abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 26 november 2018 @ 19:00:43 #51
266233 MilanILF
Fluorescent Adolescent
pi_183386194
registreer om deze reclame te verbergen
Mooi nummer, geen Cornerstone of My propeller EP niveau, maar vind hem eigenlijk fijner dan Ultracheese.
pi_183387897
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:00 schreef MilanILF het volgende:
Mooi nummer, geen Cornerstone of My propeller EP niveau, maar vind hem eigenlijk fijner dan Ultracheese.
Fijner dan Ultracheese, zeker! Had qua stijl naadloos gepast achter Batphone, maar wellicht was het dan iets teveel van het goede geworden.

Ik hoop dat die jazzy lounge stijl doorgetrokken gaat worden in de toekomst, maar dan met wr wat nieuwe elementer erbij. Het past Alex en de band heel goed.

Iemand live optreden Voodoo nog gezien? Bloedvormpje hoor! Maar waarom krijgt Amerika toch steeds de beste setlists? No 1 Party Anthem, Library Pictures, een uitgebreide versie van Brianstorm, John Carpenter’s Blues Explosion, High eruit... niets van dat alles in de UK een maand eerder. Set ook een kwartier (!) langer op Voodoo dan de UK-arena tour.

En doet die Blues Explosion jullie ook denken aan het begin van de Heilige Koe tune? 😊
pi_183391466
Waar/hoe kan ik hem luisteren?
pi_183396152
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef kciR het volgende:

[..]

Maar MUZ is sowieso, net als heel Fok, wel een beetje aan het doodbloeden helaas..
Dit forum loopt nog enigszins. Maar fora zijn 'uit'. Een aantal fora waar ik regelmatig kwam zijn echt dood. Verhuisd naar Facebook. Alles loopt tegenwoordig via Facebook lijkt het wel.
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:43:31 #55
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183405678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:36 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Dit forum loopt nog enigszins. Maar fora zijn 'uit'. Een aantal fora waar ik regelmatig kwam zijn echt dood. Verhuisd naar Facebook. Alles loopt tegenwoordig via Facebook lijkt het wel.
En Reddit, dat loopt wel lekker nu ook. Gaan veel mensen heen

Alleen hier is het natuurlijk lekker met je Nederlandse fokmatties, in de Arctic Monkeys subreddit is alles engels en hebben we geen helden zoals Aisu (of wel?)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_183412993
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:43 schreef richolio het volgende:

[..]

En Reddit, dat loopt wel lekker nu ook. Gaan veel mensen heen

Alleen hier is het natuurlijk lekker met je Nederlandse fokmatties, in de Arctic Monkeys subreddit is alles engels en hebben we geen helden zoals Aisu (of wel?)
Reddit inderdaad, maar dat vind ik vreselijk chaotisch :@
  vrijdag 30 november 2018 @ 15:48:14 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_183459065
Anyways, a song by Arctic Monkeys on Spotify

"You can call me Alexander
It's nice to meet you all"

Leuk
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue