het verkeer rond Brussel (en als je uit de richting Zeeland/Brabant komt ook Antwerpen) vanaf 06:30 al heel onvoorspelbaar is.
Daarom wil ik een trein die om 6.00 uur gaat.
Paar jaar geleden ging die in ieder geval naar Disneyland Parijs.
  dinsdag 17 december 2019 @ 11:51:47 #284
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_190493013
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daarom wil ik een trein die om 6.00 uur gaat.
Paar jaar geleden ging die in ieder geval naar Disneyland Parijs.
Dat kan natuurlijk. Dan zit je om 07:30 al aan de Eggs Benedict O+
pi_191049750
Wij gaan waarschijnlijk van de zomer naar Londen, hopelijk met de trein. We kunnen de prijzen voor juli nog niet zien helaas, dus we moeten de site in de gaten houden. We hebben de boot overwogen maar met cabin wordt dat schreeuwend duur, om er alleen te slapen. Overdag vind ik te lang duren met twee kinderen van 3 en 5.

Hoe lang zit je in de tunnel onder het Kanaal door?
Is er al meer bekend over de datum dat de trein rechtstreeks gaat rijden? Dat klinkt super namelijk :D
  woensdag 15 januari 2020 @ 22:46:47 #286
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191050235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk van de zomer naar Londen, hopelijk met de trein. We kunnen de prijzen voor juli nog niet zien helaas, dus we moeten de site in de gaten houden. We hebben de boot overwogen maar met cabin wordt dat schreeuwend duur, om er alleen te slapen. Overdag vind ik te lang duren met twee kinderen van 3 en 5.

Hoe lang zit je in de tunnel onder het Kanaal door?
Is er al meer bekend over de datum dat de trein rechtstreeks gaat rijden? Dat klinkt super namelijk :D
Voor mijn gevoel was je zo die tunnel door, eenmaal voorbij Brussel vind ik het sowieso snel gaan. Voor kids zal het alsnog lang duren, maar is minder wisseling dan vliegen.

Goed vooruit kijken met treintickets en klooien met vertrek/retourdagen wel, een extra dagje maakt het meteen flink duurder...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 15 januari 2020 @ 22:54:57 #287
47102 Elvi
miemkwien
pi_191050415
De tunnel was iets van 20 minuten dacht ik. Het was echt kort.
pi_191050504
Fijn! Heb ooit uren vastgestaan in een tunnel in Italië en dat was minder prettig, zeg maar.

Ik snap die prijzen niet. De goedkoopste uitreis is altijd duurde dan de goedkoopste terugreis in de low price calendar.

We zijn wel aan specifieke dagen gebonden omdat we op een veijdag uitchecken van de camping in Drenthe en dan een paar daagjes Londen gaan doen voor we weer naar huis (in Oslo) rijden. Dus erg flexibel zijn we niet, maargoed. Proberen er vroeg bij te zijn denk ik.
pi_191051629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Fijn! Heb ooit uren vastgestaan in een tunnel in Italië en dat was minder prettig, zeg maar.

Ik snap die prijzen niet. De goedkoopste uitreis is altijd duurde dan de goedkoopste terugreis in de low price calendar.

We zijn wel aan specifieke dagen gebonden omdat we op een veijdag uitchecken van de camping in Drenthe en dan een paar daagjes Londen gaan doen voor we weer naar huis (in Oslo) rijden. Dus erg flexibel zijn we niet, maargoed. Proberen er vroeg bij te zijn denk ik.
Ge ja eerste helft juli? Dan kan je rekenen op HELE hoge prijzen vanwege halve/finale ek voetbal in London.

Officiële tijd voor oversteek met euro tunnel is 35 min. Er gaat ook een boot vanaf Dover die ietsje langer duurt.

Met boot vanaf hvh is goed te doen ook met kleine kids. Ze kunnen slapen/tv kijken op de kamer of naar buiten en er is een restaurant en een bioscoop. Ook regelmatig een entertainer in de vakanties. In de zomer kom je aan als t nog licht is en rijd je in 2 uur de stad in.

[ Bericht 8% gewijzigd door RipCity op 16-01-2020 04:01:51 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191051989
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 03:34 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ge ja eerste helft juli? Dan kan je rekenen op HELE hoge prijzen vanwege halve/finale ek voetbal in London.

Officiële tijd voor oversteek met euro tunnel is 35 min. Er gaat ook een boot vanaf Dover die ietsje langer duurt.

Met boot vanaf hvh is goed te doen ook met kleine kids. Ze kunnen slapen/tv kijken op de kamer of naar buiten en er is een restaurant en een bioscoop. Ook regelmatig een entertainer in de vakanties. In de zomer kom je aan als t nog licht is en rijd je in 2 uur de stad in.
17/18 tot 22 juli ongeveer. Ik zal de ek-data eens opzoeken. Heb ik weer :'(

We keken ook naar de boot maar met cabin zouden we voor de overtocht tegen de 400euro kwijt zijn. En aangezien we er alleen slapen, vind ik dat echt veel geld.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:21:53 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_191053006
Binnenkort ben ik vanwege werk in London. Ik vlieg een dag eerder en komen rond dinertijd aan. Ik heb dus een avond te spenderen daar. Hoewel ik samen met een collega reis heeft hij prive afspraken die avond. Wat zijn nu echt leuke hotspots in London die ook in je eentje nog leuk zijn?

Waarschijnlijk zitten we ergens in een hotel in de buurt van Liverpool Street Station (nog niet exact bekend).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_191055582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:21 schreef sanger het volgende:
Binnenkort ben ik vanwege werk in London. Ik vlieg een dag eerder en komen rond dinertijd aan. Ik heb dus een avond te spenderen daar. Hoewel ik samen met een collega reis heeft hij prive afspraken die avond. Wat zijn nu echt leuke hotspots in London die ook in je eentje nog leuk zijn?

Waarschijnlijk zitten we ergens in een hotel in de buurt van Liverpool Street Station (nog niet exact bekend).
Als je van wandelen houdt vind ik de route tussen de Big Ben en de Tower Bridge wel fijn om te lopen eigenlijk, lekker langs het water. En ik ben er al een aantal keer geweest.
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 18:55:12 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191236970
In maart gaan we een cruise doen die ook een stop maakt van 8 uur in “Londen” Tilbury. Aangezien het zo’n 1,5 uur duurt om naar het centrum te komen gaan we dit niet doen, teveel moeite en stress voor die paar uur. Maar wellicht heeft iemand tips voor plekken ten oosten van Londen? Is Southend-on-Sea interessant? Andere plekken?
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 29 januari 2020 @ 19:08:33 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191252730
Niemand dus? :')
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:34:46 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_191253177
Ik zou toch naar Londen gaan. Ik ken Tilbury alleen uit de aanvliegroute naar LCY. Daar ergens ligt een soort verdedigingsbolwerk.

Volgens mij duurt het niet zo lang om naar Londen te gaan. Ik zou ervoor gaan, zelfs bij 4 uur Londen beleef je meer dan bij 8 uur in zo'n troosteloos slaapdorp
pi_191253210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:08 schreef MaJo het volgende:
Niemand dus? :')
Wij zijn alleen een paar keer gevlogen op Southend, verder niet die buurt in geweest helaas :@

En verder eens met XL ook; zou ook de stad in gaan als je 3/4 uurtjes hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2020 19:37:52 ]
pi_191253484
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:55 schreef MaJo het volgende:
In maart gaan we een cruise doen die ook een stop maakt van 8 uur in “Londen” Tilbury. Aangezien het zo’n 1,5 uur duurt om naar het centrum te komen gaan we dit niet doen, teveel moeite en stress voor die paar uur. Maar wellicht heeft iemand tips voor plekken ten oosten van Londen? Is Southend-on-Sea interessant? Andere plekken?
Trein naar SoS doet er net zo lang over als naar London Fenchurch Street.
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 12:50:09 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191262874
Wat het vooral is is de angst dat we dan het vertrek van de boot missen. De laatste keer dat we in Londen waren hebben we bijna ons vliegtuig gemist omdat de metro’s opeens niet reden. Met vliegen kun je een volgende vlucht nemen naar met een cruise is dat geen optie :D

Misschien moeten we dan maar naar oost Londen kijken, Canary Wharf ofzo. Iemand nog tips voor het oosten van de stad?
pi_191263086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:50 schreef MaJo het volgende:
Wat het vooral is is de angst dat we dan het vertrek van de boot missen. De laatste keer dat we in Londen waren hebben we bijna ons vliegtuig gemist omdat de metro’s opeens niet reden. Met vliegen kun je een volgende vlucht nemen naar met een cruise is dat geen optie :D

Misschien moeten we dan maar naar oost Londen kijken, Canary Wharf ofzo. Iemand nog tips voor het oosten van de stad?
Ken wel een aantal leuke hotels daar. Doubletree Hilton is ook wel leuk. Dan zit je aan de overkant van de Thames en kun je met de boot gratis oversteken.

Sowieso is de boot ook wel een leuk OV-middel daar.
pi_191263106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:50 schreef MaJo het volgende:

Als de trein in Southend het niet doet heb je toch precies hetzelfde probleem? Dan kun je beter bij de boot blijven.

Ik zou de trein nemen naar Londen Fenchurch Street en dan naar de Thames wandelen en daar lekker gaan zitten en wat drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')