Had je iets anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ryanair heeft lak aan rechter, basis Eindhoven sluit maandag![]()
echt, Ryanair![]()
Je doet nu alsof een rechterlijke uitspraak "ook maar een mening" isquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:59 schreef ozzietukker het volgende:
Ryanair snapt echter wel hoe het spelletje gespeeld moet worden.
Vergeet niet dat wanneer Ryanair hier toegeeft dit ook verregaande consequenties kan hebben voor overige standplaatsen van Ryanair.
Een rechterlijke uitspraak van deze rechtbank is ook maar een 'interpretatie' van de wet en je bent nog lang niet aan het einde van het juridisch traject.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Je doet nu alsof een rechterlijke uitspraak "ook maar een mening" is Het is echt niet normaal hoe Ryanair met mensen omgaat hoor. En het is goed dat daar eindelijk eens paal en perk aan gesteld wordt.
Dat is bij alle airlines het geval bij stoelen bij de nooduitgang en op rij 1.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 11:44 schreef Aiciu het volgende:
Ik vloog vanmorgen met Transavia want directe vlucht naar Napels, ondanks dat ik extra beenruimte had gekocht was het alsnog kut!
Je stoel kan je niet eens verschuiven en ondanks dat het rustig was kon ik niet languit gaan liggen want die leuningen kunnen niet eens omhoog
Maar wanneer is "een airline in een land"? Het is en blijft een Iers bedrijf.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:59 schreef ozzietukker het volgende:
, ik zie graag dat alle luchtvaartmaatschappijen in een land aan dezelfde rechten en plichten gebonden zijn. .
Ze gaan akkoord met de uitspraak.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, maar de geijkte procedure is dan dat je in hoger beroep gaat. Niet dat je gewoon zegt "fuck you", je middelvinger opsteekt en doet waar je zelf zin in hebt.
Luchtvaartmaatschappijen moeten in mijn ogen aan dezelfde regels houden op het moment dat men een basis opent op een luchthaven in een land.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar wanneer is "een airline in een land"? Het is en blijft een Iers bedrijf.
Heb je überhaupt op die link geklikt?quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat lijkt mij ook eerder een Frans dingetje en niet een Ryanair dingetje.
Echt iets voor de Franse instanties om zulke belachelijke dingen te doen, en ook om dat heel snel te doen ipv de andere partij kansen te geven.
Yup, daarom zeg ik het ook.quote:Op vrijdag 9 november 2018 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je überhaupt op die link geklikt?
Kan, kan ook nietquote:Op donderdag 15 november 2018 06:53 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig idee hoe streng Ryan Air is met het nieuwe handbagagebeleid? Mijn tas is aan alle zijden 5cm te groot. Wordt hier lastig over gedaan of...?
Het is Ryanairquote:Op donderdag 15 november 2018 06:53 schreef Exterminator het volgende:
Iemand enig idee hoe streng Ryan Air is met het nieuwe handbagagebeleid? Mijn tas is aan alle zijden 5cm te groot. Wordt hier lastig over gedaan of...?
Ik ga er maar van uit tegenwoordig dat ze moeilijk doen. Dus een tas die perfect pastquote:Op donderdag 15 november 2018 06:53 schreef Exterminator het volgende:
5 cm aan alle kanten is flink groter.quote:Op donderdag 15 november 2018 06:53 schreef Exterminator het volgende:
Door mensen die het dan alsnog proberen moet er dus steeds strenger gekeken worden op de afmetingen van bagage. Je zorgt voor je eigen problemen, en die van anderenquote:Op donderdag 15 november 2018 06:53 schreef Exterminator het volgende:
Transavia personeel wordt toch echt een stuk beter behandeld dan Ryan air personeel. Idem easyJet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom op dan
[..]
Mensen die haten op Ryanair en dan wel transavia vliegen
easyJet-personeel heeft het goed gekregen inderdaad. Transavia schijnt nogal een zooitje te zijn met last minute roosterwijzigingen e.d., je hoort veel klachten vanuit onder meer VNV.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:32 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Transavia personeel wordt toch echt een stuk beter behandeld dan Ryan air personeel. Idem easyJet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |