Pittquote:Op zondag 9 september 2018 21:58 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso mattie![]()
Schultenbrau![]()
Euroshopper![]()
![]()
Pitt![]()
![]()
![]()
Klok![]()
![]()
![]()
Sowieso broer Euroshoppa niks mis meequote:Op zondag 9 september 2018 22:00 schreef vredesdruif het volgende:
Ik drink liever die huismerken van AH en Jumbo. Maar eigenlijk gewoon Hollandia extra strong 12%. Gaat t snelst.
2400 is 1200 euroquote:Op zondag 9 september 2018 22:09 schreef wollah het volgende:
Er klopt trouwens ook geen kut van die foto![]()
2400x 0.49 is nog niet eens 1159 euro
voor jou wel jaquote:Op zondag 9 september 2018 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
das nog best lastig he dat basis hoofdrekenen
Euroshopper bestaat niet eens meer en die bagger bedoel ik niet. Ik bedoel de blauw/witte verpakking.quote:Op zondag 9 september 2018 22:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Sowieso broer Euroshoppa niks mis mee
oh brouwersquote:Op zondag 9 september 2018 22:15 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Euroshopper bestaat niet eens meer en die bagger bedoel ik niet. Ik bedoel de blauw/witte verpakking.
goeie tip zal morgen ff jumbo checken Thanksquote:Op zondag 9 september 2018 22:23 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Jaen Dors van Jumbo. ¤7,50 voor een kratje. Betaalbaar en best lekker.
Ik ga Heineken halen bij Emté. ¤10 deze week.quote:Op zondag 9 september 2018 22:26 schreef wollah het volgende:
[..]
goeie tip zal morgen ff jumbo checken Thanks
geld groeit me niet op de rugquote:Op zondag 9 september 2018 23:04 schreef spiritusbus het volgende:
Niet uitsluitend speciaalbier drinken
Met ranja? Dafuq?quote:Op zondag 9 september 2018 23:13 schreef wollah het volgende:
[..]
geld groeit me niet op de rug
Maar donkere Grimberger met ranja os wel echt baas
Is heel populair in Wallonie, ontdekt tijdens vakantie 2 jaar geledenquote:
Valt mee hoorquote:Op zondag 9 september 2018 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is een werkelijk hoogst uitzonderlijke situatie
ik kom die combi alleen tegen in turkse cafe's gek genoegquote:Op zondag 9 september 2018 23:18 schreef wollah het volgende:
[..]
Is heel populair in Wallonie, ontdekt tijdens vakantie 2 jaar geleden
Is het proberen waard
in Turkse tenten komenquote:Op zondag 9 september 2018 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kom die combi alleen tegen in turkse cafe's gek genoeg
Sowieso broer altijd mensen welkequote:Op zondag 9 september 2018 23:22 schreef wielrennerdt het volgende:
tevens weer een mensen welke topic
Daarom; Mensen welke niet hun eigen speciaalbier brouwenquote:
Brouwers & Dorsquote:Op zondag 9 september 2018 22:00 schreef vredesdruif het volgende:
Ik drink liever die huismerken van AH en Jumbo.
zelf brouwenquote:Op zondag 9 september 2018 23:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daarom; Mensen welke niet hun eigen speciaalbier brouwen
Morgen ruim 2,5 kratjes Pale Ale afvullen en een nieuwe batch Tripel de gistkast in.
15 Euro aan ingrediënten en een middagje hobbyen.
Daar kan zelfs De Klok niet tegenop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |