quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cuteee
[..]
Ja luister ook wel al naar muziek. Dat kalmeert ook meestal welMaar anders zet ik zo nog even een kop thee
Geen anijs in huis toevallig?quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cuteee
[..]
Ja luister ook wel al naar muziek. Dat kalmeert ook meestal welMaar anders zet ik zo nog even een kop thee
Minst slechte optie zou dan nog Jagermeister zijnquote:
oja ik kreeg een tipquote:
Dat zit er niet inquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minst slechte optie zou dan nog Jagermeister zijn
Wodka met peper? Wat?quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja ik kreeg een tip
wodka met peper drinken, of warm bier en dan in bed liggen
Ja dat zei zo'n russische vrouw tegen me ik dacht....quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit er niet in
[..]
Wodka met peper? Wat?
Warm bierIk krijg dat al nauwelijks op als het koud is.
maar echt he totaaaaaaaaal geen zin in danquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit er niet in
[..]
Wodka met peper? Wat?
Warm bierIk krijg dat al nauwelijks op als het koud is.
De Russen zullen er wel verstand van hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat zei zo'n russische vrouw tegen me ik dacht....(want was ook niet zo lekker volgens haar moet ik dat doen)
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar echt he totaaaaaaaaal geen zin in dan![]()
Oh alsjeblieft?quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:12 schreef Sked het volgende:
Moet ik een verhaaltje komen voorlezen Flips
Ligt dat niet ook erg aan het verhaal dat verteld word?quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De Russen zullen er wel verstand van hebbenMaar je hebt het dus niet geprobeerd?
[..]
Nee inderdaadHet idee bezorgt me al kotsneigingen
En ja ik overdrijf nu een beetje
[..]
Oh alsjeblieft?![]()
![]()
Ik vind het oprecht fijn om daar naar te luisteren
nee niet geprobeerdquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De Russen zullen er wel verstand van hebbenMaar je hebt het dus niet geprobeerd?
[..]
Nee inderdaadHet idee bezorgt me al kotsneigingen
En ja ik overdrijf nu een beetje
[..]
Oh alsjeblieft?![]()
![]()
Meer aan de manier waaropquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dat niet ook erg aan het verhaal dat verteld word?
Ik laat deze advies ook nog even liggen hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee niet geprobeerdmiss ben ik dom nu en mis ik de gouden tip
wie weet
Nou, kies maar vast een leuk boek uitquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft?![]()
![]()
ik snap je womanquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer aan de manier waaropAls iemand 20 verschillende stemmen opzet, hoog en lage tonen gebruikt etc dan wordt het lastig.
Als iemand gewoon rustig praat, is het te doen.
[..]
Ik laat deze advies ook nog even liggen hoor
Dus niet ditquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer aan de manier waaropAls iemand 20 verschillende stemmen opzet, hoog en lage tonen gebruikt etc dan wordt het lastig.
Als iemand gewoon rustig praat, is het te doen.
Woehoequote:Op dinsdag 11 september 2018 02:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, kies maar vast een leuk boek uit
Fijn.quote:
quote:
wacht ik ga checken moment. Rode teddy bear jas? show!quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WoehoeDat kan ik wel
[..]
Fijn.Ik heb inmiddels jassen gecheckt op zalando maar kan geen halve bontjassen van Calvin klein vinden
of ik kijk niet goed
Heb wel een mooi rode teddy bear jas gevonden![]()
Belgen die een poging tot humor ondernemenquote:
Ik raak altijd helemaal tureluurs als ik op internet ga zoekenquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kut ik weet niet meer waar, heb op verschillende sites gekeken ook About you en lifestyle of zo iets de bijenkorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |