Alleen was dit behoorlijkquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje gay is best okay.
Hallon GGMM.quote:
quote:
Wat heb jij vanavond als eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Kende ik allang natuurlijk, maar ik waardeer dit welquote:Op vrijdag 14 september 2018 18:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Deze wilde ik je niet onthouden, René. Ik denk dat jij met deze muziek wel uit de voeten kunt.
quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat heb jij vanavond als eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lekker, hopelijk heb je genoten van de patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga biefstuk, rijst en groente eten.
Patat eet ik misschien twee/drie keer in het jaar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker, hopelijk heb je genoten van de patat
Ik ga biefstuk, rijst en groente eten.
quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kende ik allang natuurlijk, maar ik waardeer dit welFijn dat je aan mij denkt als je goede muziek vindt.
Ik ook, dan kan het ontzettend lekker zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Patat eet ik misschien twee/drie keer in het jaar.
Uiteraard een kroket. Ik had ook kunnen kiezen voor frisdrank maar ik ben voor een flesje water gegaan omdat dat bij zo'n voucher inbegrepen zat.quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan het ontzettend lekker zijn.
Had je er ook nog een snack bij? (bijvoorbeeld een kroket)
Dat klinkt als een heerlijke maaltijd.quote:Op vrijdag 14 september 2018 18:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uiteraard een kroket. Ik had ook kunnen kiezen voor frisdrank maar ik ben voor een flesje water gegaan omdat dat bij zo'n voucher inbegrepen zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |