abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 februari 2020 @ 18:57:58 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191541409
Dat was bestelling 1. Tevreden :Y. Denk dat ik er vaker gebruik van ga maken.
Qua cadeautjes: Wasverzachter, bananen, Olijfolie en de tomaatjes.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 11 maart 2020 @ 15:31:55 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191960678
Picnic wagentje kantelt en komt in het gras terecht Van Foreestweg Delft



Delft – De hulpdiensten werden dinsdagavond gealarmeerd voor een ongeval op de Van Foreestweg op het kruispunt met de Van der Lelijlstraat in Delft

Ter plaatse bleek er door een nog onbekende oorzaak een wagentje van Picnic te zijn omgevallen in de bocht. Het wagentje kwam uiteindelijk in het gras tot stilstand.



De brandweer kwam met spoed ter plaatse, maar kon al vrij snel weer terug naar de kazerne. Bij het ongeval raakte niemand gewond.

Een bergingsbedrijf zal ter plaatse komen om het voertuig te bergen

https://district8.net/pic(...)oreestweg-delft.html

Ze zijn wel snel :D , maar soms iets te kort door de bocht :+
pi_191961362
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2020 15:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Picnic wagentje kantelt en komt in het gras terecht Van Foreestweg Delft

[ afbeelding ]

Delft – De hulpdiensten werden dinsdagavond gealarmeerd voor een ongeval op de Van Foreestweg op het kruispunt met de Van der Lelijlstraat in Delft

Ter plaatse bleek er door een nog onbekende oorzaak een wagentje van Picnic te zijn omgevallen in de bocht. Het wagentje kwam uiteindelijk in het gras tot stilstand.

[ afbeelding ]

De brandweer kwam met spoed ter plaatse, maar kon al vrij snel weer terug naar de kazerne. Bij het ongeval raakte niemand gewond.

Een bergingsbedrijf zal ter plaatse komen om het voertuig te bergen

https://district8.net/pic(...)oreestweg-delft.html

Ze zijn wel snel :D , maar soms iets te kort door de bocht :+
Ahw..... :D
pi_192027816
Picnic heeft ook “last” van hamsteraars.

Ging net mijn wekelijkse bezorglijstje maken en dan kies ik ook altijd alvast een bezorgmoment. Zit gewoon alles al vol de komende week.
Volgende week zaterdag eind van de middag was de enige overgebleven mogelijkheid.

Normaal zit je anderhalve dag voor het bezorgmoment nog wel veilig.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192028330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:02 schreef Sometimes het volgende:
Picnic heeft ook “last” van hamsteraars.

Ging net mijn wekelijkse bezorglijstje maken en dan kies ik ook altijd alvast een bezorgmoment. Zit gewoon alles al vol de komende week.
Volgende week zaterdag eind van de middag was de enige overgebleven mogelijkheid.

Normaal zit je anderhalve dag voor het bezorgmoment nog wel veilig.
Oh.....mee in de gaten houden.....hier wordt het maandag bezorgd, kijken of ik dan al moet kiezen of ik vroeger moet bestellen voor weer een week later.....gelukkig kan je dan tenminste altijd nog toevoegen....
pi_192028647
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh.....mee in de gaten houden.....hier wordt het maandag bezorgd, kijken of ik dan al moet kiezen of ik vroeger moet bestellen voor weer een week later.....gelukkig kan je dan tenminste altijd nog toevoegen....
Ook toevoegen heeft last van de beperkingen. Ik kon het vorige week niet. Dacht dat ik iets niet goed deed, dus gebeld. Antwoord: als het autootje vol zit dan vervalt die optie.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192028915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:44 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ook toevoegen heeft last van de beperkingen. Ik kon het vorige week niet. Dacht dat ik iets niet goed deed, dus gebeld. Antwoord: als het autootje vol zit dan vervalt die optie.
Oh..... -O-
pi_192033441
Je kunt wel meerdere bestellingen doen, zo heb ik een levering maandag en zaterdag staan...
dag
pi_192033986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:24 schreef Peter het volgende:
Je kunt wel meerdere bestellingen doen, zo heb ik een levering maandag en zaterdag staan...
Dan moeten ze wel bezorgmomenten beschikbaar hebben.

Als 1-persoonshuishouden is meer dan 1 keer per week voor mij lastig (om aan het minimumbedrag te komen). Hamsteren zie ik het nut (nog?) niet van in.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 22:39:03 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192036933
Zojuist besteld levering op zijn vroegst zondag de 22e :D -O-
Toch maar gedaan, normaal dinsdag bestellen donderdag leveren ;)
  zaterdag 14 maart 2020 @ 22:56:23 #161
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_192037470
Ik wilde daarnet bestellen voor maandag, eerste mogelijkheid is pas vrijdag. :{w
Ik ga zelf wel naar de supermarkt.
pi_192048118
Ik kan niet eens voor maandag de 23e kiezen.
pi_192048679
Ik mag toch hopen dat ze hier een oplossing voor gaan vinden...... :{
pi_192048971
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hier een oplossing voor gaan vinden...... :{
Wat denk je zelf. Dat ze kunnen toveren? Ik schrik echt van de verontwaardiging in sommige topics hier op Fok.
Tap tap tap
pi_192049276
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hier een oplossing voor gaan vinden...... :{
In engeland sta je eerst uur in virtuele queue momenteel:

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192049414
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hier een oplossing voor gaan vinden...... :{
Oplossing komt er pas als mensen eens normaal gaan doen en stoppen met hamsteren!!
  zondag 15 maart 2020 @ 15:08:16 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192049458
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef soapie het volgende:
Oplossing komt er pas als mensen eens normaal gaan doen en stoppen met hamsteren!!
Hamsteren mag alleen bij AH :(
pi_192049480
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat denk je zelf. Dat ze kunnen toveren? Ik schrik echt van de verontwaardiging in sommige topics hier op Fok.
Wow.....ik dacht eigenlijk vooral aan klanten die bewust voor deze thuisbezorging hebben gekozen en hier misschien wel echt afhankelijk van zijn......zelf red ik me wel komende tijd....,
  zondag 15 maart 2020 @ 15:10:00 #169
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_192049489
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:07 schreef pitboer het volgende:
Ik kan niet eens voor maandag de 23e kiezen.
Lukte mij net voor het eerst :Y, maar zal afhankelijk zijn van je regio en de groote van het distributiecentrum in je buurt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192049491
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wow.....ik dacht eigenlijk vooral aan klanten die bewust voor deze thuisbezorging hebben gekozen en hier misschien wel echt afhankelijk van zijn......zelf red ik me wel komende tijd....,
Wow...
Dan had je dat moeten zeggen.... want nu kom je enorm entitled over.... wow.
Tap tap tap
pi_192049516
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wow...
Dan had je dat moeten zeggen.... want nu kom je enorm entitled over.... wow.
of jij oordeelt gewoon te snel? Je had het ook gewoon kunnen vragen aan me.....
pi_192049535
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

of jij oordeelt gewoon te snel? Je had het ook gewoon kunnen vragen aan me.....
Nee zo werkt dat niet. Je klonk nu als iemand die verontwaardigd was dat je niet meer kon bestellen en dat Picnic daar even heel snel aan wat moest doen. Pas als ik je daarop aanspreek begin je over zus en zo. Gewoon volledige berichten plaatsen.
Tap tap tap
pi_192049555
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat niet. Je klonk nu als iemand die verontwaardigd was dat je niet meer kon bestellen en dat Picnic daar even heel snel aan wat moest doen. Pas als ik je daarop aanspreek begin je over zus en zo. Gewoon volledige berichten plaatsen.
Jij maakt een eigen versie van mijn post nu.....,je had ook gewoon kunnen vragen hoe precies ik het bedoelde
  zondag 15 maart 2020 @ 15:32:43 #174
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192049934
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat denk je zelf. Dat ze kunnen toveren? Ik schrik echt van de verontwaardiging in sommige topics hier op Fok.
Dit,
Al snap ik dat het erg kut is voor mensen die een slechte gezondheid hebben en afhankelijk zijn van bezorging. Dan is het wel fijn dat we in NL flink voorlopen op de meeste landen met boodschapbezorging, maar capaciteit heb je er niet zomaar bij..

Als er later wordt overgegaan op thuisisolatie op grotere schaal, dan verwacht ik een nog grotere vraag naar bezorging.
dag
pi_192050062
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:32 schreef Peter het volgende:

[..]

Dit,
Al snap ik dat het erg kut is voor mensen die een slechte gezondheid hebben en afhankelijk zijn van bezorging. Dan is het wel fijn dat we in NL flink voorlopen op de meeste landen met boodschapbezorging, maar capaciteit heb je er niet zomaar bij..

Als er later wordt overgegaan op thuisisolatie op grotere schaal, dan verwacht ik een nog grotere vraag naar bezorging.
Nogmaals, het was niet zo verontwaardigend van mij uit bedoeld.....ik hoop vooral dat iedereen gewoon toch enigszins normaal boodschappen gaat doen al dan niet laten bezorgen zodat er niemand de dupe van wordt.....
pi_192050670
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij maakt een eigen versie van mijn post nu.....,je had ook gewoon kunnen vragen hoe precies ik het bedoelde
Nee je moet gewoon meteen duidelijk zijn.
Tap tap tap
pi_192051066
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze hier een oplossing voor gaan vinden...... :{
Beter inpakken zou een begin zijn. Bij mij zie ik wel vaker dat het karretje vol zou zitten als ik nog wat toevoegen aan een lopende bestelling. Als ze er dan zijn zit het in meerdere dozen die allemaal maar voor 1/3 of de helft gevuld zijn.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_192051150
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Koral het volgende:

[..]

Beter inpakken zou een begin zijn. Bij mij zie ik wel vaker dat het karretje vol zou zitten als ik nog wat toevoegen aan een lopende bestelling. Als ze er dan zijn zit het in meerdere dozen die allemaal maar voor 1/3 of de helft gevuld zijn.
Tja, dat zou ook kunnen inderdaad.....maar ben geen logistieke planner dus geen idee hoe dat dan werkt...
pi_192051746
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Koral het volgende:

[..]

Beter inpakken zou een begin zijn. Bij mij zie ik wel vaker dat het karretje vol zou zitten als ik nog wat toevoegen aan een lopende bestelling. Als ze er dan zijn zit het in meerdere dozen die allemaal maar voor 1/3 of de helft gevuld zijn.
Dan kost inpakken meer tijd en krijg je meer geplette producten..
dag
  zondag 15 maart 2020 @ 18:59:53 #181
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_192054994
Bij mij zijn de hoarders nogal actief :'( Ik kan niet normaal meer boodschappen bestellen; ik ga vanavond om 00:01 maar kijken of ik kan bestellen. Voor die tijd maar stevig bestellen, voordat de plunderaars actief worden.
pi_192059670
Hier nu ook alles vol t/m maandag 23. Voorheen kon ik echt bijna altijd nog tot 21:59 bestellen voor de volgende dag :D
Scheelt dat, dankzij gewijzigde werktijden, ik nu gewoon overdag boodschappen kan gaan doen.
pi_192065015
Hier zitten alle slots vol ;(
Ga ik zelf wel weer bier halen.
pi_192270008
Als om 9 uur 's ochtends het volgende slot vrijgegeven wordt is het nu net een soort tickets kopen voor Pearl Jam of U2. Tering zeg.

Vrij lullig voor mensen die al vanaf start tot voor corona normaal gewoon elke week 1 of 2x bestellen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192271194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:37 schreef Niveath het volgende:
Als om 9 uur 's ochtends het volgende slot vrijgegeven wordt is het nu net een soort tickets kopen voor Pearl Jam of U2. Tering zeg.

Vrij lullig voor mensen die al vanaf start tot voor corona normaal gewoon elke week 1 of 2x bestellen.
Oh dus ik moet nu om 9 uur echt puur geluk hebben? Helaas begin ik op die tijd met werken bij mijn cliënten.....even puzzelen hoe ik dat ga oplossen....
pi_192271555
quote:
17s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dus ik moet nu om 9 uur echt puur geluk hebben? Helaas begin ik op die tijd met werken bij mijn cliënten.....even puzzelen hoe ik dat ga oplossen....
Je mandje klaarzetten en om 9 uur de app openen en een tijdstip kiezen en afrekenen.
dag
pi_192271579
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:13 schreef Peter het volgende:

[..]

Je mandje klaarzetten en om 9 uur de app openen en een tijdstip kiezen en afrekenen.
Op hoop van zegen ;)
pi_192272886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:37 schreef Niveath het volgende:
Als om 9 uur 's ochtends het volgende slot vrijgegeven wordt is het nu net een soort tickets kopen voor Pearl Jam of U2. Tering zeg.

Vrij lullig voor mensen die al vanaf start tot voor corona normaal gewoon elke week 1 of 2x bestellen.
Ik slaap kut dus had laatst om half vier 's nachts nog een plekje. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar dat gaat nu ook niet meer :D
Tap tap tap
pi_192299043
Het is gelukt.🥳🥳🥳.
Kon zelfs nog dingen achteraf toevoegen.
pi_192300613
Ik kan niks meer bestellen bij die boelers.
Zit helaas niks anders op dan ouderwets boodschappen te doen in de supermarkt :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192300860
Om 9 uur s'ochtends komen de nieuwe momenten open.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:21:40 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192409115
Picnic breidt capaciteit flink uit na explosieve groei online boodschappen *O* *O*

Online supermarkt Picnic neemt flinke maatregelen om de capaciteit te vergroten. Zo wordt eind mei een extra distributiecentrum geopend. Door de coronacrisis explodeerde de vraag naar aan huis bezorgde boodschappen, waardoor de wachtlijsten nog langer zijn geworden en ook vaste klanten veel moeite moeten doen om een bestelling te plaatsen.

Picnic neemt sneller dan gepland een nieuw distributiecentrum in Apeldoorn in gebruik. Daarnaast nam het bedrijf afgelopen week ruim driehonderd extra mensen aan om meer bestellingen te verwerken. Ook breidt het bedrijf de ochtendleveringen uit, waardoor per dag meer boodschappen kunnen worden bezorgd. Als laatste heeft Picnic besloten het minimale orderbedrag te verhogen van 25 naar 35 euro.

Dat heeft volgens medeoprichter Michiel Muller alles te maken met de zogeheten ‘vulgraad’ van de boodschappenkratjes. ,,Uit onze datagegevens blijkt dat bij 25 euro aan bestellingen heel vaak een tweede krat in het bezorgwagentje nodig is, waar bijna niks inzit. Dit kan worden opgelost door het orderbedrag te wijzigen naar 35 euro. Daarmee is het tweede krat wél goed gevuld en kunnen we een stuk efficiënter werken.’’ Of deze maatregel na de crisis wordt teruggedraaid, weet Muller nog niet. ,,Veel klanten bestellen sowieso voor een hoger bedrag dan 25 euro, dus we zullen zien.’’

Extra orders
Het nieuwe distributiecentrum in Apeldoorn opent niet in december, maar al in mei de deuren. Het wordt de grootste van de zes centra van Picnic. ,,Hierdoor zijn we in staat dagelijks duizenden extra orders in Apeldoorn te verzamelen. Het is sinds de corona-uitbraak drie keer zo druk als ervoor en ik denk dat de meeste klanten ook na de crisis bij ons blijven. Corona heeft het online boodschappen doen in een stroomversnelling gebracht.’’

Het complex in Apeldoorn staat op bedrijvenpark Ecofacterij en biedt vanaf mei werk aan 450 mensen. De andere distributiecentra staan in Diemen, Eindhoven, Utrecht, Nijkerk en Rotterdam. In Utrecht wordt daarnaast gebouwd aan een bijna volledig gerobotiseerd centrum, het is de bedoeling dat dit over twee jaar opengaat.

Picnic had voor de crisis moeite om aan personeel te komen, maar daar is nu geen sprake meer van. Zo heeft Muller ruim driehonderd medewerkers van Mise en Place, een uitzendbureau voor horecapersoneel, aangenomen. ,,Heel cru, want in die sector is er nu amper werk. Wij verwachten de komende weken nog enkele honderden mensen aan te nemen.’’

Wij verwachten de komende weken nog honderden mensen aan een baan te helpen
Michiel Muller, medeoprichter Picnic

Het bedrijf telt nu zo’n 300.000 klanten en ruim 4000 medewerkers. Om dagelijks bij meer huishoudens de boodschappen te bezorgen, wordt het aantal steden waar ook ’s ochtends wordt bezorgd, versneld uitgebreid. ,,Nu is ochtendbezorging mogelijk in Leiden, Hoofddorp en Zoetermeer. Vanaf deze week kan dit ook op woensdag, vrijdag en zondag in Den Haag. De komende weken komen hier meer steden bij. De capaciteit kan hierdoor in deze plaatsen met ongeveer een derde toenemen.’’

Geen prioriteit
De boodschappen worden in zo’n 125 steden in Nederland en Duitsland bezorgd. Volgens Muller is het nu geen prioriteit om het aantal plaatsen snel uit te breiden. ,,We willen eerst de capaciteit vergroten in gebieden waar we al actief zijn. Maar door de opening van het distributiecentrum in Apeldoorn is de kans groot dat er in die regio op meer locaties kan worden geleverd.’’

https://www.ad.nl/koken-e(...)odschappen~a872e4a9/

In het magazijn:


Even de kratjes de auto in
pi_192410674
minimumbedrag naar 35 euro.. nu kunnen ze het maken, maar wel zonde dat het 'moet'.
dag
pi_192413540
Hier worden steeds op het laatste moment de rollen pleepapier geanuleerd :') besteld en betaald en dan op de leverdag een berichtje "oh sorry we hebben het toch niet"
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192413955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier worden steeds op het laatste moment de rollen pleepapier geanuleerd :') besteld en betaald en dan op de leverdag een berichtje "oh sorry we hebben het toch niet"
Dat is met macaroni en pasta saus ook :)
  donderdag 2 april 2020 @ 22:57:12 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192421000
CEO van Picnic zit vanavond bij Jinek :D
pi_192421504
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is met macaroni en pasta saus ook :)
En de zeep ook

Heb nu een vrachtwagen vol bij Kruidvat besteld :7 dat zal ze leren :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 3 april 2020 @ 09:06:16 #198
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_192425546
Binnen enkele seconden verspringt het bezorgmoment van "nog niet beschikbaar" naar "vol".
Lukt zo gewoon niet om te bestellen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_192425874
Ik zat gewoon klaar, klokslag 9 uur. Op het moment dat er nieuwe bestelmomenten vrijkwamen, waren die al vol. Dus toen ik ze voor t eerst zag, zaten ze al vol.

Kan echt niet dit. :N
pi_192426130
Ze komen soms ook later nog met tijdstippen/dagen tussendoor. Regelmatig blijven kijken.

Wel jammer dat ze het minimum bedrag omhoog hebben gedaan. Als je ziet hoe ze inpakken dan is het niet gek dat hun kratten snel 'vol' zitten. Maar wie weet dat mensen nu in een mindere frequentie hun bestelling gaan doen en andere mensen dan ook aan de buurt komen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')