SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 12 september 2018 18:18 schreef sacha het volgende:
hut
En het kindfoto topic ook maar gekickt zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk schoon te maken?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cake, andere maaltijden bijv ovenschotels
Jawel, alleen op den duur krijg je het mandje niet echt meer schoonquote:
Ik weet nog welk feest het was, bleek achteraf heel tof te zijn.quote:
Owquote:Op woensdag 12 september 2018 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, alleen op den duur krijg je het mandje niet echt meer schoon
Dat ziet er niet uit als een handig apparaat, het schoonmaken lijkt me ook een crime, ik flikker mijn zooi nog liever in de fryer.quote:
Ik heb een afwas machinequote:Op woensdag 12 september 2018 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als een handig apparaat, het schoonmaken lijkt me ook een crime, ik flikker mijn zooi nog liever in de fryer.
Ach soms snap ik van koken ook niets meer.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten roken is iets voor buiten, dat ga je toch niet in huis doen, stinkt de hele tent dagenlang, misschien zelfs langer, naar etenswaar.
Kip is lekker met peper en zoutquote:Op woensdag 12 september 2018 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms snap ik van koken ook niets meer.Ik dacht lekkere en makkelijke kipkruiden gekocht te hebben. Zit er een hele gebruiksaanwijzing aan vast. Ik mot ze in de bijgeleverde plastic zak pleuren met de kruiden erbij en vervolgens een uur in de oven.
Mijn goedkoop geval doet het al twee jaar prima met het originele mandje.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar zo'n mand kun je wel weer kopen
Wat is daar niet makkelijk aan?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms snap ik van koken ook niets meer.Ik dacht lekkere en makkelijke kipkruiden gekocht te hebben. Zit er een hele gebruiksaanwijzing aan vast. Ik mot ze in de bijgeleverde plastic zak pleuren met de kruiden erbij en vervolgens een uur in de oven.
De mijne ook, maar wordt gewoon op den duur vies en niet meer schoon te krijgen..quote:Op woensdag 12 september 2018 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn goedkoop geval doet het al twee jaar prima met het originele mandje.
Ja, waarom zo moeilijk doen?quote:
Dan heb je een kut kip gekochtquote:
Maar dat mandje gebruik je alleen voor snacks enzo? Cake heb je iets aparts voor? Zit er dan geen patatsmaak aan je cake?quote:Op woensdag 12 september 2018 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De mijne ook, maar wordt gewoon op den duur vies en niet meer schoon te krijgen..
Ik doe me die moeite niet, de Jumbo heeft een grill corner, die hebben hele en en halve kant en klaar, die hoeven thuis alleen nog even opgewarmd en smaken prima.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon met een schuurspons, ook al gaat dat ten koste van de 'aanbaklaag'.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De mijne ook, maar wordt gewoon op den duur vies en niet meer schoon te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |