80squote:Op woensdag 12 september 2018 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mario is de TV van de 70's aan het (her)beleven.
Haring met uitjes.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:20 schreef Prisha het volgende:
Maar Superbadeendje gaat niet zeggen wat het is
Hij is friet aan het bakkenquote:Op woensdag 12 september 2018 16:20 schreef Prisha het volgende:
Maar Superbadeendje gaat niet zeggen wat het is
O ja daar staat mij ook iets van bij.quote:
Broodje aap verhaal. Immers, wat is Amerikaanse olie?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar de olie in Amerika haalde die temperatuur niet.
Ik ben om een uurtje of drie vannacht wakker geworden en kon de slaap niet meer hervatten. Ik heb net genoeg kracht om mijn vingers over het toetsenbord te bewegen.quote:
Maar welke uitvinding gaat het nu om?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben om een uurtje of drie vannacht wakker geworden en kon de slaap niet meer hervatten. Ik heb net genoeg kracht om mijn vingers over het toetsenbord te bewegen.
Parkeerautomaatquote:Op woensdag 12 september 2018 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar welke uitvinding gaat het nu om?
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben ondertussen met champignons in de weer.
De schaamluis is nagenoeg verdwenen omdat veel mensen zich scheren.quote:
Dit gaat over Amerikaquote:Op woensdag 12 september 2018 16:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De schaamluis is nagenoeg verdwenen omdat veel mensen zich scheren.
Hut zit nog even bij de luis, in de pels.quote:
Je schaamt je voor je douche, dus doe je het zelf..quote:Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben de douche aan het doen man man man zou bijna mijn schoonmaakster bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |