molshoopquote:
En we hebben een woonboot........en die ligt aan de ............quote:Op maandag 10 september 2018 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wacht nog steeds op die woonboot.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En we hebben een woonboot........en die ligt aan de ............
Als ze allebei een vacht kweken en overgaan op een bananendieet zou dat best nog weleens wat kunnen worden ja.quote:Op maandag 10 september 2018 23:51 schreef Yaksa het volgende:
Boomhut voor Jeffry en Jessie lijkt me ook wel leuk.
Soort van Penthouse.
Zoiets en dan midden in de vijver, en daar 'n huisje op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoiets en dan midden in de vijver, en daar 'n huisje op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op maandag 10 september 2018 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze allebei een vacht kweken en overgaan op een bananendieet zou dat best nog weleens wat kunnen worden ja.
Die gaat een caravan regelen.quote:Op maandag 10 september 2018 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie wilde vandaag een Beauhut.
Junglehuisjequote:Op maandag 10 september 2018 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze allebei een vacht kweken en overgaan op een bananendieet zou dat best nog weleens wat kunnen worden ja.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoiets en dan midden in de vijver, en daar 'n huisje op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja 'n Cabrio-caravanquote:Op maandag 10 september 2018 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die gaat een caravan regelen.
Morgen krijgt ze foto's binnen van die caravanboer.
Echt niet, niemand zit daarop te wachten.quote:Op maandag 10 september 2018 23:54 schreef Stray_cat het volgende:
Die 2 knakkers gaan dadelijk gewoon aan de haal met alles met hun wellness centrum, jacuzzi-unit.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
![]()
Niet zeuren, want hij was volgens mij maar 50 euro.quote:
Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.quote:Op maandag 10 september 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
als mike bij het centraal begunn te spreken was al ruzie
Script heet dat ...quote:Op maandag 10 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.
Dat had Christel gelezen.
Was allemaal voorbedachte rade
Gedegen voorbereiding,goed dat hij iets op papier had staan.quote:Op maandag 10 september 2018 23:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij had al op zijn papiertje staan: Ik ben er klaar mee en ik doe hier niet aan mee.
Dat had Christel gelezen.
Was allemaal voorbedachte rade
Elke discussie met Mike is ruzie. Mike is dom, daarom denkt ie dat ie alles weet en altijd gelijk heeft. Mike kan niet luisteren.quote:Op maandag 10 september 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
als mike bij het centraal begunn te spreken was al ruzie
Dus datquote:Op maandag 10 september 2018 23:59 schreef tonja het volgende:
Elke discussie met Mike is ruzie. Mike is dom, daarom denkt ie dat ie alles weet en altijd gelijk heeft.
Mike kan niet luisteren.
Mike is een lul.
staat onlinequote:Op dinsdag 11 september 2018 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat het Centraal al online of moet ik dat nog monteren ?
Zou je dat willen doen? Heel graag,ik heb het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat het Centraal al online of moet ik dat nog monteren ?
Geen probleem, gaat even duren, was een lange zit zo te zien ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou je dat willen doen? Heel graag,ik heb het nog niet gezien.
Net filmpje gezien van Gerrit stapt uit de finance.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen probleem, gaat even duren, was een lange zit zo te zien ....
Toppertquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze had ik ook nog, een boze Christel vlak na de kramen ruzie en een tegeltje ......![]()
[ afbeelding ]
Christel haalt haar handen ervan af - 8 september 2018.
x6tf92r
Ik had het zelf niet eens gezien, nu wel dus leuk dat je zo goed naar de filmpjes kijkt, dank je ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Net filmpje gezien van Gerrit stapt uit de finance.
Zie op 10 sec. het gezicht van Sanne en daarna rond 5min40s weer
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze had ik ook nog, een boze Christel vlak na de kramen ruzie en een tegeltje ......![]()
[ afbeelding ]
Christel haalt haar handen ervan af - 8 september 2018.
x6tf92r
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mr Finance stopt met de finance![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 10 september 2018
x6tfb1h
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....
Minste wat ik terug kan doen tochquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet eens gezien, nu wel dus leuk dat je zo goed naar de filmpjes kijkt, dank je ....
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mr Finance stopt met de finance![]()
[ afbeelding ]
Centraal - 10 september 2018
x6tfb1h
Superduoquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dat scheelt een hoop werk ....
Past de F-side erin? Zou leuk zijnquote:
Bootje meenemenquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:35 schreef mario390 het volgende:
dat Feestterrein is echt niet voor 500 mensen
ja maar niet 500 op en keerquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:42 schreef Yaksa het volgende:
Met die bouwmarkt kunnen ze makkelijk 1000 bezoekers ontvangen.
De hollandse avond van Jeffry en Jessie was 250 bezoekers.
Met de markt wordt er dan gewoon in shifts gewerkt, net zoals in Uto 1.
1e shift 250 bezoekers. Die moeten dan na een bepaalde tijd weer weg.
2e shift weer 250 bezoekers. En zo door. Dat is al vaker gedaan. En met heel veel succes.
quote:
Mogen ze wel heel snel die markt online zetten, want anders krijgen ze het nooit volquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:42 schreef Yaksa het volgende:
Met die bouwmarkt kunnen ze makkelijk 1000 bezoekers ontvangen.
De hollandse avond van Jeffry en Jessie was 250 bezoekers.
Met de markt wordt er dan gewoon in shifts gewerkt, net zoals in Uto 1.
1e shift 250 bezoekers. Die moeten dan na een bepaalde tijd weer weg.
2e shift weer 250 bezoekers. En zo door. Dat is al vaker gedaan. En met heel veel succes.
Dat hoeft ook niet.quote:
En standhouders regelen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen ze wel heel snel die markt online zetten, want anders krijgen ze het nooit vol
ja zo wel maar ik bedoelte 500 passen niet erin om dat te klein isquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Gaat erom dat ze 1000 personen uiteindelijk binnenhalen, verdeeld over de dag.
Wanneer de entree dan 10 euro is halen ze op een dag 10.000 euro binnen.
En dan kunde ge gaan bouwen, snapte?
En niet drie dagen van tevoren.quote:
Het zou ook niet .. Dat kind wil overal met de eer strijkenquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Daar was Jessie al mee bezig volgens mij.
Manon gaat ook naar huis.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:49 schreef mario390 het volgende:
gerit kreg gelijk op haar hoofd bij de Centraal van Manon, hij zeg het komt stemming dann gaa je nar huis hij will op de website
i.i.g. op de bankquote:
quote:
Dat kind wil vooruit in Utopia.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zou ook niet .. Dat kind wil overal met de eer strijken
Ik deel je mening.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk trouwens: Manon, Sanne en Tim.
Vandaag ging Sanne met Sjel weer eens stemmen inventariseren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk trouwens: Manon, Sanne en Tim.
Op de bank
wanneer 5 op manon stemmen zijn het 15 stemmenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vandaag ging Sanne met Sjel weer eens stemmen inventariseren.
Zij denken dat de bank wordt: Manon (16 stemmen), Gerrit (5) en Tim (8).
Sanne en Sjel met 4 stemmen vlak daarachter in de gevarenzone.
Maar ja, d'r kan nog van alles gebeuren.
En mensen gaan ook nog tactisch nadenken. Wat is het nut om Manon eruit te stemmen? Ze is wel lui en irritant, maar geen speler die je om strategische redenen eruit wilt werken. Ook allerlei stemverbondjes moeten nog gevormd worden.
Sanne deed dat ook met A3. Toen zaten er 5 tot 6 op de bankquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:21 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vandaag ging Sanne met Sjel weer eens stemmen inventariseren.
Zij denken dat de bank wordt: Manon (16 stemmen), Gerrit (5) en Tim (8).
Sanne en Sjel met 4 stemmen vlak daarachter in de gevarenzone.
Maar ja, d'r kan nog van alles gebeuren.
En mensen gaan ook nog tactisch nadenken. Wat is het nut om Manon eruit te stemmen? Ze is wel lui en irritant, maar geen speler die je om strategische redenen eruit wilt werken. Ook allerlei stemverbondjes moeten nog gevormd worden.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:07 schreef mario390 het volgende:
ik weet toch dat zij waarschijnlijk naar huis gestuurd werd![]()
![]()
,maar daan schlag ik alles kapoet
Moet ze gewoon doen, kan ze gelijk naar huis!quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:53 schreef mario390 het volgende:
wat is wanneer manon gerit bij de centraal op de bek slaat? hij heeft het helemal verdient en zit naast haar
laat ze maar doen,hoeft ze niet op de stemming te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:53 schreef mario390 het volgende:
wat is wanneer manon gerit bij de centraal op de bek slaat? hij heeft het helemal verdient en zit naast haar
blijkbaar...maar wat een jankverhaal was dat zeg...een paar minuutjes te laat, aan de andere kant als je daar verder toch geen reet uitvoertquote:Op dinsdag 11 september 2018 07:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Morguhhh.
Zo was Sjel op tijd klaar om met Adriaan te rennen?
zo deze mag in de archieven...hippie die een stukje huid laat zienquote:
Machtig interessant ook, om daar een half uur lang 2 streams op te zetten..confettieplukkenquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan: Al die stomme confetti, niemand die het opruimt. Nou ja, dan doe ik het wel weer.
Hij heeft wel gelijk, die confetti is enorme troep die allemaal in het milieu terecht komt.
Papieren snippers zijn al ergerlijk, deze plastic zooi vergaat helemaal niet.
[ afbeelding ]
is ook, maar ik heb die sjago brenda wel bezig gezien met het bij elkaar vegen van dat spul, of ze het daadwerkelijk heeft opgeruimd weet ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan: Al die stomme confetti, niemand die het opruimt. Nou ja, dan doe ik het wel weer.
Hij heeft wel gelijk, die confetti is enorme troep die allemaal in het milieu terecht komt.
Papieren snippers zijn al ergerlijk, deze plastic zooi vergaat helemaal niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |