Tuurlijk wel, daar komt het vanquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAN IS HET NIET OP DE PLAYSTATION OF WEL?
..quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar komt het van
ik zeg ook niet dat ze het slecht doenquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, er zijn meer dan 1000 games beschikbaar.
Dat Nintendo Mario maakt en dat dat game of the year is, terwijl het weer een Mario is zou je moeten leren hoe goed dit spel is.
gaat het welquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar komt het van
Je zegt dat ze al 30 jaar hetzelfde doen. Mario is GOTY. Dat word je niet als je hetzelfde doet als je al 30 jaar hebt gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze het slecht doen
ja al 30 jaar dezelfde titelsquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt dat ze al 30 jaar hetzelfde doen. Mario is GOTY. Dat word je niet als je hetzelfde doet als je al 30 jaar hebt gedaan.
dat is toch niet handheld en console IN ÉÉN??quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja als ik een Vita erbij haal, geen probleem
Ja dat komt dus omdat ze zich blijven ontwikkelen. Het zijn misschien 30 jaar lang dezelfde game characters, maar de games zijn significant anders.quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja al 30 jaar dezelfde titels
zeg toch nergens dat het slecht gaat
alleen dat het bizar is dat het nog steeds werkt
jezus
Ik zeg ook nergens dat PS4 dat is, wel dat Playstation dit concept al jaren heeftquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is toch niet handheld en console IN ÉÉN??
Nee, door dat kind is mijn voorspelling niet uitgekomen.quote:
dat zal dan wel!quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat komt dus omdat ze zich blijven ontwikkelen. Het zijn misschien 30 jaar lang dezelfde game characters, maar de games zijn significant anders.
Jij bent écht megadom.quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat PS4 dat is, wel dat Playstation dit concept al jaren heeft
DP post hier al een tijdje hoor.quote:
ik zeg 15-09quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, door dat kind is mijn voorspelling niet uitgekomen.
Ben benieuwd hoe hij dit recht gaat zetten, maar zolang dat niet is gebeurd praat ik niet met hem.
heb je een tia??quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat PS4 dat is, wel dat Playstation dit concept al jaren heeft
Klopt, 2019.quote:Op vrijdag 14 september 2018 17:06 schreef JanCees het volgende:
er komt ook een nieuwe pokemon volgens mij
Hahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 14 september 2018 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent mad omdat Nintendo niet zo revolutionair is
PSgoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |