abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2018 @ 00:41:01 #251
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_182039138
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:43 schreef wimderon het volgende:
Heeft Steef weer ruzie lopen maken? Twitter van PCS is weer eens leeg :')

edit: ja dus :')

[ afbeelding ]

DigitalNomadPCS twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:52:07 De @procyclingstats twitter in slaapstand gezet. Eens kijken of 1. ikzelf de discipline heb on niet te tweeten2. Twitter nog wel invloed heeft op aantal bezoeken website reageer retweet
Die man heeft echt issues.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 september 2018 @ 06:32:25 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182040910
There :')
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 september 2018 @ 09:05:45 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182042328
Weet niet of het al gemeld was, maar voor de mensen die wielrennen in de jaren tachtig en negentig ook volgden: Jesus Rodriguez is overleden.
https://www.procyclingstats.com/rider.php?id=168152
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 september 2018 @ 13:33:42 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182046424
Lobato :D

Beetje laat, want ik kon nu pas terugkijken, maar dat was een fraai staaltje iedereen in het hemd zetten _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182047661
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:43 schreef wimderon het volgende:
Heeft Steef weer ruzie lopen maken? Twitter van PCS is weer eens leeg :')

edit: ja dus :')

[ afbeelding ]

DigitalNomadPCS twitterde op maandag 17-09-2018 om 19:52:07 De @procyclingstats twitter in slaapstand gezet. Eens kijken of 1. ikzelf de discipline heb on niet te tweeten2. Twitter nog wel invloed heeft op aantal bezoeken website reageer retweet
Goed punt over de zonnepanelen. Daarbij dient wel opgemerkt te worden dat alleen de gewichtstoename t.o.v. een normale fiets gecompenseerd hoeft te worden, en de conversieverliezen van het op- en ontladen van de batterij.
  zaterdag 22 september 2018 @ 10:31:47 #256
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182062365
Kan ik l'Eurométropole nog ergens zien vanmiddag?
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 september 2018 @ 10:35:34 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182062386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Kan ik l'Eurométropole nog ergens zien vanmiddag?
Eurosport Player en ES1 als ik het goed zie, maar geen idee hoe dat in Spanje zit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 22 september 2018 @ 10:37:06 #258
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182062397
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eurosport Player en ES1 als ik het goed zie, maar geen idee hoe dat in Spanje zit.
^O^



EuroGoden.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2018 @ 13:30:27 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182064403
thijszonneveld twitterde op zaterdag 22-09-2018 om 13:26:26 Bij deze: een kijkje in de machinekamer van Tom Dumoulin. Hij en zijn ploeg gaven volledige inzage de cijfers achter de wielrenner: zijn gewicht, zijn wattages en een vergelijking tussen de Tour en de Giro. https://t.co/E4a1ISEZks reageer retweet
Thijs weer in de reet van Sunweb _O_
pi_182064449
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:30 schreef Pino112 het volgende:
thijszonneveld twitterde op zaterdag 22-09-2018 om 13:26:26 Bij deze: een kijkje in de machinekamer van Tom Dumoulin. Hij en zijn ploeg gaven volledige inzage de cijfers achter de wielrenner: zijn gewicht, zijn wattages en een vergelijking tussen de Tour en de Giro. https://t.co/E4a1ISEZks reageer retweet
Thijs weer in de reet van Sunweb _O_
Wel interessant dat Tom een hoger wattage per kilo trapte in de Giro.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_182064459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:33 schreef Felagund het volgende:

[..]

Wel interessant dat Tom een hoger wattage per kilo trapte in de Giro.
Is ook niet zo gek toch
pi_182065277
Redelijk grote groep met de nodige grote namen voorop in de Memorial Pantani

Mohoric, Pozzovivo (Bahrain), N. Quintana (Movistar), Davies (Dimension Data), Dunbar (Sky), Battistella, Cataldo (Naz. Ita), Ballerini, Gavazzi (Androni), Tonelli (Bardiani), Hermans, Turek (ISrael), Santaromita, Tizza (Nippo), Meurisse (Wanty)
pi_182065815
Inmiddels een paar teruggepakte en weggereden groepen verder:

19 al comando: Nibali, Pellizotti, Pozzovivo, Nairo Quintana, Gaudu, Cataldo, Brambilla, Hermans, Dunbar, Pauwels, Ballerini, Cattaneo, Gavazzi, Masnada, Barguil, Santaromita, Tizza, G. Martin, Meurisse. Gruppo a 1'

VTM is live met de Eurometropole Tour.
pi_182066056
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:08:48 #265
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182066078
quote:
Gavazzi ook nog derde. We leven nog.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182066212
pi_182066303
Ackermann uit koers na een val in de Eurometropole Tour
pi_182066904
Laatste ronde van de Eurometropole Tour hier: https://vtm.be/live
pi_182067131
Pedersen wint voor Drucker.
pi_182067136
Arme Benoot, wat een koers.
Demain, on roule
pi_182067143
Wat een opofferingsgezindheid bij Stuyven. Chapeau.
pi_182067194
We kunnen nu ook wel stellen dat Viviani als zegekoning niet meer in gevaar gaat komen.
Demain, on roule
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:42:12 #273
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182067251
Sterk van Philipsen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182068082
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:37 schreef Mykonos het volgende:
We kunnen nu ook wel stellen dat Viviani als zegekoning niet meer in gevaar gaat komen.
Groenewegen krijgt nog een heleboel kansen in. China straks, maar normaal gesproken gaat hij geen 5x meer winnen inderdaad
pi_182068100
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:34 schreef showtimer het volgende:
Wat een opofferingsgezindheid bij Stuyven. Chapeau.
Vervelend. Die jongen moet gewoon voor ereplaatsen sprinten.
pi_182085156
Ballerini wint vandaag gewoon weer
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_182089740
Movistar_Team twitterde op zondag 23-09-2018 om 17:54:04 Aśn no nos podemos explicar cómo, tras esta caķda sufrida a menos de 20 km del final en el #TrofeoMatteotti, @dayerquintana solo tiene algunos arańazos. Tremendo susto el que nos ha dado el joven colombiano, que por fortuna, no implica graves consecuencias. (🎥 PMG Sport) https://t.co/febX83W3Tj reageer retweet
Zie video... :X
pi_182089835
Tsjeez, ziet er niet best uit
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_182089956
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:49 schreef Steven184 het volgende:
Tsjeez, ziet er niet best uit
Maar de schade valt dus reuze mee.

Graag gedaan Mani.
  zondag 23 september 2018 @ 20:11:56 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182090212
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Maar de schade valt dus reuze mee.

Graag gedaan Mani.
Dankjewel vriend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 24 september 2018 @ 14:53:00 #281
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182103593
quote:
Wout van Aert pleegde vorige week contractbreuk bij ­Sniper Cycling. Er kwam een karaktermoord op Nick ­Nuyens ­bovenop. En straks komt de zaak voor een arbeidsrechtbank. De vechtscheiding is bitter. In een exclusief ­gesprek met deze krant bijten Nick Nuyens, Chris Compagnie en hun ­advocaat Rudi Desmet van zich af. «Wout van Aert heeft ­weinig respect voor contracten.»

In 2016 tekende Wout van Aert een contract voor drie seizoenen bij Sniper Cycling, de nieuwe wielerploeg van ex-renner Nick Nuyens en zijn zakenpartner Chris Compagnie. Van wat begon als een beloftevol verhaal, blijft twee jaar later niets meer over.

Chris Compagnie: «Twee jaar geleden hebben Nick Nuyens en ik de ploeg Vastgoedservice ­gedeeltelijk overgenomen. Nick is de man van de koers, ik heb ervaring met zakendoen. Ik was sponsor van Vastgoedservice en ik kende Wout van Aert een beetje. Nick en ik wisten dat Wout potentieel had. Zo is het begonnen, zo is Sniper Cycling ontstaan.»

Nick Nuyens: «We hebben sponsors gezocht en gevonden, om Van Aert een stap hoger te brengen. Om hem een programma in het veld en op de weg te bieden. Dat was een unieke combinatie.»

Compagnie: «Wout is begonnen met een heel laag loon. Hij was in 2014 wereldkampioen veldrijden bij de beloften en werd in 2016 wereldkampioen bij de profs. We boden Wout een nieuw, verbeterd contract tot eind 2019. Voor Wout was het lucratief. En hij zat voor drie jaar safe.»

Nuyens: «Wout kon ook kiezen. Wilde hij crossen, dan croste hij. Wilde hij het voorjaar rijden, dan zouden we voor een programma zorgen.»

Dat laatste seizoen 2019 is nu blijkbaar het ­grote probleem.
Compagnie: «Wout wilde in 2018 de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix rijden. Op het laatste moment kwam daar ook de Strade Bianche bij. Hij heeft daar zo fantastisch gepresteerd dat hij de internationale schijnwerpers op zich kreeg. Dat heeft veel in beweging gezet. Iets te veel. Wij ­hebben hem de mogelijkheid gegeven om die wedstrijden te rijden. En nu zitten wij met het probleem.»

Compagnie: «Na zijn derde plaats in de Strade ­Bianche stonden de kranten vol. Zijn manager Jef Van den Bosch riep: ‘Iedereen wil Wout van Aert’. In maart, bij de start van de E3 Harelbeke, hoorde ik van een ploegleider dat Van den Bosch Van Aert bij andere ploegen aanbood.»

Nuyens: «Ik werd gebeld door een ploeg die Wout een voorstel had gedaan. Maar niet wist dat Wout nog tot het einde van 2019 onder contract lag.»

De onvrede begon in de lente van 2017. Van Aert klaagde over de Felt-fietsen waarmee hij moest rijden.
Nuyens: «Bij de opstart van het team hebben we met Wout en met Niels Albert een aantal crossfietsen getest. We hebben Wout laten kiezen. Zijn keuze viel op Felt. Zelfs al deden die bijlange niet het financieel meest aantrekkelijke voorstel. Er was een ander merk waar we dubbel zoveel konden van krijgen. Wout vond Felt de beste.»

«De wegfietsen zijn niet getest geweest. Oké, dat was niet ideaal. Er waren problemen met de remmen. We zijn bij een nieuw merk uitgekomen, Stevens, nadat in onderling overleg het contract met Felt werd ontbonden. Over Stevens was ­iedereen heel tevreden.»

Compagnie: «Wout heeft met die nieuwe fietsen een heel goed voorjaar gereden. Na Parijs-Roubaix zouden we met hem over een contractverlenging onderhandelen. De dood van Michael Goolaerts heeft dat gesprek een maand opgeschoven.»

Nuyens: «De eerste week van mei vond het eerste gesprek met Wout plaats.»

Compagnie: «De onderhandelingen hebben tot 16 juli geduurd. In juni kwam Wout met een lijstje met extra voorwaarden waaraan moest worden voldaan. Dat ging heel ver. Wout wilde dat verzorger Wesley Theunis terugkeerde (de persoonlijke verzorger van Van Aert ging in 2018 voor Lotto werken, red.) en Wout vroeg ook dat Nick bij geen ­enkel gesprek of sportieve beslissing nog betrokken werd.»

«We zijn daar grotendeels op ingegaan. Ook wat Nick betreft. Nick was bereid een stap terug te ­zetten.»
Nuyens: «Begin mei hebben we samengezeten met mezelf, met Chris, met Van Aert en met Jef Van den Bosch. De dag erna belde Jef met Chris. Dat ging over mij. Het klopt als Wout zegt dat hij mij in drie maanden niet meer heeft gehoord. Dat was op zijn vraag.»

Compagnie: «In die eisenbundel vroeg Wout om zijn bestaande privésponsoring met Red Bull te verlengen. Van het geld dat hij daarvoor kreeg, wilde hij niets aan de ploeg afstaan.»

Nuyens: «Die privésponsoring kwam voort uit een initiatief van ons. Ik heb heel goede contacten met Red Bull. Zo zijn die sponsor geworden.»

Compagnie: «Het liep de spuigaten uit. Wout was meer bezig met Red Bull dan met onze sponsors. Onder meer Charles en Crelan hebben zich daarover bij mij beklaagd.»

Nuyens: «De afspraak was dat Wout, als hij niet aan het koersen was maar wel in functie was voor het team, altijd de kledij van het team zou dragen, met de namen van de sponsors Crelan en Charles. Na het Belgisch kampioenschap heeft hij die afspraak meteen geschonden. Op het podium droeg hij een Red Bull-petje. En bij de huldiging ’s avonds in Lille ook.»

Vanwaar die persoonlijke vete met jou, Nick?

Nuyens: «Als Wout iets vraagt, moet dat niet overmorgen, maar morgen gebeurd zijn. In oktober hebben we hem gezegd dat we er alles zouden aan doen om hem Parijs-Roubaix te laten rijden. Dat gaat niet zomaar, bij ASO zitten ze niet te wachten op nog een ploeg erbij. Eind november stuurde Wout me een bericht: Hoe zit het met Roubaix? Rijden we? Heb je daar eigenlijk al iets voor ­gedaan?»

Compagnie: «Een maand voor de Ronde van Oostenrijk vroeg Wout om die ronde te mogen rijden als voorbereiding op het Europees kampioenschap. Deze wedstrijd stond niet op ons programma. We hebben hemel en aarde bewogen om Wout toch aan de start te krijgen. Wout heeft me daarover bijna gestalkt.»

Compagnie: «Wout heeft weinig respect voor contracten. In zijn contract staat dat hij twintig dagdelen met sponsors moet spenderen. Een dagdeel is vier uur. Dat vindt hij allemaal te veel. Bij de cross gaat hij niet naar het tentje van Crelan, zelfs al staat dat in het contract. Op een beurs van Charles werd Wout aangekondigd als special guest, maar de ochtend zelf meldde hij af. Zoals hij ziek afmeldde voor zijn afspraak met SRAM (producent van fietsonderdelen, red.) in Duitsland. Diezelfde week vroeg hij Sarah wel ten huwelijk in Italiė. Als zijn eisen niet meteen worden ingewilligd, verzuurt de boel. Vandaar de problemen met Nick.»

Midden juli laat hij weten dat hij niet wenst in te gaan op het voorstel van contractverlenging. Daarna zijn de problemen pas echt begonnen.
Compagnie: «We zouden 2019 samen uitdoen, sans rancune. Hij heeft zelf ook gezegd dat hij zijn contract zou respecteren.»

Hij reageerde zeer fel op de fusieplannen met Aqua Blue, die uiteindelijk niet doorgingen. Hij vond het niet kunnen dat hij niet betrokken was.
Compagnie: «Een fusie zou betekenen dat we het budget konden verdubbelen. Van Aert en Van den Bosch waren van die plannen op de hoogte. Ik heb hier een stapel berichten, allemaal over Aqua Blue.»

Nuyens: «Eind augustus, meteen na het beėindigen van de gesprekken met Aqua Blue, kreeg ik een telefoontje van Michael Zijlaard, manager van de Roompot-ploeg. We zijn de dag erna gaan ­spreken. En we zijn er heel snel uit geraakt, omdat we een gelijklopende visie hadden.»

Compagnie: «Het nieuws lekte uit terwijl we nog de laatste hand legden aan het contract. Ik heb meteen met Wout gebeld. Hij nam niet op. Jef Van den Bosch nam ook de telefoon niet op. ’s Avonds reageerde Wout op een WhatsApp-bericht van mij over de onderhandelingen met Roompot. Wout zei dat ik de zaken met Van den Bosch moest bespreken.»

«Twee dagen later was de deal met Roompot rond. Ik heb Wout meteen gebeld. Ik zei dat Roompot de nieuwe sponsor werd. Wout zei: ‘Chris, dit is echt niet waar ik zit op te wachten. Een ploeg als Roompot interesseert me niet’.»

Rudi Desmet (advocaat): «Hier kom je toch in een speciale situatie. De ploeg zoekt en vindt sponsors en haar belangrijkste renner vindt de sponsor niet goed genoeg. Wie gaat in de fout?»

Nuyens: «Op VTM zei hij dat hij het een domper vond.»

Compagnie: «Op de achtergrond speelt het verhaal Jumbo, de ploeg waarvoor hij in 2020 gaat rijden. Ik kan me voorstellen, op het moment dat het Aqua Blue-project strandde, dat Van Aert de weg vrij zag om een jaar vroeger bij Jumbo te rijden. Dat we meteen een andere sponsor vonden, was voor Wout psychologisch moeilijk te verteren. Hij had toch eerst gezegd dat hij zijn contract zou respecteren. Waarom moet hij zo reageren? Hij zou blij moeten zijn.»

Desmet: «Meer budget, betere omkadering, betere ploegmaats: alles was voorhanden.»

Nuyens: «Een van de redenen voor zijn afhaken is dat hij niet de gewenste versterking krijgt voor het voorjaar. We hebben met heel wat renners ­gepraat die bereid waren om te tekenen voor 2019, op voorwaarde dat Wout zijn contract verlengde. Wout vond dat wij eerst die renners onder contract moesten leggen, voor hij zou bijtekenen. Maar dat wilden die renners zelf niet. Logisch.»

Wout vindt het niet kunnen dat zijn naam als breekijzer heeft gediend voor de fusie met Roompot.
Compagnie: «Zo is toch het businessmodel in de koers. Een coureur is een soort sandwichman: op zijn kledij maakt hij publiciteit voor de sponsors die zijn loon en zijn omkadering betalen. Wie voor veel publiciteit zorgt, trekt sponsors aan.»

Nuyens: «Het wordt een moeilijk verhaal als we aan Van Aert de toestemming moeten vragen over wie onze nieuwe hoofdsponsor wordt.»

Wout zegt dat de ploeg van 2019 niet meer de ploeg is waarvoor hij in 2016 heeft getekend. Zijn verzorger Wesley Theunis is weg, de ploegleiders Niels Albert, Jan Verstraeten en Michiel Elijzen zijn er niet meer, ploegmaat Tim Merlier gaat weg. En in de plaats daarvan komt «een drom Nederlanders», aldus advocaat Walter Van Steenbrugge.
Desmet: «Naar welke ploeg gaat hij in 2020? Een Nederlandse ploeg.»

Compagnie: «Wesley Theunis wilde in 2019 naar onze ploeg terugkeren, als Wout er nog was. Dat heeft hij ons gemaild.»

Nuyens: «We hebben Michiel Elijzen begin juli een voorstel gedaan. Michiel ging daar niet op in. Hij kon bondscoach worden, zei hij. Hij had opties bij andere ploegen, ook buiten het wielrennen. Michiel maakte niet duidelijk dat hij wilde blijven. Na de fusie met Roompot hebben we Michiel gezegd dat er voor hem geen plaats meer was.»

Compagnie: «We wilden Tim Merlier graag houden. We zouden met hem ­spreken op de dag na Roubaix. Tim heeft daar niet op gewacht. Hij heeft gekozen voor een ander ­lucratief aanbod. That’s it.»

We komen uit bij de «ernstige feiten», waar advocaat Walter Van Steenbrugge het over heeft en die de aanleiding zijn voor de contractbreuk. Nick, je zou mensen in de ploeg onder druk hebben gezet om negatieve verklaringen over Van Aert af te leggen.
Nuyens: «Dat is niet waar.»

Desmet: «Onze stelling is duidelijk: er is niets gebeurd dat je een ernstige feitelijkheid kunt noemen. Er is in de vier voorgaande dagen wel iets anders gebeurd. Op maandag 17 september wordt het ontslag ­gegeven. Op donderdag 13 september was er een vergadering van Chris Compagnie en Nick Nuyens met Jef Van den Bosch, over een verbeterd contractvoorstel voor 2019, ook na de melding dat Wout niet zou bijtekenen. Wout zou meer betaald kunnen krijgen. Daar stond ook in dat ­Wesley Theunis weer aan boord zou komen en dat mecanicien ­Kristof Cop aan boord zou blijven. Aan de andere kant, en op uitdrukkelijke vraag van zijn manager, heeft de ploeg bevestigd welke vergoeding we wensten mocht Wout zijn contract willen breken. We hebben daaraan toegevoegd dat dat «een door ons niet gewenste richting» was. Daar stond een deadline bij: de ploeg wilde antwoord op vrijdagmiddag 14 september.»

«Net voor de deadline vroeg Jef Van den Bosch meer tijd. Op zaterdagnamiddag heeft Chris Compagnie laten weten dat het voorstel in principe vervallen was, zodat Wout het bestaande contract met Sniper Cycling moest respecteren tot 31 december 2019. Desondanks hebben we het voorstel verlengd, met een nieuwe deadline op maandagmorgen 10 uur. Op maandagmiddag komt er een brief van negen pagina’s, waarin een reeks gebeurtenissen uit het verleden wordt opgesomd en waarin een zogenaamde ernstige feitelijkheid als dringende reden wordt ingeroepen. Op die manier beėindigde Van Aert zijn contract zonder een verbrekings­vergoeding te moeten betalen.»

«Mijn cliėnt ontkent nadrukkelijk de beweerde ernstige feitelijkheid, waarbij een en ander volledig verkeerd wordt voorgesteld. Ten gronde kan ik hierover nog niets meedelen. De arbeidsrechtbank zal hierover oordelen in alle objectiviteit. Wat de andere beweringen betreft, deze zijn niet meer relevant aangezien volgens de arbeidsovereenkomstenwet enkel de feiten van de laatste drie werkdagen in aanmerking kunnen komen voor een dringende reden.»

Het laatste feit: Kristof Cop, mecanicien bij ­Sniper Cycling, wordt teruggeroepen uit de VS, waar hij aan de fiets van Wout zou sleutelen.
Nuyens: «Dat is toch de normale gang van zaken. Waarom neemt Wout onze werknemer nog mee nadat hij zelf ontslag heeft genomen?»

Compagnie: «Wout heeft de reis naar de crossen in de VS zelf geregeld. Maandnamiddag hebben we de ontslagbrief gekregen. Dinsdag is Wout met onder meer Kristof Cop naar de VS vertrokken. Je zou moeten denken dat Wout ook daar goed heeft over nagedacht.»

Is er een verborgen agenda? Wil Van Aert ­inderdaad volgend jaar al voor Jumbo rijden?
Compagnie:
«We weten het niet.»

Staat de fusie met Roompot nu op de helling? Is het voortbestaan van de ploeg bedreigd?
Compagnie:
«Roompot begint blijkbaar te twijfelen. In het slechtste geval heeft Van Aert het einde van twee wielerploegen op zijn geweten.»
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182103645
JAAAA de langverwachte comeback _O_.

Nu lezen.
pi_182103897
En nu begint het steekspel. Welk verhaal is er daadwerkelijk waar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 24 september 2018 @ 16:01:54 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182105146
GE-NIE-TEN
pi_182106031
http://www.giroditalia.it/it/grande-partenza-2019/?refresh_ce-cp

Naast de openingsetappe is ook etappe 9 een lijkt het, klimtijdrit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 september 2018 @ 16:47:43 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182106266
Tour of Israel _O_
Lekker man.
pi_182108691
Wat een topshow deze soap van Wout en Nick _O_
pi_182108899
Is er al een datum voor de eerste zittingsdag? :9
  maandag 24 september 2018 @ 23:49:50 #289
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_182116227
In well team zitten jullie?
pi_182118882
quote:
16s.gif Op maandag 24 september 2018 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
In well team zitten jullie?
#teamantiNickNuyens

Die hele van Aert boeit me vrij weinig, maar als hij er straks in 1 klap voor heeft gezorgd dat Nuyens, Delaney en Roompot uit het peloton zijn verdwenen is hij voor altijd een held. _O_
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 september 2018 @ 07:52:28 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182119169
Op het managementgebeuren na is/was Roompot toch gewoon een leuke ploeg? Elke keer als ik keek zat er weer zo'n mannetje in de aanval, leuk joh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182119707
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Op het managementgebeuren na is/was Roompot toch gewoon een leuke ploeg? Elke keer als ik keek zat er weer zo'n mannetje in de aanval, leuk joh.
Nouja, leuk. Ik ben niet z'n fan van een ploeg met een volstrekt incompetent management waar ook nog eens tweederde van de renners er niks van kan.
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:21:48 #293
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182120544
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2018 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Tour of Israel _O_
Lekker man.
R_R vindt dit leuk.
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:22:03 #294
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_182120548
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:
http://www.giroditalia.it/it/grande-partenza-2019/?refresh_ce-cp

Naast de openingsetappe is ook etappe 9 een lijkt het, klimtijdrit.
De Roog voor Rosa _O_
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:59:14 #295
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_182121146
ZLM Toer maakt rentree in 2019 - http://www.1limburg.nl/l/74012 #1Limburg
Net efkes anges
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 september 2018 @ 12:33:00 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_182122514
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:01 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Nouja, leuk. Ik ben niet z'n fan van een ploeg met een volstrekt incompetent management waar ook nog eens tweederde van de renners er niks van kan.
Aha, ik ben fan van aanvallers dus vond ze wel leuk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:56:53 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182122906
laflammerouge16 twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 09:54:21 💣💣💣 Mauro Vegni, RCS Sport director on the presentation of yesterday: "#Giro102 will be one of the hardest routes ever, there will be three high mountain stages that will be above 5500 denivel meters" (Gazzetta) reageer retweet
  dinsdag 25 september 2018 @ 13:39:43 #298
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_182123637
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Op het managementgebeuren na is/was Roompot toch gewoon een leuke ploeg? Elke keer als ik keek zat er weer zo'n mannetje in de aanval, leuk joh.
Veel renners in de aanval, verder nergens echt in uitblinken, en ze rijden ook nog in het oranje. Volgens mij zijn ze stiekem de reļncarnatie van Euskaltel.
  dinsdag 25 september 2018 @ 14:33:57 #299
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_182124295
"In het slechtste geval heeft Van Aert het einde van twee wielerploegen op zijn geweten."

Dit is toch genieten? :9~
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:51:19 #300
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_182127673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
laflammerouge16 twitterde op dinsdag 25-09-2018 om 09:54:21 💣💣💣 Mauro Vegni, RCS Sport director on the presentation of yesterday: "#Giro102 will be one of the hardest routes ever, there will be three high mountain stages that will be above 5500 denivel meters" (Gazzetta) reageer retweet
In de Giro van 2011 hadden we etappes die bijna 7000 hoogtemeters hadden. Derhalve: not impressed. Vegni heeft nog een lange weg af te leggen voordat hij in de buurt kom van de allergrootste wielergod die Zomegnan is.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')