Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekeningquote:
Momenteel is de rente op mijn spaarrekening hoger.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekening
Is dit jouw favoriete song trouwens?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekening
12USDEOY.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef leolinedance het volgende:
Zit wel te twijfelen. Wil misschien solliciteren op een nieuwe baan, maar als we in 2020 moen gaan hoef ik niet meer te werken. Dan heeft het weinig zin om nu die stap te maken en alles en iedereen weer te leren kennen in het bedrijf.
Rentenieren is best vermoeiend ook.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef leolinedance het volgende:
Zit wel te twijfelen. Wil misschien solliciteren op een nieuwe baan, maar als we in 2020 moen gaan hoef ik niet meer te werken. Dan heeft het weinig zin om nu die stap te maken en alles en iedereen weer te leren kennen in het bedrijf.
Eerst maar eens naar 0-punt.quote:Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef Blik het volgende:
Eerst maar weer een bullmarket krijgen. VET weer onder de 200 sats, MC van 189 miljard en BTC dominance naar 57,4%.
Alts bloeden dood
Denken dat er nog een bullmarket komtquote:Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef Blik het volgende:
Eerst maar weer een bullmarket krijgen. VET weer onder de 200 sats, MC van 189 miljard en BTC dominance naar 57,4%.
Alts bloeden dood
jep, WE GAAN ERAAN.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat er nog een bullmarket komt![]()
We zakken gewoon gestaag door
Dat niet, maar we zakken nog veel, veel verder. Ik denk dat ik mijn voorspelling van 75 miljard in december moet bij gaan stellen. Maar ik wacht nog even een maandje.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
jep, WE GAAN ERAAN.
het is OVER MET BITCOIN.
finished, DONE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2018 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet, maar we zakken nog veel, veel verder. Ik denk dat ik mijn voorspelling van 75 miljard in december moet bij gaan stellen. Maar ik wacht nog even een maandje.We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet
Lambo of Rekt
Duidelijk massive bounce incoming dus!quote:Op woensdag 12 september 2018 08:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!twitter:galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet
Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duidelijk massive bounce incoming dus!
Het zal van de leningen moeten komen ja. Na al die fantastische inkoopmomentjes van de afgelopen 9 maanden is de fiat wel op.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.
Verpand je inboedel, en koop terug zodra we 3x zijn !quote:Op woensdag 12 september 2018 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal van de leningen moeten komen ja. Na al die fantastische inkoopmomentjes van de afgelopen 9 maanden is de fiat wel op.
quote:Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.
quote:Op woensdag 12 september 2018 08:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!twitter:galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet
Okee, dit is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er kan ook helemaal geen massive bounce komen.
Nog altijd bijna elke dag buikpijn van, but he thats life! Kan het geld missen, maar liever niet.
Als je er iedere dag buikpijn van hebt is je positie te groot. Wil je dit jaren volhouden? Neem niet meer risico als je mentaal aankunt!quote:Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er kan ook helemaal geen massive bounce komen.
Nog altijd bijna elke dag buikpijn van, but he thats life! Kan het geld missen, maar liever niet.
Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je er iedere dag buikpijn van hebt is je positie te groot. Wil je dit jaren volhouden? Neem niet meer risico als je mentaal aankunt!
Het enige is hodl, er kunnen geen zulke extreme pieken bestaan als afgelopen december, zonder dalen als dit. Yin Yang.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.
Ik sta dus niet op verlies, maar ik had zo veel kunnen hebben. Daar heb ik vaak nog buikpijn van, eigen domme fout, ik was verblind door het succes toen.
quote:Op woensdag 12 september 2018 10:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het enige is hodl, er kunnen geen zulke extreme pieken bestaan als afgelopen december, zonder dalen als dit. Yin Yang.
Ik zit in dezelfde positie als jij, maar ik kan er vrij goed tegen.
Ja ik ook,... maargoed, hodl till rekt men. dont give up, dont give in.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]![]()
Ik moet mij elke keer nog vermannen, kan er slecht tegen maar door de tijd heen slijt het een beetje. 2018 zou het jaar van de mainstream worden en het "echte" geld, ik wist dat er een hype gaande was, maar doordat het eventueel mainstream zou worden had ik niet gedacht dat er ooit nog 80 a 90% naar beneden gegaan zou worden. Stupid me
Tja en dat is het moeilijke eraan. Als ik het nu naar m'n bank trek, heb ik inleg plus een paar extra duiten terug. Maar mijn lichamelijke ongemakken zouden weer hard toenemen wanneer crypto in een keer weer "booming" is! Je snapt wel wat ik bedoel, dan is het helemaal van had ik maar zus en zoquote:Op woensdag 12 september 2018 10:10 schreef KappenBakken het volgende:
Maar als je echt fysiek ongemak ondervindt van je crypto bezit zou ik er heel snel mee stoppen.
Neemt niet weg dat ik ook baal niet slimmer te hebben gehandelt hoor, maar ja das achteraf de koe in de kont kijken.
Ja, misschien moet je t gewoon als verloren geld beschouwen, en je er niet meer mee bezig houden ofzo? Hoewel dat ook lastig is.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja en dat is het moeilijke eraan. Als ik het nu naar m'n bank trek, heb ik inleg plus een paar extra duiten terug. Maar mijn lichamelijke ongemakken zouden weer hard toenemen wanneer crypto in een keer weer "booming" is! Je snapt wel wat ik bedoel, dan is het helemaal van had ik maar zus en zo![]()
Wat je zegt, mijn beslissing heeft daarom ook altijd vastgestaan sinds deze parabolische crash. Hodl tot nul of de andere kant op. Enige wat nog een beetje rust geeft, die beslissing...quote:Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik ook,... maargoed, hodl till rekt men. dont give up, dont give in.
We gaan samen lambo of rektquote:Op woensdag 12 september 2018 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat je zegt, mijn beslissing heeft daarom ook altijd vastgestaan sinds deze parabolische crash. Hodl tot nul of de andere kant op. Enige wat nog een beetje rust geeft, die beslissing...
Deze bazenmunt is gewoon op CMC shitcoin VET voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:35 schreef KappenBakken het volgende:
Maar ja, 1 doge blijft 1 doge.
Staat nu het dichtstbij ATH van alle crypto's in de top 100quote:Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze bazenmunt is gewoon op CMC shitcoin VET voorbij.
Dan moet je dit verlies gewoon accepteren, of in ieder geval je misgelopen winst. Blijven piekeren schiet je niks mee op. Wat heb je verloren (ordegrootte) 10K? 100K, 500K?quote:Op woensdag 12 september 2018 10:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.
Ik sta dus niet op verlies, maar ik had zo veel kunnen hebben. Daar heb ik vaak nog buikpijn van, eigen domme fout, ik was verblind door het succes toen. Begin dit jaar was mijn positie dus inderdaad te groot, nu niet meer...
The Doge is strongquote:Op woensdag 12 september 2018 10:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Staat nu het dichtstbij ATH van alle crypto's in de top 100
"Maar" op -60%
"is het echt over"quote:Op woensdag 12 september 2018 10:51 schreef Piva het volgende:
Als we nu door de 5800 gaan is het echt over voor alts.
Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lulligquote:Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen
Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
"is het echt over"
Het is al over, we zijn kapot
Is volgend jaar iddquote:Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lulligOf zit ik fout? Twijfel nu..
EOY rallyquote:Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen
Als die nog niet dood zijn na 8 maanden bear mogen ze er in blijven hoorquote:Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.
Oh ja. Als ex-fiscalist moet ik me nu wel even gaan schamenquote:Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lulligOf zit ik fout? Twijfel nu..
Een verlies van 100;000 euro of minder is nog wel te overzien. Ja, jammer, maar het is ook een bedrag dat iemand met een normaal inkomen nog als vermogen kan verwerven binnen een aantal jaren.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Bestaat daar iets voor qua regels ofzo? Het is echt behoorlijk lullig als je straks bijvoorbeeld ¤50.000 aan crypto moet opgeven, terwijl het ondertussen nog maar ¤5000 waard is. Niet in verdiept aangezien ik niet zulke bedragen er in heb zitten, maar wil alles wel netjes opgeven om gezeik te voorkomen mocht er een keer iets m00ns00n gaan.quote:
Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bestaat daar iets voor qua regels ofzo? Het is echt behoorlijk lullig als je straks bijvoorbeeld ¤50.000 aan crypto moet opgeven, terwijl het ondertussen nog maar ¤5000 waard is. Niet in verdiept aangezien ik niet zulke bedragen er in heb zitten, maar wil alles wel netjes opgeven om gezeik te voorkomen mocht er een keer iets m00ns00n gaan.
Haha het verband geld hebben staat gelijk een aan gemakkelijk leven ben ik het echt volledig mee oneens. Maar dat is een andere discussie misschien.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:
en zo een heel gemakkelijk leven kunnen hebben.
I see what you did therequote:Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.
Ja hier doelde ik eigenlijk op. En als je "assets" -90% staan kan dat echt wel pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.
Ja, maar die kansen komen niet meer terug. Het sprookje is wel voorbij.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:02 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Haha het verband geld hebben staat gelijk een aan gemakkelijk leven ben ik het echt volledig mee oneens. Maar dat is een andere discussie misschien.
Los daarvan zijn er in de hele crypto historie natuurlijk een aantal "unieke eenmalige kansen" geweest.
Ik ben heel blij dat ik er toen nog niet in zat, want ik was er denk ik ook niet uitgestapt denk ik en er nu ook heel veel spijt van gehad. Ik ben begin januari begonnen, maximale wat ik heb bereikt was iets meer dan x5. Toen het terugliep naar x3 heb ik mijn inzet er uit gehaald en nu zit ik op x1.5 maar wel inzet er uit.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een verlies van 100;000 euro of minder is nog wel te overzien. Ja, jammer, maar het is ook een bedrag dat iemand met een normaal inkomen nog als vermogen kan verwerven binnen een aantal jaren.
De mensen die op hun 25-ste over 250.000 euro of meer beschikten en nu nog maar een fractie daarvan, die kunnen zich wel de haren uit het hoofd trekken. Die hadden een prachtig huis kunnen kopen tegen hele lage maandlasten en zo een heel gemakkelijk leven kunnen hebben. Mooi wonen en maar 4 dagen hoeven te werken om het te bekostigen.
Heb ik ook letterlijk zo gezegd eind 17/ begin 18. Unieke, eenmalige kans om nu te cashen.
Het gaat vooral ook om de absolute bedragen natuurlijk. Heb je het over 15.000 euro of over 150.000 euro.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik er toen nog niet in zat, want ik was er denk ik ook niet uitgestapt denk ik en er nu ook heel veel spijt van gehad. Ik ben begin januari begonnen, maximale wat ik heb bereikt was iets meer dan x5. Toen het terugliep naar x3 heb ik mijn inzet er uit gehaald en nu zit ik op x1.5 maar wel inzet er uit.
Dit is wel meteen een eye opener dat je niet te gierig moet zijn. Ik hodl nu ook minder en trade iets meer en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik niet in de min sta, terwijl ik na de bubbel ben ingestapt, dus best tevreden.
Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:
Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.
Dan had je die ¤7000 op dat moment moeten cashen, zodat je de vrh sowieso kunt betalen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.
Nogmaals, ik heb echt niet van dat soort bedragen (I wish), dus niet van toepassing op mij, maar vraag het me af hoe die lui het straks gaan doen.
Mja, moet je je inderdaad goed bewust van zijn dat je anders in moet leveren op je eigen geld.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:08 schreef blackmore het volgende:
[..]
Dan had je die ¤7000 op dat moment moeten cashen, zodat je de vrh sowieso kunt betalen.
Ja daar doelde ik eigenlijk op met mijn eerste opmerking erover. Los van dat ik er volledig naast zat met de data dan (quote:
Ja, het gaat om je vermogen op 31-12. Dus je moet dan 7K betalen. Als je daar zekerheid op wil moet je dat geld dus reserveren!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.
Nogmaals, ik heb echt niet van dat soort bedragen (I wish), dus niet van toepassing op mij, maar vraag het me af hoe die lui het straks gaan doen.
Tja als ik dat wist had ik alles verkocht en mijn stack verdubbeltquote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat ETH eigenlijk zo freaking hard rekt?
Als jij het al niet weetquote:Op woensdag 12 september 2018 11:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Tja als ik dat wist had ik alles verkocht en mijn stack verdubbelt
Maar denk gewoon gebrek aan roadmap met harde deadlines, ontwikkeling duurt lang, PoW/PoS combi was dit jaar beloofd en uitgesteld, onzekerheid over total supply cap/issuance sowieso en ICO's die hun Ethers verpatsen. ASIC resistance was ook nog een dingetje.
Als je als ICO in Januari 30 miljoen USD opgehaald hebt in Ether heb je nu misschien 3,5 miljoen USD over als je niks verkocht hebt. Ergens zit dan de grens dat je moet verkopen om toch te kunnen ontwikkelen.
Buterin trekt zich ook een beetje terug uit veel discussies wat misschien in een gebrek aan vertrouwen resulteert.
Dit is denk ik een van de betere bearish rapporten voor Ethereum die er isquote:Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet![]()
![]()
Valt me tegen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |