Ja dan weg, moet hier de laatste lavendel nog wel uit de tuin halen, in voorjaar zet ik weer nieuwen neer na het schilderen van de kozijnen en zoquote:Op maandag 10 september 2018 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah kan ook, maar deze is gewoon oerlelijk en zit aan de buitenkant van het huis. Wil hem gewoon weg hebben, want de kinderen van het kinderdagverblijf prikken en schrammen zich nog wel eens eraan. Dus hup, weg ermee.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou stuiken die kinderen wegjagen een pre vinden.
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herriequote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan zou ik met zo'n struik op mn hoofd gaan lopen.
Ik woon in de loop van een middelbare school voor kinderen die niets kunnen en vanaf 8 uur is het altijd een kippenhok, maar dan ben ik meestal al wel weg, gelukkig.quote:Op maandag 10 september 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herrie.
Vorige week folders rondgebracht en een schooladres klopte niet. Gewoon t geluid volgen.
Als er ergens 'kindvriendelijke buurt' staat, haak ik al afquote:Op maandag 10 september 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herrie.
Vorige week folders rondgebracht en een schooladres klopte niet. Gewoon t geluid volgen.
Is het ook! Kom je een keer nassen?quote:Op maandag 10 september 2018 10:21 schreef rival het volgende:
Dat downtown klinkt wel als een leuke plek
Is je koffiemeneer nu terug?quote:Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ook! Kom je een keer nassen?
Arme jij. Scheelt dat ze in t weekend gesloten zijnquote:Op maandag 10 september 2018 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon in de loop van een middelbare school voor kinderen die niets kunnen en vanaf 8 uur is het altijd een kippenhok, maar dan ben ik meestal al wel weg, gelukkig.
Ja echt hoorquote:Op maandag 10 september 2018 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er ergens 'kindvriendelijke buurt' staat, haak ik al af
Donderdagnacht, na enorm veel vertraging en gezeik. Uiteindelijk op Schiphol geland i.p.v. Eindhoven. Maar we zijn sinds vrijdag wel officieelquote:
awwww leuk!quote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Donderdagnacht, na enorm veel vertraging en gezeik. Uiteindelijk op Schiphol geland i.p.v. Eindhoven. Maar we zijn sinds vrijdag wel officieel.
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ook! Kom je een keer nassen?
Ja dat vind ik wel heel fijnquote:Op maandag 10 september 2018 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Scheelt dat ze in t weekend gesloten zijn.
Had ik in Utrecht ook, rijtjeshuis, elke ochtend gesodemieter als die kinderen om acht uur naar school moesten. Ruzie in de voortuin, met deuren smijten enzoquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel heel fijn![]()
Nou ja.. ik heb ook bovenburen met 4 kinderen, waarvan er 3 naar school gaan en die hoor je van boven naar beneden janken als ze naar school moetenDe benedenburen vonden dat niet zo'n goed idee dus gelijk vlam in de pan
![]()
Meestal ben ik toch eerder weg dan dat zij weggaan... dus echt heel veel last heb ik er niet van gelukkig.
Wat een helquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel heel fijn![]()
Nou ja.. ik heb ook bovenburen met 4 kinderen, waarvan er 3 naar school gaan en die hoor je van boven naar beneden janken als ze naar school moetenDe benedenburen vonden dat niet zo'n goed idee dus gelijk vlam in de pan
![]()
Meestal ben ik toch eerder weg dan dat zij weggaan... dus echt heel veel last heb ik er niet van gelukkig.
Lolquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Huis aan de overkant staat te koop. Even op Funda checken in hoeverre bewoners van dat gebouw bij mij naar binnen kunnen gluren
Ja dit!quote:Op maandag 10 september 2018 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lolgewoon een bezichtiging aanvragen
!
Gewoon paar uurtjes extra werken, dan kan je dat makkelijk betalen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, als het niet zoveel duurder was geworden, zou ik bijna m'n zooi daarnaartoe verhuizen. Wel mooi hoor.
Oeh, snel kopen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Huis aan de overkant staat te koop. Even op Funda checken in hoeverre bewoners van dat gebouw bij mij naar binnen kunnen gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |