quote:Op woensdag 12 september 2018 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Mannen met lang haar moet je nooit vertrouwen.
Lekker hoor pretparkquote:
Toch heb ik het idee dat er tegenwoordig iets meer mannen zijn die meer aan huidverzorging doen, naar de sportschool gaan, naar barbers en kappers, meer hun best doen qua kleding. Niet allemaal, maar het is toch meer sociaal geaccepteerd om daar iets van interesse in te hebben, zonder meteen voor homoseksuele aansteller uitgemaakt te worden.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Mode is ook meer iets voor vrouwen denk ik, mannen blijven meer weg van de totale fails zoals witte sportsokken hemd in je broek enz enz
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htmquote:Op woensdag 12 september 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Mode is ook meer iets voor vrouwen denk ik, mannen blijven meer weg van de totale fails zoals witte sportsokken hemd in je broek enz enz
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
Zal ik ook naar Koep Dettet gaan?quote:Op woensdag 12 september 2018 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat er tegenwoordig iets meer mannen zijn die meer aan huidverzorging doen, naar de sportschool gaan, naar barbers en kappers, meer hun best doen qua kleding. Niet allemaal, maar het is toch meer sociaal geaccepteerd om daar iets van interesse in te hebben, zonder meteen voor homoseksuele aansteller uitgemaakt te worden.
Die vertrouw ik eerder dan vrouwen met een kort en pittig kapsel.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Mannen met lang haar moet je nooit vertrouwen.
Nee ik heb voor vandaag gisteren al gehaald morgen weerquote:Op woensdag 12 september 2018 14:17 schreef sacha het volgende:
ow, jullie zijn natuurlijk weer naar de supermarkt
Dat vind ik minder erg dan mannen die op teenslippers naar hun werk gaan.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik ook naar Koep Dettet gaan?
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo even een maskertje op gedaan, ik vond de contouren van mijn concealer niet helemaal matchen vandaag
Zelfs Koos is er wakker van geschrokkenquote:Op woensdag 12 september 2018 14:27 schreef sacha het volgende:
leuk piet, weer een slapeloze nacht erbij
Witte sokken zijn kewl.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Al geweest, en daar gevlucht toen ik iemand zag waar ik geen zin in een gesprek mee had.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:17 schreef sacha het volgende:
ow, jullie zijn natuurlijk weer naar de supermarkt
Die termen in de cosmetica wereld zijn echt hilarisch.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo even een maskertje op gedaan, ik vond de contouren van mijn concealer niet helemaal matchen vandaag
hè gofferquote:Op woensdag 12 september 2018 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs Koos is er wakker van geschrokken
https://www.at5.nl/artike(...)ker-na-spoedoperatie
Zolang ie maar niet gaat zingen.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs Koos is er wakker van geschrokken
https://www.at5.nl/artike(...)ker-na-spoedoperatie
Ja ik woon samen met mijn dochter, dus ik ben goed op de hoogte ookquote:Op woensdag 12 september 2018 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die termen in de cosmetica wereld zijn echt hilarisch.
Wel grappig als hij opeens omhoog komt en gaat zingenquote:Op woensdag 12 september 2018 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet gaat zingen.
die termen heb ik een tijdje gespaardquote:Op woensdag 12 september 2018 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die termen in de cosmetica wereld zijn echt hilarisch.
Zolang hij maar niet gaat zingen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet gaat zingen.
Nooit gehad, dat gevoel had ik wel altijd bij Ramses.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb hem wel altijd een zeer sympathieke vent gevonden.
je nam de parabenen?quote:Op woensdag 12 september 2018 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al geweest, en daar gevlucht toen ik iemand zag waar ik geen zin in een gesprek mee had.
Mo heeft duidelijk aangegeven dat het ‘m niet boeit dus dan ga ik m’n mening niet opdringen.quote:
Niets mis meequote:Op woensdag 12 september 2018 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik verrek het om andere broeken dan jeans te dragen wel TIL
Ik wilde een stelling voorbij en dacht, ho terug, ik koos het andere pad en hoefde gelukkig nog maar 1 artikel en maak dat ik naar de kassa kom.quote:
Dat is ook voor het eerst danquote:Op woensdag 12 september 2018 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mo heeft duidelijk aangegeven dat het ‘m niet boeit dus dan ga ik m’n mening niet opdringen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst dan
Wat ik draag boeit mij juist zeer, maar of het mode is dus niet, voel mij alleen prettig in basic zwart, zonder gedoe.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mo heeft duidelijk aangegeven dat het ‘m niet boeit dus dan ga ik m’n mening niet opdringen.
Wat een defensieve houding allemaal zeg, wordt tijd dat jullie aan de vinger gaan!!quote:Op woensdag 12 september 2018 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik draag dan weer juist geen jeans. Bite me
past zwart wel een beetje bij je teintquote:Op woensdag 12 september 2018 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik draag boeit mij juist zeer, maar of het mode is dus niet, voel mij alleen prettig in basic zwart, zonder gedoe.
En let altijd goed op pasvorm.
Mooi contrast.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:46 schreef sacha het volgende:
[..]
past zwart wel een beetje bij je teint![]()
Hoe een autocorrectie daarbij komt is mij een raadsel.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mo typte een keer per ongeluk vinger ipv bong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |