Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.quote:Op maandag 10 september 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
als mike bij het centraal begunn te spreken was al ruzie
Script heet dat ...quote:Op maandag 10 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.
Dat had Christel gelezen.
Was allemaal voorbedachte rade
Gedegen voorbereiding,goed dat hij iets op papier had staan.quote:Op maandag 10 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.
Dat had Christel gelezen.
Was allemaal voorbedachte rade
Elke discussie met Mike is ruzie. Mike is dom, daarom denkt ie dat ie alles weet en altijd gelijk heeft. Mike kan niet luisteren.quote:Op maandag 10 september 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
als mike bij het centraal begunn te spreken was al ruzie
Dus datquote:Op maandag 10 september 2018 23:59 schreef tonja het volgende:
Elke discussie met Mike is ruzie. Mike is dom, daarom denkt ie dat ie alles weet en altijd gelijk heeft.
Mike kan niet luisteren.
Mike is een lul.
staat onlinequote:Op dinsdag 11 september 2018 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat het Centraal al online of moet ik dat nog monteren ?
Zou je dat willen doen? Heel graag,ik heb het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat het Centraal al online of moet ik dat nog monteren ?
Geen probleem, gaat even duren, was een lange zit zo te zien ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou je dat willen doen? Heel graag,ik heb het nog niet gezien.
Net filmpje gezien van Gerrit stapt uit de finance.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, gaat even duren, was een lange zit zo te zien ....
Toppertquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze had ik ook nog, een boze Christel vlak na de kramen ruzie en een tegeltje ......![]()
[ afbeelding ]
Christel haalt haar handen ervan af - 8 september 2018.
x6tf92r
Ik had het zelf niet eens gezien, nu wel dus leuk dat je zo goed naar de filmpjes kijkt, dank je ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Net filmpje gezien van Gerrit stapt uit de finance.
Zie op 10 sec. het gezicht van Sanne en daarna rond 5min40s weer
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze had ik ook nog, een boze Christel vlak na de kramen ruzie en een tegeltje ......![]()
[ afbeelding ]
Christel haalt haar handen ervan af - 8 september 2018.
x6tf92r
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mr Finance stopt met de finance![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 10 september 2018
x6tfb1h
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....
Minste wat ik terug kan doen tochquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet eens gezien, nu wel dus leuk dat je zo goed naar de filmpjes kijkt, dank je ....
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mr Finance stopt met de finance![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 10 september 2018
x6tfb1h
Superduoquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |