NannyM?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee, zit ff op d’r insta te neuzen maar ze gaat zo te zien wel veel met Guus z’n kinderen om, dat is dan wel weer schattig.
ja behoorlijkquote:Op woensdag 12 september 2018 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fran Fine was ook wel van de outfitjes
Nee, saaiste basic bitch vlog die ik in tijden heb gezienquote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In de nieuwe vlog zegt die pretty boy van Romy "Koep Dettet"
ah de vlog kenn je?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, saaiste basic bitch vlog die ik in tijden heb gezienkolere zeg
Die raak ik regelmatig kwijt tilly dr Topic...quote:Op woensdag 12 september 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In de nieuwe vlog zegt die pretty boy van Romy "Koep Dettet"
zijn toch meer alle zijn zeker niet saai maar ik heb nog niet veel gekijktquote:Op woensdag 12 september 2018 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat filmpje gekeken wat je had gepost
Ergens bij die kapper ben ik afgehaakt, kon het niet meer aanquote:Op woensdag 12 september 2018 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zij trekt haar neus een keer of 10 op
Sorry ik weet al genoeg van dat ene filmpjequote:Op woensdag 12 september 2018 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn toch meer alle zijn zeker niet saai maar ik heb nog niet veel gekijkt
Die kapper vind 'm ook maar een lul-de-behanger. Dat is dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ergens bij die kapper ben ik afgehaakt, kon het niet meer aan
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorry ik weet al genoeg van dat ene filmpje
Ja die chemie spatte niet echt van het schermquote:Op woensdag 12 september 2018 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kapper vind 'm ook maar een lul-de-behanger. Dat is dan wel weer grappig.
Zij lijkt me een dispuutsmuts, onnie?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja die chemie spatte niet echt van het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |