Ohw dat wist ik niet. Ik heb verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vertel..
[..]
Het was geen spam, het was een mededeling voor de fans waarvan zich enkelen zich hier bevinden.
Dat was het niet, ik had als klein jochie toen ik het meeste zwom last van migraine en daarom niet van hoog.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je handen er ook voorhouden
Ik dook op mijn vijfde eens van de ene stapel stenen naar de andere. Dat was geen succes.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dook op mn 5e al van de hoge duikplank af
Ik mocht als kind nooit in de botsautootjes op de kermis... Later toen ik groot was vond ik er eik niks aanquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was het niet, ik had als klein jochie toen ik het meeste zwom last van migraine en daarom niet van hoog.
Later ben ik op wonderbaarlijke wijze van die migraine af gekomen, maar toen ging ik niet meer naar zwembaden..
ja goffer, doe lief tegen tonja jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dat wist ik niet. Ik heb verkeerd gedacht.
Met zulke dingen liet ik mij niet door mijn ouders tegenhouden, ik was al kind een aardige daredevil en ze waren ook redelijk vrij en relaxt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mocht als kind nooit in de botsautootjes op de kermis... Later toen ik groot was vond ik er eik niks aan
Ik zag de kindjes die met hun tandjes bloedend door de lip regelmatig bij mn pappie langskomen..quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zulke dingen liet ik mij niet door mijn ouders tegenhouden, ik was al kind een aardige daredevil en ze waren ook redelijk vrij en relaxt.
Ik hoop dat het werktquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:14 schreef sacha het volgende:
ik ga over anderhalve week naar Rust in Duitsland
Ik heb wel schade aan de rest van mijn lichaam gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de kindjes die met hun tandjes bloedend door de lip regelmatig bij mn pappie langskomen..
Hij had en grote verbandtrommel? Ach tand door de lip en en buil op je hoofd. Zo zijn we groot geworden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de kindjes die met hun tandjes bloedend door de lip regelmatig bij mn pappie langskomen..
Heb je rust nodig vanwege het modereren?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:14 schreef sacha het volgende:
ik ga over anderhalve week naar Rust in Duitsland
ja, dus een achtbanen galore!quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je rust nodig vanwege het modereren?
Wat een probleem. Zet je de oven aan als je trek krijgtquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:30 schreef chufi het volgende:
Ben ik bijna de hele middag bezig geweest in de keuken en is alles klaar om de oven aan te zetten ... heb ik nog helemaal geen honger
als ik kook heb ik al gegetenquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:30 schreef chufi het volgende:
Ben ik bijna de hele middag bezig geweest in de keuken en is alles klaar om de oven aan te zetten ... heb ik nog helemaal geen honger
Ga je daar vrijwillig heen of word je gedwongen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dus een achtbanen galore!
hiero
https://www.europapark.de/nl
Zul je zien dat ik tekenshow hebquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een probleem. Zet je de oven aan als je trek krijgt
Ik doe de afwas nadat ik gegeten heb maar jij gaat dus koken? Soms lees ik rare dingen hier.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:34 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik kook heb ik al gegeten![]()
morgen weer een dag
Nou en ?quote:
Have fun, eindje uit de buurt wel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dus een achtbanen galore!
hiero
https://www.europapark.de/nl
Ik herken dat wel ik snoep soms als ik kook. Lepeltje van dit en dat en voor dat je het weet staat de tering zooi in de ijskastquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe de afwas nadat ik gegeten heb maar jij gaat dus koken? Soms lees ik rare dingen hier.
half halfquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je daar vrijwillig heen of word je gedwongen?
laat het even op je inwerken...quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe de afwas nadat ik gegeten heb maar jij gaat dus koken? Soms lees ik rare dingen hier.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herken dat wel ik snoep soms als ik kook. Lepeltje van dit en dat en voor dat je het weet staat de tering zooi in de ijskast
Afwas is hier voor nu gedaan.. straks 1 bordje en klaarquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 bordje? Ik heb daarnaast ook wel één of twee pannen een vork en mes.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwas is hier voor nu gedaan.. straks 1 bordje en klaar
Ik heb nog voor een 2e ronde dus de pan en ovenschaal gaan nog niet gewassen worden..quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 bordje? Ik heb daarnaast ook wel één of twee pannen een vork en mes.
hopelijk een machine om dat achterlijke werk voor je te doen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 bordje? Ik heb daarnaast ook wel één of twee pannen een vork en mes.
Ja heerlijk weg er meequote:Op dinsdag 11 september 2018 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
hopelijk een machine om dat achterlijke werk voor je te doen?
Wat moet ik nauw weer met zo'n opmerking? Achterlijk werk hoort ook bij het leven, ik heb geen machine nodig. Afwasborstel en zo is genoeg.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
hopelijk een machine om dat achterlijke werk voor je te doen?
ben jij de moeder van baardaap van moffnogwatquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja die, eilander herfstvakantie is zijn keus
good for you!quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet ik nauw weer met zo'n opmerking? Achterlijk werk hoort ook bij het leven, ik heb geen machine nodig. Afwasborstel en zo is genoeg.
Nee, ik heb een Baardaap en Sas heeft een Aap en die staan volkomen los van elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben jij de moeder van baardaap van moffnogwat
quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Baardaap en Sas heeft een Aap en die staan volkomen los van elkaar.
Stik ik moet ook nog naar dat kookding.quote:
diepvries ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik moet ook nog naar dat kookding.Ik vind het wel lastig om een éénpersoonsmaaltijd te maken. Ik hou niet van kant en klaar maar als ik macaroni ofzo maak dan heb ik gelijk voor een week te eten. Elke dag hetzelfde is ook niets voor mij.
Nauw nauwquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet ik nauw weer met zo'n opmerking? Achterlijk werk hoort ook bij het leven, ik heb geen machine nodig. Afwasborstel en zo is genoeg.
Ja echt he? Ik kook voor 4 personenquote:
heb je een diepvries?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik moet ook nog naar dat kookding.Ik vind het wel lastig om een éénpersoonsmaaltijd te maken. Ik hou niet van kant en klaar maar als ik macaroni ofzo maak dan heb ik gelijk voor een week te eten. Elke dag hetzelfde is ook niets voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je een diepvries?Heb ik wel maar ik hou van vers. Niets mis met eten uit de vriezer maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et ĉqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
dv = diepvries?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet altijd wel een maaltijd in elkaar te zetten die mij bevalt, en ik eet geen dagen hetzelfde, af en toe komt het wel eens voor dat het twee keer is, maar vaker niet.
Kan met mijn dv alle kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |