Terwijl hij zichzelf nooit opblaast volgens De Nier.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Steven heeft zichzelf opgeblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Waarvoor?quote:Op woensdag 12 september 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Wimderon is nu een gifjes-post aan het maken.
Die heeft dit weleens één ritje laten zien, maar niet meerdere ritten achter elkaar, niet over drie weken en zeker niet gecombineerd met een goede tijdrit.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:51 schreef Masterminded het volgende:
Bizar wat Mas allemaal neerzet deze Vuelta.
Steef heeft dit al voor me geduid op twitter.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De derde week bestaat niet.
Kruijswijk: ,,Elke dag is weer een nieuwe dag. De ene dag win je, de andere dag verlies je tijd."quote:Op woensdag 12 september 2018 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Steef heeft dit al voor me geduid op twitter.
Dit zijn wel teksten.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kruijswijk: ,,Elke dag is weer een nieuwe dag. De ene dag win je, de andere dag verlies je tijd."
[ afbeelding ]
Ja, voor een 2e of 3e plaats.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Valverde mogen we ook wel opschrijven voor het WK denk ik.
Valverde had ook goede teksten gisteren:quote:Op woensdag 12 september 2018 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zijn wel teksten.
Alaphilippe wint hem gewoonquote:Op woensdag 12 september 2018 17:58 schreef BlaZ het volgende:
Valverde mogen we ook wel opschrijven voor het WK denk ik.
Vond hij het toevallig ook nog muy duro?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valverde had ook goede teksten gisteren:
"The Giro is the Giro, the Tour is the Tour, and the Vuelta is the Vuelta," he said. "Anything can happen."
Een grote rond of een WK, ik zou voor de ronde kiezen.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Wel hinken op twee gedachten wat je nu krijgt bij Valverde. Hij zal een (optie op een) tweede Vuelta nooit laten liggen, maar vooraf is hem door deze of gene haast verboden om voor een klassement te gaan met het oog op Innsbruck. Keuzes, keuzes.
quote:Op woensdag 12 september 2018 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Wel hinken op twee gedachten wat je nu krijgt bij Valverde. Hij zal een (optie op een) tweede Vuelta nooit laten liggen, maar vooraf is hem door deze of gene haast verboden om voor een klassement te gaan met het oog op Innsbruck. Keuzes, keuzes.
Ach, uiteindelijk zie ik hem er toch wel doorheen zakken in het slotweekend, of hij voor Innsbruck kiest of niet. Dat worden twee leuke daagjes, vrijdag en zaterdag. Simon vertoont voorzichtige tekentjes van zwakte (dat werkt mentaal misschien nog wel het meeste door), Mas heeft nog nooit drie weken lang gepresteerd of überhaupt moeten presteren (heeft wel het voordeel van de frisheid),quote:
Wat een onzin dat het één met het ander zou bijten.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |