En toch...quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik zelf zou kiezen zou ik met gemak meer halen, maar ja ik kies vanavond niet.
Nee, niet echt, lijkt eerder wat erger te zijn. Denk dat ik er wat eerder aan toe had moeten geven.quote:
griep?quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet echt, lijkt eerder wat erger te zijn. Denk dat ik er wat eerder aan toe had moeten geven.
quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor er Talking about Depression in
Ja, denk het wel.quote:
Jakkes. Beterschap!quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Volgens mij was het in de aanbieding want ik heb er ook gratis een zware verkoudheid bij gekregen.
Het 1e nummer telde gelukkig voor 10quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]tja.. dan wordt het ook lastig om vrolijke muziek te draaien
beterschap!quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Volgens mij was het in de aanbieding want ik heb er ook gratis een zware verkoudheid bij gekregen.
Klote. En je eten smaakt dan naar niets. Verkoudheid zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Dank je.quote:
Thanksquote:
Och, met mijn kookkunsten is dat alleen maar een voordeelquote:Op vrijdag 14 september 2018 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klote. En je eten smaakt dan naar niets. Verkoudheid zou verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Och, met mijn kookkunsten is dat alleen maar een voordeel
quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:14 schreef peaceman het volgende:
Schreeuw het van je af Livelink:
The Isley Brothers - Shout! (Parts I & II)
hij kan prima koken, dus hij liegt.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij kan prima koken, dus hij liegt.
ow jee.. gecondoleerd..quote:Op vrijdag 14 september 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
Shit, er komt net een lijkenwagen voorrijden voor de deur van de buren. Mijn buurvrouw is overleden.
Ik ga afsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |