Van de eerste punten naar de 31ste, 32ste en 33ste punten zeven maanden laterquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:54 schreef Xurk het volgende:
Eerste punten en direct 3, erg fijn! Niet geheel verdiend maar daar maalt niemand omZo'n Mühren die in de Eredivisie geen schim van de KKD-topschutter is scheelt ook. Onverwacht ook nog hangen en wurgen vanaf de 96ste minuut…
En zo ziet de wereld er weer heel anders uit, nog 1 overwinning en er is aansluiting met de middenmoot i.p.v. troosteloos afstevenen op degradatie (opportunistisch, ik weet het). Het zal ook moeten tegen Emmen want direct daarna wordt er bezoek gebracht aan Ajax, waar ik geen herhaling van vorig seizoen verwacht
Hake kennende blijven ze gewoon roepen dat ze voor handhaving gaan tot ze minstens 34 punten hebben.quote:Op zaterdag 23 september 2023 06:17 schreef RamboDirk het volgende:
langzaam aan mag je de playoffs nu wel als doelstelling zetten.
ja Eagles uit zijn hele andere koek dan thuisquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:11 schreef Xurk het volgende:
Fortuna tegen Feyenoord: gelijkspel.
Fortuna tegen Ajax: gelijkspel.
Fortuna tegen Kowet: 3-0 nederlaag
Wat een weelde tot nu toe dit seizoenVorig seizoen waren de statistieken na 5 wedstrijden 0 punten, doelsaldo 5-13, plek #17 (gedeeld 18, één doelpuntje beter dan Fortuna). Dit seizoen na 5 wedstrijden 10 punten, doelsaldo 12-9, plek #5.
Nog even goed genieten, want de komende week staan uitwedstrijden tegen zowel PSV als Feyenoord op het programmaMaar toch heerlijk om Teletekst pagina 819 nu te bezoeken
Zo snel mogelijk naar die 34 punten toe!
Echt onzin.quote:Op zaterdag 23 september 2023 06:17 schreef RamboDirk het volgende:
langzaam aan mag je de playoffs nu wel als doelstelling zetten.
Héérlijk dat deze post de tand des tijds niet goed heeft doorstaanquote:Op woensdag 27 september 2023 18:37 schreef Obiekulu het volgende:
Echt onzin.
Je wint 3 thuiswedstrijden, dat is volstrekt normaal.
Na dit weekend sta je waar je hoort te staan.
Bizar nieuws. Ik ben uiteraard superblij met hoe het team onder Hake gepresteerd heeft, al heb ik me altijd al afgevraagd of het onder Van Wonderen (die de promotie afdwong) niet net zo goed was gegaan. Hake heeft zijn uitstraling ook niet mee eigenlijkquote:
Ik denk dat ik uit dit lijstje Alex Pastoor de interessantste naam vind.quote:De voorkeur gaat verder uit naar een Nederlander met meerdere jaren ervaring op het trainersvlak. Ook dat punt is vergelijkbaar met Hake, die voor zijn komst naar Deventer al meerdere clubs achter zijn naam had staan. Iemand als Roda JC-trainer Bas Sibum past in ieder geval niet in die categorie, want hij staat als hoofdtrainer pas een seizoen op eigen benen.
Maurice Steijn is wel iemand die je zo kunt omschrijven. The Athletic meldde donderdag dat Mitchell van der Gaag vertrekt uit Manchester, waar hij assistent was van Erik ten Hag. De geboren Zutphenaar is ook een trainer met ervaring, onder andere op het hoogste niveau in Portugal. Andere namen die in deze gedachtegang van GA Eagles passen? Philip Cocu, Marcel Keizer en Alex Pastoor.
De gesprekken die in 2022 werden gevoerd, waarna Hake werd aangesteld, zijn ook niet vergeten. Fred Grim was toen een belangrijke kandidaat, maar hij maakte afgelopen seizoen weinig indruk bij FC Emmen. Andries Jonker werd op dat moment ook genoemd om in Deventer aan de slag te gaan, hij is op dit moment coach van de Nederlandse vrouwen.
0-0 dus. Was niet goed en niet slecht.quote:
Gaat het?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
makkie tegen sittard eerste wedstrijd
als je daar niet van kunt winnen, kun je beter ophouden met voetballen lmao
Adekanye daar zit 100000000x meer techniek in dan in Brobbey en deze wordt niet voor oranje opgeroepen, kun je zien dat die selecties doorgestoken kaart zijn binnen de knvb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |