Toen ik met mijn elektro opleiding begon was die kittscanner het eerste printplaatje die ik moest maken. Helaas heb ik die niet meer.quote:
Ja je hebt wat gemist. Ik kan het wel vertellen maar het is meer een gevalletje, je had erbij moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:45 schreef sacha het volgende:
waren jullie gezellig met zijn allen naar de supermarkt?
nahquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja je hebt wat gemist. Ik kan het wel vertellen maar het is meer een gevalletje, je had erbij moeten zijn.
Moet ik nou weer een heel verhaal gaan verzinnen?quote:
Ik moet nogquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:45 schreef sacha het volgende:
waren jullie gezellig met zijn allen naar de supermarkt?
Vooral toen Mo_Muffin jou het vriesvak ingooide om wat af te koelen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat hebben we gelachen: ah ah ah ah.
Naam spellen is ook een kunstquote:Op dinsdag 11 september 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
GEEF INFO OVER JE TELEFOON
S
A
C
S
H
A
2009 was ie uit of zo?quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
O ja telefoon daar moet ik nog een nieuwe cover voor hebben. Even zoeken of die nog verkrijgbaar is.
quote:
Neem soep met lettervermicelli.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik twijfel tussen
Tartaartjes op brood
Gebakken tomaat met ui op brood
Een Lekkerbek nou ja 3 dan
En een Toko dagmenu
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Neem soep met lettervermicelli.
Macht kein flaus aus, hier wordt ze toch gewoon Sas genoemd.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Vaak schrijf je Sasha met een S dit is een apart geval gewoon
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Macht kein flaus aus, hier wordt ze toch gewoon Sas genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |