Ik schakel in en het eerste wat ik zie is een haai die tegen een muur vliegt, ik vind het nu al helemaal fantastisch.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:40 schreef Sigaartje het volgende:
Aangepaste programmering: Sharknado op RTL7, goeie film.
quote:Op donderdag 13 september 2018 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het reuze meevallen de storm tot nu toe
Damn hier gaat het nu echt tekeer.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:08 schreef crystal_meth het volgende:
Onderste rode strook van vlag lijkt af te scheuren:
(in laatste mminuten gebeurd)
En dat is?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
Toch heb je het gevoel dat er een soort 'elephant in the room is' bij dit soort topics in FOK.
Je hebt deel 1 en deel 2 gemist lolquote:Op donderdag 13 september 2018 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik schakel in en het eerste wat ik zie is een haai die tegen een muur vliegt, ik vind het nu al helemaal fantastisch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ik maar eens inhalen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt deel 1 en deel 2 gemist lol
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]Dat is toch helemaal geen elephant in the room? Volgens mij maakt niemand er een geheim van dat het fenomeen zelf mooi is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Maar meer het idee dat het mooi is 'ten koste van zoveel mensen'quote:Op donderdag 13 september 2018 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen elephant in the room? Volgens mij maakt niemand er een geheim van dat het fenomeen zelf mooi is.
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:11 schreef Infection het volgende:
Jeff is er klaar voor.
[ afbeelding ]
Misschien omdat het allemaal nog moet beginnen?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:13 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen. Drukte om niks.
Ja, en zo het strand op gaan. Op Scheveningen waait het nu nog harderquote:Op donderdag 13 september 2018 21:11 schreef Infection het volgende:
Jeff is er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ga er zelf maar eens staan.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, en zo het strand op gaan. Op Scheveningen waait het nu nog harder
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Er kijken gewoon 120.000 mensen naar die kapotgewaaide vlag.
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
De wind valt relatief mee, het gaat hier om overstromingen door zeewater en de regen.quote:Op donderdag 13 september 2018 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het reuze meevallen de storm tot nu toe
Pakistan, Iran en Turkije gaan feestvierend de straat op.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het valt ook nog wel mee. Filippijnen gaan straks meer kapotquote:Op donderdag 13 september 2018 21:13 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen. Drukte om niks.
Wanneer komt die eigenlijk aan land?quote:Op donderdag 13 september 2018 21:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het valt ook nog wel mee. Filippijnen gaan straks meer kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |