loop gewoon 24/7 in een soort levensgroot condoom rond, je kan niet voorzichtig genoeg wezenquote:Op woensdag 12 september 2018 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hou je ze s'nachts ook aan? of alleen overdag
Nou ik heb wel is aan z'on anti bacterie tent zitten denkenquote:Op woensdag 12 september 2018 00:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
loop gewoon 24/7 in een soort levensgroot condoom rond, je kan niet voorzichtig genoeg wezen
Boeren hebben toch zo'n desinfectie teiltje staan waar je doorheen moet lopen met je laarzen? Misschien moet ik die maar gaan installeren voor elke kamer hier.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb wel is aan z'on anti bacterie tent zitten denken
Oh leuk ja ongemakkelijke TVquote:Op woensdag 12 september 2018 00:43 schreef TillyB het volgende:
Over boeren gesproken, zondag is het weer zo ver
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
https://youtu.be/Hk7MCvCHN
Die bas
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net goed Scrutt faalt ook is hé hé
en de TT polizei is streng!quote:Op woensdag 12 september 2018 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh bijna vol weer ik weet nooit geen TT hier
oke om dat christel feta en couscous will, om dat zij niet goed op wc kann,maar jessie heeft het niet bestelt vor haarquote:Op woensdag 12 september 2018 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
nooit iets aan m'n darmen gemerkt daarvan
Probeer het eens uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2018 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke om dat christel feta en couscous will, om dat zij niet goed op wc kann,maar jessie heeft het niet bestelt vor haar
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net goed Scrutt faalt ook is hé hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |