Zekerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Xurk het volgende:
Wat moet het vanavond lekker zijn geweest om in het stadion te hebben mogen zitten! 🤤
Ik moet zeggen dat ik ook wel teleurgesteld ben in Hahn tot nu toe. Toen hij werd getekend slaakte ik een zucht van verlichting na de eerdere opties die na het vertrek van Gorter de revue passeerden. Maar vooralsnog is het niet (vaak) een puntenpakker geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef Obiekulu het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat Hahn zo veel fouten maakt. Hij zou het ervaren rustpunt moeten zijn.
Leuk potje gisteravond weer, dacht dat het na Heracles niet gekker kon maar je gelooft je eigen ogen nietquote:
Ja, dat is zo, fantastische wedstrijden. Maar de nacompetitiethriller tegen RKC blijft onovertroffen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuk potje gisteravond weer, dacht dat het na Heracles niet gekker kon maar je gelooft je eigen ogen niet
Zeker ja, maar wel met hele andere bijhorende emoties!quote:Op maandag 1 november 2021 09:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar de nacompetitiethriller tegen RKC blijft onovertroffen.
De huidige promotiekansen in de KKD vind ik top, zoals GAE vorig jaar nog rechtstreeks kon promoveren. En de laatste ticket via de KO-fase is perfect.quote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zeker ja, maar wel met hele andere bijhorende emoties!
quote:Op zondag 7 november 2021 21:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
0-0. Geen mooie wedstrijd maar wel kleigoed de 0 gehouden. Dit gelijkspel voelt als winnen.
Ik had er tot diep in de voorbereiding nog niet zoveel vertrouwen in met al die spelers die laat binnen kwamen en/of nog niet fit waren, maar Van Wonderen heeft er toch in korte tijd weer een hechte eenheid van gemaakt.quote:
Brouwers heeft zich ook wel echt doorontwikkeld en Cordoba is een klasbak.quote:Op maandag 8 november 2021 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had er tot diep in de voorbereiding nog niet zoveel vertrouwen in met al die spelers die laat binnen kwamen en/of nog niet fit waren, maar Van Wonderen heeft er toch in korte tijd weer een hechte eenheid van gemaakt.
Van Brouwers had ik het niet zo zien aankomen, die maakt echt een fantastische periode door inderdaad! Cordoba is zeker een mooie verrassing en het bewijs dat een huurling soms tóch het verschil kan maken (in het verleden bleken dit vaak toch uiteindelijk missers). Hopelijk gaat zijn landgenoot ook een keer goed draaien. Na het vertrek van Beukema hoopte ik al dat Kuipers het 'gat' wat hij achterliet zou kunnen gaan vullen en tot nu toe doet hij het zeker verdienstelijk. Wat dat betreft wel erg vervelend dat hij er nu een aantal weken uit gaan zijn met zijn knieblessure. Daarentegen gaat Frank Ross ein-de-lijk zijn rentree maken, al is het afwachten wat hij nog / nu al kan brengen gezien hij er zo ontzettend lang uit is geweest.quote:Op maandag 8 november 2021 22:34 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Brouwers heeft zich ook wel echt doorontwikkeld en Cordoba is een klasbak.
Het wordt gewoon Botos en Lidberg vanavond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef Obiekulu het volgende:
Morgenavond zal er weer aangevallen moeten worden na een aantal wedstrijden vanuit gesloten stellingen, nog steeds zonder de steun van het publiek.
Ik vind dat Lidberg, ondanks al zijn inzet, daar echt voor tekort komt. Ik ben benieuwd met welke opstelling Van Wonderen Roda JC wil verslaan.
Botos erin voor Lidberg, en de linies iets anders in elkaar zetten, zoals eerder dit seizoen en we komen al een heel eind denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |