SPOILER: voor alle nieuwe usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor de kantoorslavenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
later..quote:
Dan zorg ik gewoon dat ik daar niet in de buurt woon.quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
later..
als je vriendin een koopjesjager is, dan word dat haar winkel![]()
![]()
hopelijk niet voor je, dan blijft het leed je bespaard
je word gewoon verplichtquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zorg ik gewoon dat ik daar niet in de buurt woon.
"Gezellig"quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je word gewoon verplicht
gezellig samen een dagje weg
Beter gezellig de kroeg terwijl je vriendin gezellig gaat shoppenquote:
goed om te weten dat dat met jou niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je word gewoon verplicht
gezellig samen een dagje weg
jij mag dan zitten met je lotgenoten, wachten.. zij maar geld uitgeven... jouw geld... een broek voor 10 euro.. en shirtje voor 5 euro opeens ben je 300 euro lichter want het is zo goedkoopquote:
Zie je die kale koppen daar allemaal? Dat krijg je van al die ellendequote:Op dinsdag 11 september 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij mag dan zitten met je lotgenoten, wachten.. zij maar geld uitgeven... jouw geld... een broek voor 10 euro.. en shirtje voor 5 euro opeens ben je 300 euro lichter want het is zo goedkoop![]()
[ afbeelding ]
thug lifequote:Op dinsdag 11 september 2018 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zie je die kale koppen daar allemaal? Dat krijg je van al die ellende
De wanhoop en desperate uitdrukkingen ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij mag dan zitten met je lotgenoten, wachten.. zij maar geld uitgeven... jouw geld... een broek voor 10 euro.. en shirtje voor 5 euro opeens ben je 300 euro lichter want het is zo goedkoop![]()
[ afbeelding ]
zeg dat maar op een gabberfeestjequote:Op dinsdag 11 september 2018 01:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zie je die kale koppen daar allemaal? Dat krijg je van al die ellende
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
Shopellende is zeker een enorme topickiller
ja schappen vol vlees en bier en snacks etcquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar naar kaufland gaan dan juichen de mannen wel toch?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar naar kaufland gaan dan juichen de mannen wel toch?
geen wielren gif, dat ik dat nog mee kan makenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja schappen vol vlees en bier en snacks etc
Nice, lekker shinenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ook een superdeal daar gekocht
van die haarmaskerpotten, dat kost hier 7 euro
daar had ik ze voor 3 euro![]()
![]()
Wat een DEAL
iedereen jaloers naar je kijken terwijl je door de stad loopt met je glanzende en wapperende harenquote:
Lekker weer om lekker te acclimatiserenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
sow! gaat best warm worden vandaag
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iedereen jaloers naar je kijken terwijl je door de stad loopt met je glanzende en wapperende haren
tijd voor een paffertquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker weer om lekker te acclimatiseren
Nee maar ben wel beetje ziek. Dus had gehoopt in slaap te kunnen vallen en beetje fitter te voelenquote:
o naar... het heerst echt hoor, nare kuchjes en keelpijn enzo..quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ben wel beetje ziek. Dus had gehoopt in slaap te kunnen vallen en beetje fitter te voelen
quote:Op dinsdag 11 september 2018 02:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
retorische vraag waarschijnlijk wel
laat is 12 uurquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nu ja, afhankelijk van wat je vroeg vindt ook
Cuteeequote:
Ja luister ook wel al naar muziek. Dat kalmeert ook meestal welquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o naar... het heerst echt hoor, nare kuchjes en keelpijn enzo..
miss wat thee drinken?
Vroeg in dat gevalquote:Op dinsdag 11 september 2018 02:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
laat is 12 uur
vroeg alles daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |