Het is nu voorbij het potje speelde door maar mensen konden niet meer joinen. Op een gegeven moment was het 12 VS 12 ofzo toen ben ik eruit gegaan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
16.00 is de bèta officieel afgelopen toch?
Naja ik vind het steeds meer op COD UO en MOHAAS lijken er zitten echt te weinig voertuigen in voor een battlefield game. Maps lijken klein.quote:Op maandag 10 september 2018 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Battlefield wordt niet gesloopt, hij wordt alleen maar beter en mooier, met ieder deel weer
En het mooiste is nog: als je de nieuwe games kut vindt kun je die oude delen gewoon blijven spelen! Wat wil een mens nog meer?
Het schattige is dat je denkt te spreken namens "de BF community". Ik hoor daar ook bij, met mij meerdere mensen in deze reeks, en wij zijn niet aan het huilebakken omdat er vrouwen en negerts in het spelletje voorkomen, dus heb niet de arrogantie dat je denkt te spreken namens de hele achterban. En ja mooie news flash maar dat is dus wel wat veel mensen onder andere als kritiek aanleveren, gebrek aan realisme.
Ja, op Rotterdam merk je dat die capture points heel dicht op elkaar zitten. Als je net A uitgelopen bent sta je alweer op B bij wijze van spreken. Daar mogen ze wat mij betreft wel een paar CP's weghalen. De map zelf vind ik wel weer grandioos.quote:Op woensdag 12 september 2018 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Naja ik vind het steeds meer op COD UO en MOHAAS lijken er zitten echt te weinig voertuigen in voor een battlefield game. Maps lijken klein.
Tevens ook geen grote fan van die verkleedpartijen.
Misschien dat er grotere maps komen maar dit soort CC lijtk mij meer bij COD passen.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, op Rotterdam merk je dat die capture points heel dicht op elkaar zitten. Als je net A uitgelopen bent sta je alweer op B bij wijze van spreken. Daar mogen ze wat mij betreft wel een paar CP's weghalen. De map zelf vind ik wel weer grandioos.
Dat van die voertuigen hoor ik meer maar heb ik niet als iets negatiefs ervaren. Ik had nu echt het idee dat een tank iets voorstelde als die ergens goed gepositioneerd tussen twee CP's geparkeerd stond. Sowieso leent (in ieder geval) de Rotterdam-map zich m.i. niet echt voor nog veel meer voertuigen. Maar goed dat is iets wat ze eenvoudig kunnen tweaken voor release, ben zeer benieuwd naar de tweede bèta wat dat betreft.
Ik hoop het ook, en ga er ook wel vanuit eigenlijk. Vooral Rotterdam is m.i. echt een infantry focused map.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien dat er grotere maps komen maar dit soort CC lijtk mij meer bij COD passen.
In BF3 paris (mijn favoriete map daar) had je meer voertuigen en was de kaart ook groter met meer mogelijkheden.
(Even wat handiger op een rijtje):twitter:BFBulletin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 22:49:10 UPDATE: #Battlefield V's Multiplayer Maps (New Info) 📌✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map) https://t.co/odSRk5oL1S reageer retweet
Op Tweakers en elders werden vermoedens uitgesproken dat zowel Rotterdam als Narvik ook medium-sized zijn. In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar Hamada, de maps in Noord-Afrika waren in Battlefield 1 ook pareltjes (vooral Sinai).quote:✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)
✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)
✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map)
✅Fjell 652: Infantry and planes, no tanks (Small Map)
✅Twisted Steel: Vehicle map, infantry spaces (Large Map)
✅Arras: Tank battles in the French countrysides, infantry battles in the center (Medium-Sized Map)
Maps in Noorwegen hoeft van mij niet, maar Noord-Afrikaquote:Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en ga er ook wel vanuit eigenlijk. Vooral Rotterdam is m.i. echt een infantry focused map.
Dit kwam ik tegen op de Twitter van Battlefield Bulletin:(Even wat handiger op een rijtje):twitter:BFBulletin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 22:49:10 UPDATE: #Battlefield V's Multiplayer Maps (New Info) 📌✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map) https://t.co/odSRk5oL1S reageer retweet
[..]
Op Tweakers en elders werden vermoedens uitgesproken dat zowel Rotterdam als Narvik ook medium-sized zijn. In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar Hamada, de maps in Noord-Afrika waren in Battlefield 1 ook pareltjes (vooral Sinai).
Bosrijke gebieden in Frostbyte 3quote:Op donderdag 13 september 2018 16:10 schreef Questular het volgende:
Ardennen mag er van mij ook inkomen
Ik zou het serieus toejuichen als uitbreiding.quote:Op vrijdag 14 september 2018 09:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil een holle aarde map met nazi ufo's en zulks!
Dat doen ze al langerquote:Op dinsdag 18 september 2018 10:49 schreef hurko het volgende:
Uit de Beta opgemaakt dat de wapens per class gaan en niet als vanouds Duitsers eigen wapens -> Allies ook? (Correct me if im wrong) , dit is voor mij al een doorslag het niet te spelen
Wat zoek je dan, anders gevormde wapens met exact dezelfde stats of andere wapens per land met verschillende stats waardoor je mogelijk een nadeel hebt als je op het ene team zit omdat die smg van het andere team net wat makkelijker sproeit.quote:Op dinsdag 18 september 2018 10:49 schreef hurko het volgende:
Uit de Beta opgemaakt dat de wapens per class gaan en niet als vanouds Duitsers eigen wapens -> Allies ook? (Correct me if im wrong) , dit is voor mij al een doorslag het niet te spelen
Ik ook in de moderne tijd komt het veel vaker voor maar ook in BF1 irriteerde het me. Dat gaf juist in voorgaande games uiting tot diverse tactieken omdat de BAR andere karakteristieken had dan de stg44.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:33 schreef hurko het volgende:
In een WW2 game stoor ik mijzelf er eenmaal mateloos aan. Bij voorgaande Battlefields het niet tot amper in de gaten gehad.
Kan komen doordat ik al sinds Call of Duty 2 wacht op een goede (online) WW2 shooter.
Inderdaad , ook bij de vroege Call of Duty's (voor de serie verkr*cht was) , eigen tactieken aanpassen als je bv op een map moest met Russen gezien deze een PPSH hadden.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ook in de moderne tijd komt het veel vaker voor maar ook in BF1 irriteerde het me. Dat gaf juist in voorgaande games uiting tot diverse tactieken omdat de BAR andere karakteristieken had dan de stg44.
Argonne is echt aids. Voelt als een COD map, iedereen gooit wat granaten door de choke points.quote:
Af en toe zo'n map ertussen kan best. Net as die metro map in Battlefield 3.quote:Op woensdag 19 september 2018 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Argonne is echt aids. Voelt als een COD map, iedereen gooit wat granaten door de choke points.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar als je zoiets wil kan je ook gewoon TDM doen.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:33 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Af en toe zo'n map ertussen kan best. Net as die metro map in Battlefield 3.
Kan, maar in conquest is zo'n granatenchaos ook wel eens geinig. Maar inderdaad, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 19 september 2018 14:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk, maar als je zoiets wil kan je ook gewoon TDM doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |