DAB+ antenne was binnen en eindelijk eens tijd om hem in te bouwen vorig weekend. Ook LEDjes binnen gekregen, idee was om hier voetverlichting voor te maken die ik naderhand aansluit op de interieurverlichting (dus gedempt weer uitgaat na een aantal sec en aangaat bij het instappen enz).
De LEDjes hebben bekabeling nodig, het dichtbijzijnde 12v punt hiervoor zit in het plafond onder de hemel. Om de kabels netjes weg te werken besloot ik de middenbrug weer demonteren. Ik kon ook geen goedkope armsteun vinden (gvd 100,- voor een stuk plastic

). Dus besloten mijn beige armsteun in dezelfde kleur zwart over te spuiten en uit China een leren deksel te bestellen.
Bij het demonteren zie je weer wat een teringzooi sigaretten in je auto aanrichten, vorige eigenaar is een roker geweest en die meuk zit overal, vieze smeerbende, direct even schoonmaken dus.
![photo-2019-02-20-08-35-47.jpg]()
![photo-2019-02-20-08-35-50.jpg]()
![photo-2019-02-20-08-35-43.jpg]()
![photo-2019-02-20-08-35-14.jpg]()
Eindstand; heb ik dus de verkeerde kleur LEDjes besteld, dit ziet er niet uit

Heb direct de goede (witte) ledjes besteld maar om een idee te geven zie hier... Onder de stoel vind ik ze ook niet echt bijster mooi staan, ik laat ze denk ik alleen aan bestuurder en passagierskant branden.
![8781197c8673e41aed3473ecd12acb16.jpg]()
De DAB+ antenne direct aangelijnd op de radio en mooi verstopt achter het dashboardkastje en A-stijl van intereur.
![photo-2019-02-20-08-35-56.jpg]()
![photo-2019-02-20-08-34-59.jpg]()
Heb er nu een week mee gereden en moet zeggen dat het signaal in mijn woonplaats niet al te best is, denk dat een menig knutselaar verstandiger af is een dikkere antenne te kopen. Hij doet het verder prima als ik op de snelweg rijdt of in grote steden waar het DAB+ signaal gewoon sterker is. Ben zelf woonachtig in regio Twente en het enige radiostation wat echt zonder stotter/volumeniveau verschil te luisteren is, is RTV Oost.
Daarnaast kreeg ik een melding van de airbag na het inbouwen van m'n nieuwe zwarte interieur, ABS controller uitgelezen en deze gaf me de melding dat ik onder de stoel een open circuit heb zitten (stekker of draad die los zit). Dit klopt ook, mijn nieuwe stoel had enkel een aansluiting voor de airbags waar in mijn oude stoel ook een stoelbezettingssensor zit (die merkt wanneer er iemand opzit en dan gordelwaarschuwing geeft). Deze stekker krijg nu geen signaal terug van de nieuwe stoel.
Na dit te hebben uitgelezen de oude stoel weer gepakt en de sensor overgezet in de neuwe stoel, godvergeten kutklus maar het is gelukt
![photo-2019-02-20-08-35-53.jpg]()
Daarnaast kwamen natuurlijk ook m'n parkeersensoren binnen, helaas heb ik geen tijd gehad dit weekend en staat dit voor komend weekend op de planning, heb vrijdags vrij en kan hem dan mooi laten staan en de volgende of zondag weer oppakken.
Heb even een testje gedaan en dat werkt mooi!. Het controlekastje en piepkastje heb ik al wel kunnen wegwerken. Deze zit onder mijn handrem verstopt onder de middenbrug/console.
Volgende week weer verder, tevens mijn DLR (daylight running) LEDjes binnen, deze ook mooi in de koplamp wegwerken waardoor de neus van de auto een stoerdere en meer bij de tijds Audi look krijgt!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2019 08:51:27 ]