Ik kom morgen wel even langs op het ROC om het jou in kindertaal uit te leggen. Helpen plaatjes ook, denk je?quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet snap? Jij zit dingen te verkondigen die je later weer ontkent met je warrige, schizofrene gebrabbel.
Het is morgen zaterdag, simpele ziel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even langs op het ROC om het jou in kindertaal uit te leggen. Helpen plaatjes ook, denk je?
Bron? Dat is weer media napraten. Er is nooit een club concreet geworden voor die twee.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft biedingen afgeslagen van Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt. Het was geen geheim dat er grote interesse was voor die spelers.
Mannen als Pereiro, Isimat en Hendrix lopen langzaam maar zeker uit hun contract. Bij een goed bod was er echt wel het één en ander vertrokken.
Zo'n reactie is typerend voor jou.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is morgen zaterdag, simpele ziel.
https://www.google.nl/amp(...)5-mln-op-de-ligt.ampquote:Op vrijdag 14 september 2018 22:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bron? Dat is weer media napraten. Er is nooit een club concreet geworden voor die twee.
Bron inderdaad inclusief de officiële geboden bedragen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft biedingen afgeslagen van Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt. Het was geen geheim dat er grote interesse was voor die spelers.
Mannen als Pereiro, Isimat en Hendrix lopen langzaam maar zeker uit hun contract. Bij een goed bod was er echt wel het één en ander vertrokken.
Zodra er feiten komen haak je af, gras is groen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zo'n reactie is typerend voor jou.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-is-weer-een-voetbalclub#_=_quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:34 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Bron inderdaad inclusief de officiële geboden bedragen.
VI is totaal niet meer betrouwbaar. Het is soort voetbalzone wandelgangen geworden. Afgelopen zomer hadden ze nog zonder broncheck wat overgenomen van elfvoetbal. Dat is het niveau van VI nu.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)5-mln-op-de-ligt.amp
Komt van VI, is toch redelijk betrouwbaar.
Met zo'n bron kan je natuurlijk niet aan komen zetten. Een officeel statement vanuit Ajax wil ik zienquote:Op vrijdag 14 september 2018 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-is-weer-een-voetbalclub#_=_
Leugens van Overmars om het transferbedrag op te voerenquote:Op vrijdag 14 september 2018 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-is-weer-een-voetbalclub#_=_
Ah ja, ik plaats een link en die is niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
VI is totaal niet meer betrouwbaar. Het is soort voetbalzone wandelgangen geworden. Afgelopen zomer hadden ze nog zonder broncheck wat overgenomen van elfvoetbal. Dat is het niveau van VI nu.
Ik zou dit topic maar even overslaan, krijg er koppijn van.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke dag 3 nieuwsberichten over Frenkie, en nu hier ook al?
"Om welke clubs het gaat, wordt niet beschreven"quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)5-mln-op-de-ligt.amp
Komt van VI, is toch redelijk betrouwbaar.
Het begint aan te voelen als Trump supporters, al die media wantrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, ik plaats een link en die is niet betrouwbaar.
Godver, ga lekker elders de kuttroll uithangen.
Dit komt niet vanuit Ajax. De kritiek op de bron is geheel terecht.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als het over PSV ging.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik zou dit topic maar even overslaan, krijg er koppijn van.
Geen troll. VI is afgezakt naar een bedroevend niveau.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het gaat hier bijna altijd over Ajax.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als het over PSV ging.
2e Bundesliga en Championship clubs waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Om welke clubs het gaat, wordt niet beschreven"
Aha
Het scarface effect.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier bijna altijd over Ajax.
doeiquote:Op vrijdag 14 september 2018 22:42 schreef tja77 het volgende:
Wat een triest topic is dit geworden zeg.
Mijn hemel.
Zoek het maar uit
Zitten leuke acties bij. Ben benieuwd of hij morgen mag invallen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:42 schreef tja77 het volgende:
Wat een triest topic is dit geworden zeg.
Mijn hemel.
Zoek het maar uit
Iemand bij wie je de bal altijd kwijt kunt. Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zitten leuke acties bij. Ben benieuwd of hij morgen mag invallen.
Zal vast. De supporters iig niet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slecht gevoel over vanavond. De bois zitten natuurlijk al met hun kop bij Barca.
Zitten allemaal op de Thuisvakken ,is veel goedkoperquote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal vast. De supporters iig niet.
Barca uitvak nog niet voor een kwart kunnen vullen..
Gaat er iemand van jullie wel?
quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zit diep.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat kost een kaart van een uitval barca? En hoeveel thuisvak dan?quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zitten allemaal op de Thuisvakken ,is veel goedkoper
Waar komt die blinde haat toch vandaan Lenny?quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leugens. Is wel een kwart gevuld.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo haat? Ik zou elke andere club om deze aantallen uitlachen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar komt die blinde haat toch vandaan Lenny?
Natuurlijk zijn er supporters op het thuisvak. Maar veruit de meesten kopen gewoon kaarten voor het uitvak als ze gaan. Dan is deze steun voor PSV gewoon teleurstellend toch? Ik had verwacht dat dit binnen een dag uitverkocht zou zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Zelf ga ik best wel eens naar uitwedstrijden van Feyenoord, maar ik zit haast nooit in het uitvak, nationaal of internationaal.
Daar zitten de grootste paupertokkies, wordt je door 12 peletons politie opgewacht en heb je de kutste plekken.
Dan zit ik liever tussen het thuispubliek. Zo gek vind ik het dus niet.
Had ik niet verwacht. Is een kansloze wedstrijd natuurlijk, met een kut uitzicht op het veld. Bespaar jezelf het geld en je vakantiedagen en ga lekker naar Tottenham of Inter. Snap ik best.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er supporters op het thuisvak. Maar veruit de meesten kopen gewoon kaarten voor het uitvak als ze gaan. Dan is deze steun voor PSV gewoon teleurstellend toch? Ik had verwacht dat dit binnen een dag uitverkocht zou zijn.
Vliegtickets regelen was blijkbaar ellende.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er supporters op het thuisvak. Maar veruit de meesten kopen gewoon kaarten voor het uitvak als ze gaan. Dan is deze steun voor PSV gewoon teleurstellend toch? Ik had verwacht dat dit binnen een dag uitverkocht zou zijn.
Barca staat ook achter.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:45 schreef PSVCL het volgende:
Inter bakt er ook weer niks van..
0-1 achter tegen Parma thuis.
Tsja, die zitten met hun hoofd natuurlijk al bij PSV..quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Barca staat ook achter.
Wordt een eitje dus dinsdag.
Busquets en Coutinho worden gespaardquote:Op zaterdag 15 september 2018 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, die zitten met hun hoofd natuurlijk al bij PSV..
Vrij logisch als het grote PSV langskomt.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Busquets en Coutinho worden gespaard
Die zitten in een dipje, we spelen pas over een maand tegen ze dus die zullen t dan wel weer op de rit hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2018 16:32 schreef Lemming22 het volgende:
Over Tottenham gesproken, die zag ik net tegen Liverpool en die vielen me flink tegen eigenlijk. Statisch, slordig. Natuurlijk hebben ze klasse spelersmateriaal, maar vond het geen Europese top.
Ikkequote:Op zaterdag 15 september 2018 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima bankiequote:Op zaterdag 15 september 2018 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Selectie wordt wel lekker breed zo hè. Hard nodig.
Zeker. Ook wel fijn dat Van Bommel voor een vaste elf kiest voorlopig. De verwachting is natuurlijk dat Gutiérrez al snel de plek van Rosario overneemt, maar verder bouwen vanuit deze basis.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Selectie wordt wel lekker breed zo hè. Hard nodig.
Hopelijk krijgt Guti genoeg minuten vandaag. Ga er wel van uit.quote:
Halfuurtje waarschijnlijk. Hopelijk niet zo'n laf invalbeurtje van 5 minuutjes.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Guti genoeg minuten vandaag. Ga er wel van uit.
BELACHELIJK!quote:
Hoop het ook. Enige reden dat ik nog enigzins een beetje zin heb in een potje ADO is de kans om Guti te zien spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 17:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Halfuurtje waarschijnlijk. Hopelijk niet zo'n laf invalbeurtje van 5 minuutjes.
Lijkt wel Frank de boer wedstrijd. Balletje breed, breed, terug, breed...quote:Op zaterdag 15 september 2018 18:44 schreef PSVCL het volgende:
Voor het eerst dat ze sterk beginnen aan de match
Op 50% ,niks mis meequote:Op zaterdag 15 september 2018 18:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt wel Frank de boer wedstrijd. Balletje breed, breed, terug, breed...
Verder wel ok ja.
CHUCKYGOD
Eens. Beste van het middenveld vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:19 schreef Mr.Maul het volgende:
Waarom blijft die commentator maar benadrukken dat ADO zo matig is? Dit dwingt PSV toch echt zelf af.
Angelino by FARquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys, wat is beter?
Willems + Luuk of Angelino + Luuk?
Angelino. Die is als hij zo doorgaat na dit seizoen weer weg na een mooie Spaanse club. Ook groot voordeel voor die clubs dat het een Spanjaard is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys, wat is beter?
Angelino is wel een pareltje zeg. Laten we halverwege het seizoen de vergelijking nog eens maken.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boys, wat is beter?
Yep, even kijken. Al zei ik laatst zelf ook al tegen iemand dat we sinds de Willems van vóór zijn blessure niet meer zo'n lekkere back hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Angelino is wel een pareltje zeg. Laten we halverwege het seizoen de vergelijking nog eens maken.
Ik zie er in de tweede helft nog wel een afgestuurd worden. Al is Nijhuis altijd mild.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:26 schreef nickhguitar het volgende:
3-0 maken en dan rustig wat nieuwe spelers brengen. Ik erger me trouwens blauw aan dat achterlijke schopvee van ADO. Dat je niet kunt voetballen is 1 ding, maar dat je in je onkunde anderen meeschopt is wel erg.
Daar ben ik het mee eens. Was Willems niet geblesseerd geweest dan hadden we 20 miljoen kunnen cashen. Angelino in huidige vorm lijkt minstens zo goed als Willems in zijn prime.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, even kijken. Al zei ik laatst zelf ook al tegen iemand dat we sinds de Willems van vóór zijn blessure niet meer zo'n lekkere back hebben gehad.
Lozano eruit halen voor Malen. Tegen die achterlijke Meijers loop je nog een blessure op. Ook graag Pereiro eruit voor Guti. Even een signaal afgeven.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:26 schreef nickhguitar het volgende:
3-0 maken en dan rustig wat nieuwe spelers brengen. Ik erger me trouwens blauw aan dat achterlijke schopvee van ADO. Dat je niet kunt voetballen is 1 ding, maar dat je in je onkunde anderen meeschopt is wel erg.
Eens. Wat dacht je overigens van Beugelsdijkquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:28 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Lozano eruit halen voor Malen. Tegen die achterlijke Meijers loop je nog een blessure op. Ook graag Pereiro eruit voor Guti. Even een signaal afgeven.
Dat die man in de Eredivisie speelt. Pure onkundequote:Op zaterdag 15 september 2018 19:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eens. Wat dacht je overigens van BeugelsdijkDie schopt Lozano bijna het ziekenhuis in.
Enige manier om Lozano te stoppenquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eens. Wat dacht je overigens van BeugelsdijkDie schopt Lozano bijna het ziekenhuis in.
Dit is wel meer dan onkunde. Dit is pure kwaadaardigheid van een speler die gefrustreerd is en te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat die man in de Eredivisie speelt. Pure onkunde![]()
Had gewoon rood moeten zijn wmb
Combinatie vanquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is wel meer dan onkunde. Dit is pure kwaadaardigheid van een speler die gefrustreerd is en te dom om te poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |