Volgens mij is het vrij "rechts" om een Nederland te willen met MEER Nederlanders ipv een doodsbange krimpstaatquote:
Kijk, dit valt me dan weer mee!quote:Op maandag 10 september 2018 12:13 schreef riazop het volgende:
Wat mij betreft blijft het ook niet bij die 400 soortgelijke gevallen
Ik ga er van uit dat als ze eenmaal hier woont, dat ze door velen met de nek aangekeken gaat worden, terwijl anderen haar de hemel in gaan prijzen vanwege haar moed en doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:15 schreef YebCar het volgende:
Is er inmiddels al een tegengeluid?
Geen bedreigingen aan het adres van de moeder? Is het dan niet vanwege publieke veiligheid dat ze dan toch niet mag komen?
Of wordt dat dan wel aangepakt?
op socmed spuiten een aantal haters hun drek in het rond.quote:
en dat is op zich ook primaquote:Op maandag 10 september 2018 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat als ze eenmaal hier woont, dat ze door velen met de nek aangekeken gaat worden, terwijl anderen haar de hemel in gaan prijzen vanwege haar moed en doorzettingsvermogen.
Een krimpstaat is een probleem omdat je niet genoeg werkenden hebt om de boel te betalen voor de rest. Wat heb je aan het binnen halen van mensen die de verkeerde kant van het spectrum vullen en het sociale systeem nog veel zwaarder belasten? De cijfers van de afgelopen jaren zijn erg duidelijk. Daar heb je geen rechtse onderbuik voor nodig.quote:Op maandag 10 september 2018 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij "rechts" om een Nederland te willen met MEER Nederlanders ipv een doodsbange krimpstaat
Ze had de keus om na haar eerste afwijzing terug naar Armenië te gaan om haar kinderen een normale Armeense jeugd te bieden zoals miljoenen andere kinderen die opgroeien in Armenië.quote:Op maandag 10 september 2018 12:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof ze dat van te voren wist.
Wat voor keus had zij toen ze hier vijf jaar woonde en die kinderen 'vernederlandst' zijn en hier vriendjes hebben? Dan procedeer je nog een keer. En daarna nog een keer. En dan ben je tien jaar verder
ik heb kennelijk veel meer vertrouwen in Howick en Lili dan jij,quote:Op maandag 10 september 2018 12:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een krimpstaat is een probleem omdat je niet genoeg werkenden hebt om de boel te betalen voor de rest. Wat heb je aan het binnen halen van mensen die de verkeerde kant van het spectrum vullen en het sociale systeem nog veel zwaarder belasten?...
Ja, want deze 2 kinderen staan model voor de gehele groep die met dit precedent nu een vrijkaartje voor Nederland heeft gekregenquote:Op maandag 10 september 2018 12:20 schreef riazop het volgende:
[..]
ik heb kennelijk veel meer vertrouwen in Howick en Lili dan jij,
deze groep is idd wsl iets minder verwend dan de autochtone playstation generatiequote:Op maandag 10 september 2018 12:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, want deze 2 kinderen staan model voor de gehele groep die met dit precedent nu een vrijkaartje voor Nederland heeft gekregen
Toen de berichten over bedreigingen gingen zag ik hier toch enkelen opperen dat het extreem-rechts was die de kinderen bedreigden. Bleek dus gewoon weer vanuit de vertrouwde kliek te komen die de uitspraak van de rechter wederom niet accepteerde omdat het niet in hun idealistische straatje paste.quote:Op maandag 10 september 2018 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
‘Met dood bedreigde Harbers zwichtte na gesprekken met CU en D66’Zowel de bedreigingen als die gesprekken zouden totaal geen invloed hebben gehad op het besluit, werd eerder gezegd!
De harde cijfers van de afgelopen 10 jaar bewijzen je het ongelijkquote:Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef riazop het volgende:
[..]
deze groep is idd wsl iets minder verwend dan de autochtone playstation generatie
ik verwacht daar veel van dus
Niet echt, ik reageer meer op de opmerkingen die hier ten tijde van de discussie meermaals voorbij kwamen. Jou heb ik toen niet zien reageren op die reacties met de opmerking dat anderen het ook zien aankomen?quote:Op maandag 10 september 2018 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als jij beter slaapt als je denkt dat alleen rechts deze consequentie zag aankomen, dan moet je dat vooral denken
quote:Op maandag 10 september 2018 12:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Iedereen moet tegen kritiek kunnen
en prima dat mensen TEGEN immigratie willen zijn
Alle succesvolle landen in onze wereld zijn IMMIGRATIE landenquote:Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
De harde cijfers van de afgelopen 10 jaar bewijzen je het ongelijk
Dacht ik idd ook bij de titel toen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Toen de berichten over bedreigingen gingen zag ik hier toch enkelen opperen dat het extreem-rechts was die de kinderen bedreigden. Bleek dus gewoon weer vanuit de vertrouwde kliek te komen die de uitspraak van de rechter wederom niet accepteerde omdat het niet in hun idealistische straatje paste.
Heb je deze dan al gezien: https://www.dumpert.nl/me(...)rg_moeilijk_mee.html
Alles voor de stemmen
Ik denk dat niemand het die kinderen kwalijk neemt, misschien 1% gestoorde extremisten in de samenleving ja. Er zijn zelfs veel mensen die de moeder wel begrijpen, maar dat neemt niet weg dat het fout is wat er nu gebeurd. In principe kan nu iemand gewoon naar Nederland vertrekken met zijn kroost, daar 10 jaar blijven procederen, wetende dat je totaal geen recht hebt om te blijven en over 10 jaar mag ze toch blijven want zielig voor de kinderen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef Leandra het volgende:
Ach, ze had ook met iemand kunnen trouwen zodat ze hier hadden kunnen blijven, altijd wel een sukkel die er in trapt.... zo komen die Filipijnse snolletjes ook allemaal hier.
Wat dat betreft heeft die moeder het zich onnodig moeilijk gemaakt, beetje liegen dat je echt van iemand houdt en dat 5 jaar volhouden en je bent er ook, nog een kindje werpen om het af te maken en de alimentatie te garanderen en het is compleet.
Maar laten we vooral een paar kinderen kwalijk nemen dat ze zijn blijven geloven in de sprookjes die hen voorgehouden werden.
Die overduidelijk gekochte combo's werken ook altijd op mijn lachspieren. Dan liever zo'n vrouw die haar eigen boontjes dopt.quote:Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef Leandra het volgende:
Ach, ze had ook met iemand kunnen trouwen zodat ze hier hadden kunnen blijven, altijd wel een sukkel die er in trapt.... zo komen die Filipijnse snolletjes ook allemaal hier.
Dreigen met zelfmoord en alle toegezegde hulp weigeren noem ik niet "eigen boontjes doppen". Dat valt meer in het straatje van emotionele chantage.quote:Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die overduidelijk gekochte combo's werken ook altijd op mijn lachspieren. Dan liever zo'n vrouw die haar eigen boontjes dopt.
Ja idd, maar het is echte liefde hoor, echtquote:Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die overduidelijk gekochte combo's werken ook altijd op mijn lachspieren. Dan liever zo'n vrouw die haar eigen boontjes dopt.
Nederland 9x aanklagen, ons een miljoen euro aan belastingcenten kosten, de kinderen PTSS bezorgen....ja idd echt veel beter!quote:Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mensen alleen willen verhuizen naar landen die succesvol zijn, he. Landen die niet succesvol zijn trekken geen mensen aan.quote:Op maandag 10 september 2018 12:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Alle succesvolle landen in onze wereld zijn IMMIGRATIE landen
Zwitserland (31 % vd bevolking met recente immigratie achtergrond) voorop
En of het nou gaat om kampers, bikers, mocro's, criminelen (witteboord of gewoon zware jongen) of illegalen.....er wordt ze uiteindelijk geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op maandag 10 september 2018 11:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom is het haar gegund en niet miljoenen anderen die graag met haar zouden ruilen, maar die te eerlijk zijn en er proberen in eigen land wat van te maken.
maar je, wat dit wel aantoont is dat liegen en bedriegen meer oplevert als eerlijk zijn. En ondertussen vragen we ons af waarom mensen steeds asocialer worden. hallo, omdat het meer resultaat oplevert.
Ik eet er geen boterham minder om.quote:Op maandag 10 september 2018 12:30 schreef ToT het volgende:
Nederland 9x aanklagen, ons een miljoen euro aan belastingcenten kosten, de kinderen PTSS bezorgen....ja idd echt veel beter!![]()
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen zo!
Correlatie is geen causaliteitquote:Op maandag 10 september 2018 12:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Betaal als kleine ondernemer eens je BTW 1 dag (1 dag!) te laat! Gelijk dwangbevelbrief met IN NAAM DER KONING en een dikke boete erbovenop.quote:Op maandag 10 september 2018 12:31 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En of het nou gaat om kampers, bikers, mocro's, criminelen (witteboord of gewoon zware jongen) of illegalen.....er wordt ze uiteindelijk geen strobreed in de weg gelegd.
Maar pas maar op als je een gewone, nette burger bent, die (al dan niet per ongeluk) eens buiten de lijntjes kleurt.....BAM! Het volle gewicht van de zogenaamde rechtsstaat vermorzelt je. Je wordt machteloos gemaakt dmv steeds verdergaande surveillance (virtueel en IRL big brother is watching), zoetgehouden dmv propaganda, sociale censuur en debiliserende media. En dmv hoge kosten/belastingen, opgedrongen schulden (leenstelsel) en toenemende werkdruk (flexibilisering) blijft er gewoonweg geen tijd of energie over om daadwerkelijk in actie te komen.
Orwell kijkt op ons neer, schud zijn vermoeide hoofd en denkt: de hedendaagse realiteit is nog vele malen erger dan ik ooit had kunnen bedenken......al zij het dat de gebruikte methodes subtieler zijn.
Dat is idd wat er fout is, dat je 10 jaar kunt procederen, je kinderen hier ondertussen naar school gaan en Nederlanders worden, puur door hier te zijn.quote:Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het die kinderen kwalijk neemt, misschien 1% gestoorde extremisten in de samenleving ja. Er zijn zelfs veel mensen die de moeder wel begrijpen, maar dat neemt niet weg dat het fout is wat er nu gebeurd. In principe kan nu iemand gewoon naar Nederland vertrekken met zijn kroost, daar 10 jaar blijven procederen, wetende dat je totaal geen recht hebt om te blijven en over 10 jaar mag ze toch blijven want zielig voor de kinderen.
Het beleid is gewoon verkeerd.
Liegen, bedriegen en chanteren is nou niet echt de middelen gebruiken die er zijnquote:Op maandag 10 september 2018 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik eet er geen boterham minder om.
De middelen gebruiken die er zijn. Hartstikke slim.
Dit was 1x een miljoen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is andersom: men emigreert alleen naar de succesvolle landen omdat er wat te halen is.quote:Op maandag 10 september 2018 12:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Geknipt voor de bankwereld dus.quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef KingRadler het volgende:
Succes met solliciteren later wie wil deze leugenaars hebben.
Ach ja. je hebt ook voldoende faalmannetjes die hun dociele vrouwtje uit het buitenland moeten halen en daar koters mee maken. Boeien. Ieder zijn meugquote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef ToT het volgende:
Dit was 1x een miljoen.
Er staan nu 400 gezinnen klaar om het zelfde te gaan doen; diverse advocaten en activisten hebben al van zich laten horen dat zij het zelfde voor deze gezinnen willen.
En dan heb je nog genoeg spul wat hier kortere tijd zit maar ook wel wil blijven en die dit nieuws ook zien.
De rechter zei eerst dat ze mochten blijven, weet je nog?quote:Op maandag 10 september 2018 12:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
In principe kan nu iemand gewoon naar Nederland vertrekken met zijn kroost, daar 10 jaar blijven procederen, wetende dat je totaal geen recht hebt om te blijven en over 10 jaar mag ze toch blijven want zielig voor de kinderen.
Dacht net hetzelfde.quote:Op maandag 10 september 2018 12:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Geknipt voor de bankwereld dus.
Dat lees ik ook veel, dat die procedure binnen een half jaar (of jaar) afgerond moet zijn. Maar ik krijg juist het idee dat velen, die voorstander zijn van open grenzen, juist niet willen dat de procedure aangepast gaat worden. Stel alles wordt binnen een half jaar behandeld en dan houd het op en moeten ze gewoon per direct het land uit, wat ga je dan creëren? Ik betwijfel of zoiets geaccepteerd gaat worden in bepaalde kringen, dan krijg je zo'n verhalen als die meid in Zweden wat een compleet vliegtuig kaapt.quote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd wat er fout is, dat je 10 jaar kunt procederen, je kinderen hier ondertussen naar school gaan en Nederlanders worden, puur door hier te zijn.
Maar ik lees hier genoeg shit over die kinderen hoor, men doet bijna als of die kinderen van 12 en 13 doorgewinterde liegende criminelen zijn.
Zo'n procedure moet gewoon in een half jaar afgerond zijn, incl. alle mogelijkheden in beroep te gaan.
Maar goed, laat die lefgozers in Den Haag eerst dat "We are here" volk en criminele illegalen maar eens uit gaan zetten, ipv 2 kinderen die hier opgegroeid zijn.
Nou nou, poeh, poeh.... het is wat.... wel 400 gezinnenquote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was 1x een miljoen.
Er staan nu 400 gezinnen klaar om het zelfde te gaan doen; diverse advocaten en activisten hebben al van zich laten horen dat zij het zelfde voor deze gezinnen willen.
En dan heb je nog genoeg spul wat hier kortere tijd zit maar ook wel wil blijven en die dit nieuws ook zien.
we worden dagelijks voorgelogen op allerlei gebieden inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2018 12:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dacht net hetzelfde.
Ik vind het bizar dat deze mensen zoveel haat oproepen bij sommigen.
En die landen worden er kennelijk niet slechter van .quote:Op maandag 10 september 2018 12:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat mensen alleen willen verhuizen naar landen die succesvol zijn, he. Landen die niet succesvol zijn trekken geen mensen aan.
Een relatie met een vrouw uit het buitenland krijgen is niet bepaald van dezelfde orde als iemand die 10 jaar lang ons zit aan te klagen, met zelfmoord zit te dreigen, de media opzoekt om zo zielig mogelijk over te komen, alle hulp afslaat om NÓG zieliger te lijken, haar kinderen trauma's laat oplopen, ons een miljoen euro kost enz.quote:Op maandag 10 september 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja. je hebt ook voldoende faalmannetjes die hun dociele vrouwtje uit het buitenland moeten halen en daar koters mee maken. Boeien. Ieder zijn meug
En nu ga ik een boterham eten. Met dubbel beleg,
Dit geldt alleen voor de gewone, nette burger, die zelfs als ie in de bijstand zit nog wel gedwongen aan het werk gezet wordt. Maar behoor je tot de zogenaamde zieligerds of ben je gewoon een tyfusaso (al dan niet crimineel), dan wordt je aan alle kanten beschermd en gepamperd.quote:Op maandag 10 september 2018 11:24 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik ben voor geen werk geen inkomen.
Eens kijken of ons landje dan nog zo populair is.
denk dat de mama van Howick ook heel wat dwangbevelen heeft gezienquote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Betaal als kleine ondernemer eens je BTW 1 dag (1 dag!) te laat! Gelijk dwangbevelbrief met IN NAAM DER KONING en een dikke boete erbovenop.
1 dag!
Met vrouwen zoals jou in Nederland zocht ik ook liever mijn heil bij een buitenlandse vrouw.quote:Op maandag 10 september 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja. je hebt ook voldoende faalmannetjes die hun dociele vrouwtje uit het buitenland moeten halen en daar koters mee maken. Boeien. Ieder zijn meug
Volgens mij zijn vooral degenen die het meest verdienen aan die procedures tegen het beperken van de procedures, beetje het "wij van WC-eend" effect....quote:Op maandag 10 september 2018 12:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat lees ik ook veel, dat die procedure binnen een half jaar (of jaar) afgerond moet zijn. Maar ik krijg juist het idee dat velen, die voorstander zijn van open grenzen, juist niet willen dat de procedure aangepast gaat worden. Stel alles wordt binnen een half jaar behandeld en dan houd het op en moeten ze gewoon per direct het land uit, wat ga je dan creëren? Ik betwijfel of zoiets geaccepteerd gaat worden in bepaalde kringen, dan krijg je zo'n verhalen als die meid in Zweden wat een compleet vliegtuig kaapt.
Ben het wel met je eens dat het kabinet zich wel hard durft op te stellen tegen twee onschuldige kinderen en het gespuis laten rondlopen. Dat is ook hetgeen wat mij zo stoort.
Een relatie kopen, bedoel je.quote:Op maandag 10 september 2018 12:38 schreef ToT het volgende:
Een relatie met een vrouw uit het buitenland krijgen
En vervolgens blijken die landen het het jaar erop wéér beter te doenquote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is andersom: men emigreert alleen naar de succesvolle landen omdat er wat te halen is.
Ja, dat eet je dus wel, je hebt het alleen niet door omdat je dit via de belasting betaalt en niet rechtstreeks. Als we dat uit de belasting slopen en jij krijgt maandelijks een factuur van ¤180,- voor "migratiekosten" van de overheid piepte je wel anders.quote:Op maandag 10 september 2018 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals jij.quote:Op maandag 10 september 2018 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Met vrouwen zoals jou in Nederland zocht ik ook liever mijn heil bij een buitenlandse vrouw.
400 x potentieel een miljoen als ze de boel ook zo gaan aanklagen, plus dus genoeg anderen die hier nu nog korter zitten, maar dit ongetwijfeld in hun achterhoofd gaan houden als ze te horen krijgen dat hun eerste verzoek voor een verblijfsvergunning afgewezen is.quote:Op maandag 10 september 2018 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, poeh, poeh.... het is wat.... wel 400 gezinnen
En die kinderen zijn allemaal hier opgegroeid? Geworteld? Het is wat zeg... daar lopen we vast op leeg.
Dan is er wat mis met de procedures, als er 400 gezinnen kinderen, in een zelfde situatie zitten.
Ah, persoonlijk worden; als een normaal gesprek te moeilijk is, goed zo!quote:Op maandag 10 september 2018 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Met vrouwen zoals jou in Nederland zocht ik ook liever mijn heil bij een buitenlandse vrouw.
Die groep zal er ook wel bij betrokken zijn ja, teveel partijen die belangen hebben bij dit soort procedures.quote:Op maandag 10 september 2018 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vooral degenen die het meest verdienen aan die procedures tegen het beperken van de procedures, beetje het "wij van WC-eend" effect....
Eens, die kinderen kun je niets kwalijk nemen. En aan de ene kant die moeder ook niet, ja ze liegt en bedriegt de boel, maar Nederland bied haar de kans om dat te kunnen blijven doen en uiteindelijk heeft ze gewonnen. Niet voor zichzelf maar voor haar kinderen, en er is hier geen moeder of vader die niet hetzelfde gedaan had voor zijn of haar kinderen. Het beleid is er gewoon naar om misbruik van te kunnen maken.quote:Ieder ander weldenkend mens snapt dat je dit soort zaken geen 10 jaar moet laten duren, en als je dat wel laat gebeuren dan heb je ook de verantwoordelijkheid te nemen voor de gevolgen, de gevolgen zijn dan kinderen die hier opgegroeid zijn, en die je niet na 10 jaar nog eens het land uit kunt flikkeren.
Die procedure was in 2008 al afgerond. Vanaf die tijd zijn ze gewoon illegaal in Nederland verbleven.quote:Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd wat er fout is, dat je 10 jaar kunt procederen, je kinderen hier ondertussen naar school gaan en Nederlanders worden, puur door hier te zijn.
Maar ik lees hier genoeg shit over die kinderen hoor, men doet bijna als of die kinderen van 12 en 13 doorgewinterde liegende criminelen zijn.
Zo'n procedure moet gewoon in een half jaar afgerond zijn, incl. alle mogelijkheden in beroep te gaan.
Maar goed, laat die lefgozers in Den Haag eerst dat "We are here" volk en criminele illegalen maar eens uit gaan zetten, ipv 2 kinderen die hier opgegroeid zijn.
quote:Op maandag 10 september 2018 12:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En dan komt door de immigratie? Of heb je dat gedeelte er zelf bij verzonnen?quote:Op maandag 10 september 2018 12:39 schreef riazop het volgende:
[..]
En vervolgens blijken die landen het het jaar erop wéér beter te doen
De procedures kloppen dus niet, dat dien je dus op te lossen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
400 x potentieel een miljoen als ze de boel ook zo gaan aanklagen, plus dus genoeg anderen die hier nu nog korter zitten, maar dit ongetwijfeld in hun achterhoofd gaan houden als ze te horen krijgen dat hun eerste verzoek voor een verblijfsvergunning afgewezen is.
Zolang je je immigranten aan strikte eisen onderwerpt wel ja, als je Afrikaanse bootvluchtelingen toelaat gaat het al snel bergafwaarts.quote:Op maandag 10 september 2018 12:39 schreef riazop het volgende:
[..]
En vervolgens blijken die landen het het jaar erop wéér beter te doen
quote:
misschien moet je dan eens op een partij stemmen die ze in 1 klap regulariseertquote:Op maandag 10 september 2018 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
400 x potentieel een miljoen als ze de boel ook zo gaan aanklagen, ...
Ja dat klopt. Echter betalen die "faalmannen" zelf voor het onderhoud van hun dociele vrouwtje.quote:Op maandag 10 september 2018 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan pak je ze op en zet je ze uit. Net zoals ze met dat criminele illegale tuig zouden moeten doen, maar dat doen ze niet.quote:Op maandag 10 september 2018 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die procedure was in 2008 al afgerond. Vanaf die tijd zijn ze gewoon illegaal in Nederland verbleven.
Kijk eens even naar Copycat, ze is al de gehele tijd kinderachtige provocerende opmerkingen aan het maken richting ToT over zijn persoonlijke leven en vrouw. Daar reageerde ik op, dat gedrag stoort mij, en Copycat maakt zich daar keer op keer schuldig aan valt mij op. Tussen de racistische opmerkingen over "witjes" door dan.quote:Op maandag 10 september 2018 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, persoonlijk worden; als een normaal gesprek te moeilijk is, goed zo!
natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2018 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En dan komt door de immigratie?...
Dat schort er dus aan.quote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan pak je ze op en zet je ze uit. Net zoals ze met dat criminele illegale tuig zouden moeten doen, maar dat doen ze niet.
quote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef ToT het volgende:
![]()
Mijn God, wat een kortzichtigheid, en wat racistisch over buitenlandse vrouwen zeg!
Zijn alle buitenlandse vrouwen die een relatie met een Nederlandse man krijgen stuk voor stuk golddiggers?
Blij dat ik niet zo racistisch ben zeg!
Dit gezinnetje had toentertijd sowieso weinig te verliezen; die konden gewoon terug naar een prima land!quote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De procedures kloppen dus niet, dat dien je dus op te lossen.
Dat was in 2007 al de bedoeling, en dat is ze 11 jaar later nog niet gelukt, en dat neem je mensen kwalijk die niets te verliezen hebben?
Nee, dat zijn slimme vrouwen die hun eigen boontjes doppenquote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef ToT het volgende:
Zijn alle buitenlandse vrouwen die een relatie met een Nederlandse man krijgen stuk voor stuk golddiggers?
Ik zou daar helemaal niet tegen zijnquote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zolang je je immigranten aan strikte eisen onderwerpt wel ja,
* PROEST * (daar ging de koffie!)quote:Op maandag 10 september 2018 11:57 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat ze die moeder met een Maleisisch vliegtuig, bestuurd door een Duitse piloot met een psychiatrisch verleden over de Oekraine vliegend hiernaartoe sturen.
quote:Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef riazop het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens op een partij stemmen die ze in 1 klap regulariseert
0 euro
Waar had ik het over witjes? Dat gil je nu al tijden.quote:Op maandag 10 september 2018 12:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kijk eens even naar Copycat, ze is al de gehele tijd kinderachtige provocerende opmerkingen aan het maken richting ToT over zijn persoonlijke leven en vrouw. Daar reageerde ik op, dat gedrag stoort mij, en Copycat maakt zich daar keer op keer schuldig aan valt mij op. Tussen de racistische opmerkingen over "witjes" door dan.
Wie zegt dat ik haar onderhoud? Zij werkt gewoon en betaalt mee aan het huishouden!quote:Op maandag 10 september 2018 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Die vrouw van je heeft gewoon slim eieren voor jouw geld gekozen.
er zit niets tussen "iedereen" en 400?quote:Op maandag 10 september 2018 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Alle grenzen open!
Alles en iedereen is welkom!
IS-strijders, heel Afrika, kom er maar in!
Zoals de rijke golfstaten jaquote:Op maandag 10 september 2018 12:43 schreef riazop het volgende:
[..]
natuurlijk
gebieden die vreemdelingen buiten de deur houden zijn armer en verpauperd
En ik dacht dat van die 400 iedereen die niet goed Nederlands sprak ook mocht oprotten?quote:Op maandag 10 september 2018 12:45 schreef riazop het volgende:
[..]
er zit niets tussen "iedereen" en 400?
Waar doet ze dat?quote:Op maandag 10 september 2018 12:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kijk eens even naar Copycat, ze is al de gehele tijd kinderachtige provocerende opmerkingen aan het maken richting ToT over zijn persoonlijke leven en vrouw. Daar reageerde ik op, dat gedrag stoort mij, en Copycat maakt zich daar keer op keer schuldig aan valt mij op. Tussen de racistische opmerkingen over "witjes" door dan.
Koeweit heeft 70 % vreemdelingen en 30 % eigen bevolking jaquote:Op maandag 10 september 2018 12:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zoals de rijke golfstaten ja
Ja dat is onze schuld. Wij zijn namelijk akkoord gegaan met achterhaalde wetten. Die komen nog uit de tijd dat er soms 5 verdwaalde overlopers van achter het ijzeren gordijn werden gevonden achterin een vrachtwagen. Dat was ver voor de tijd dat het nieuws van onze verzorgingsstaat het platteland van donker Afrika had bereikt.quote:Op maandag 10 september 2018 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gezinnetje had toentertijd sowieso weinig te verliezen; die konden gewoon terug naar een prima land!
En het zijn internationale wetten waardoor dat mens ons maar bleef aanklagen. En da's dus onze schuld?
Volgens mij kun je die Europese wetten niet zomaar naast je neerleggen.quote:Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat is onze schuld. Wij zijn namelijk akkoord gegaan met achterhaalde wetten. Die komen nog uit de tijd dat er soms 5 verdwaalde overlopers van achter het ijzeren gordijn werden gevonden achterin een vrachtwagen. Dat was ver voor de tijd dat het nieuws van onze verzorgingsstaat het platteland van donker Afrika had bereikt.
Nou.......eigenlijk......quote:Op maandag 10 september 2018 12:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat mag van mij de verantwoordelijk volksvertegenwoordiger doen!
Ik ga toch niet voor de show stemmen!
die spreken zonder uitzondering Nederlandsquote:Op maandag 10 september 2018 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik dacht dat van die 400 iedereen die niet goed Nederlands sprak ook mocht oprotten?
Oh?quote:Op maandag 10 september 2018 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
die spreken zonder uitzondering Nederlands
Het vn vluchtelingenverdrag kun je zo opzeggen. Daar houden we ons toch al niet aan.quote:Op maandag 10 september 2018 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die Europese wetten niet zomaar naast je neerleggen.
Wellicht omdat Koeweit alleen kansrijke/succesvolle vreemdelingen selecteert. Vluchtelingen o.i.d. zul je er niet vinden.quote:Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Koeweit heeft 70 % vreemdelingen en 30 % eigen bevolking ja
En hoeveel illegalen?quote:Op maandag 10 september 2018 12:10 schreef riazop het volgende:
[..]
goede post
We hebben nog altijd 155.000 immigranten per jaar
In de jaren 70 en 80 kwamen er 400.000 palestijnen naar Koeweitquote:Op maandag 10 september 2018 12:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wellicht omdat Koeweit alleen kansrijke/succesvolle vreemdelingen selecteert. Vluchtelingen o.i.d. zul je er niet vinden.
Moesten ze het maar.quote:Op maandag 10 september 2018 12:52 schreef riazop het volgende:
[..]
zoals vluchtelingen naar NL dat ook moeten
'moeten'quote:Op maandag 10 september 2018 12:52 schreef riazop het volgende:
[..]
In de jaren 70 en 80 kwamen er 400.000 palestijnen naar Koeweit
die moesten werken ja
quote:Op maandag 10 september 2018 12:52 schreef riazop het volgende:
Ja idd.... moeten, zodra ze mogen. Dat is ook een probleem hè, met deze achterlijk lange procedures.quote:
En na die verblijfsvergunning dan?quote:Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.... moeten, zodra ze mogen. Dat is ook een probleem hè, met deze achterlijk lange procedures.
Want ze mogen niet zolang ze geen verblijfsvergunning hebben.
En werken ze, dan pikken ze onze banen weer in.quote:Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef Leandra het volgende:
Ja idd.... moeten, zodra ze mogen. Dat is ook een probleem hè, met deze achterlijk lange procedures.
De losse procedures zijn niet achterlijk lang, alleen als je na elke afwijzing ervoor kiest een nieuwe op te starten dan wel ja, maar dat heb je dan aan jezelf te danken. Verder lijkt het me logisch dat iemand zonder verblijfsvergunning niet kan werken in Nederland.quote:Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
werken?quote:Op maandag 10 september 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En werken ze, dan pikken ze onze banen weer in.
Het blijft altijd lose-lose. Het glas blijft halfleeg.
Ach, de verlichte golfstaten met hun barmhartige instelling. Die buitenlanders binnenhalen omdat ze:quote:Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Koeweit heeft 70 % vreemdelingen en 30 % eigen bevolking ja
quote:Op maandag 10 september 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En werken ze, dan pikken ze onze banen weer in.
Het blijft altijd lose-lose. Het glas blijft halfleeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |