Wat een eerquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:06 schreef wollah het volgende:
Ik verkies die van naatje want ik word daar wel geeeerd
de wat ?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 10 minuutjes en dan kom ik aan op CS, ik hoorde net dat mensen naar de sugarfactory gaan, dus daar ga ik dan ook maar heen
ken ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?iie=1&q=sugarfactory
Doe R&Pquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jwz van alle markten thuis
welk subforum moet ik erbij pakken vind je?
je hebt het al druk genoeg met mij in KLBquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik mentaal niet toe in staat
Man man man.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, jongens, het was me een waar genoegen, ik ga weer lekker onverstandig doen, grgr
Dat snap ik ook wel na klbquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik mentaal niet toe in staat
Je laat je nog niet echt adopteren door ONZquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:16 schreef wollah het volgende:
[..]
je hebt het al druk genoeg met mij in KLB
Heel FOK! heeft het druk met jouquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:16 schreef wollah het volgende:
[..]
je hebt het al druk genoeg met mij in KLB
zeg datquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heel FOK! heeft het druk met jou
ik pas wel op voor bansquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel na klb
[..]
Je laat je nog niet echt adopteren door ONZ
stoute jongenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef wollah het volgende:
[..]
ik pas wel op voor bans
Die 24 uur van laatst sloeg in als een bom. Toen moest ik opeens een leven zoeken
Perfect.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/party/363298:Insomnia
Goede titel voor een feestje niet?
het leven begint volgende week weer dus dan keert de rust terugquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heel FOK! heeft het druk met jou
stuur maar naar onz danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KLB is OK. DIG zuigt mijn levenskracht weg
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KLB is OK. DIG zuigt mijn levenskracht weg
Dat is ook wel lang jaquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef wollah het volgende:
[..]
ik pas wel op voor bans
Die 24 uur van laatst sloeg in als een bom. Toen moest ik opeens een leven zoeken
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?
[..]
Dat is ook wel lang ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor
Lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik eet kwark als ontbijt..
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:23 schreef I. het volgende:
Mooie ads hebben ze ook op partyflock.
[ afbeelding ]ik word onrustig van al die kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
wel eens beetje lurken weejequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb jij nooit gehad, gok ik
Is dan ook bedoeld voor trippers.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik word onrustig van al die kleuren
Nou zeg datquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIG? Juist dat zou energie moeten geven. Gaat het überhaupt wel met je? Moet ik klb even overnemen?
[..]
Dat is ook wel lang ja
NEEquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien even een topic in klb er over maken
dankjewel vkquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit grapje maak je te vaak en is daarom niet grappig.
Prima reactie, doen we niks mee.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit grapje maak je te vaak en is daarom niet grappig.
Haags verwijderd mijn posts steeds dus heeft toch geen zinquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien even een topic in klb er over maken
Ja dan verwijdert ie je toppa ook denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Haags verwijderd mijn posts steeds dus heeft toch geen zin
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Haags verwijderd mijn posts steeds dus heeft toch geen zin
Nou nou nou, zo kan 'ie wel weer hé.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat een zeikstraal is die Zargon btw ooklachwekkend gewoon
het houdt niet op niet vanzelfquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan verwijdert ie je toppa ook denk ik
[..]![]()
het wordt ook gewaardeerdquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik doe wat ik doe, voor jullie.
nou nou nouquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat een zeikstraal is die Zargon btw ooklachwekkend gewoon
fokcrew.nlquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:29 schreef I. het volgende:
Alle lof voor zarGon.Bedenker van fokcrew.nl
Snap ik wel hoor. Sommige mensen die zien niet zo ver vooruitquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen...
lolquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 andere letters van het alfabet.
True, true. Valt nog best mee dan.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 andere letters van het alfabet.
Nuchter zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik begin wel redelijk nuchter te raken
wat drink jij nu?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin juist net beschonken te raken
Ik ook hoorquote:
Kunnen we zo baggeren In klb.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin juist net beschonken te raken
Posten danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef vosss het volgende:
Geen bier en geen tetters;
Welk een flutnachtbagger is dit man
NEEquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Kunnen we zo baggeren In klb.
Inb4 Haags met kappe
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga zo ook even verandering in brengen
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOHquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef vosss het volgende:
Geen bier en geen tetters;
Welk een flutnachtbagger is dit man
is die beetje chimi of watquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
DM Roos anders ff voor wat gezelschap
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft Wollah trouwens zijn eigen topic 's nachts?
doe nou even chill danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOH
Hou 't maar hier, jullie kunnen de traffic goed gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Kunnen we zo baggeren In klb.
Inb4 Haags met kappe
hmmmquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik was eerder, zal wel met quota te maken hebben.
Cause I am a legendquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft Wollah trouwens zijn eigen topic 's nachts?
Zeg haagsquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe nou even chill dan
Funny cause it is truequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou 't maar hier, jullie kunnen de traffic goed gebruiken
Ik ben gelukkig getrouwd of zoiets.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef wollah het volgende:
[..]
DM Roos anders ff voor wat gezelschap
Preciesquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig getrouwd of zoiets.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE DRAAGT ZELF WEER NIETS BIJ HE. NIET BIJ DAT LESBISCHE TIENER TOPIC. NIET HIER. ALLEEN MAAR KLAGEN KLAGEN KLAGEN. GA LEKKER NAAR KLB JOH
Lekker vriendquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik hou van mijn whisky zoals ik van mijn vrouwen hou: minstens 18 jaar
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik hou van mijn whisky zoals ik van mijn vrouwen hou: minstens 18 jaar
ja ik gun het je verder welquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:42 schreef wollah het volgende:
[..]
ik zie geen andere mogelijke reden
wat?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?? weet niet hoor mattie maar heb welou
hoe jonger hoe beterquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jij en kwark hebben lekkere 18 jarige vrienden?
bedankt maatquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik gun het je verder wel
hier haak ik afquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel wat xD
zondag pasquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog steeds geen dm hoor mafklapper
Ja, staat in KLB, dus moet wel waar zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
serieus?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, staat in KLB, dus moet wel waar zijn.![]()
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHA
okokquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:47 schreef wollah het volgende:
[..]
ja mobiel fok is echt kut
Geef het effe door achter de schermen aub
neequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:47 schreef wollah het volgende:
[..]
N00b.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:47 schreef wollah het volgende:
[..]
mensenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen die mensen welke mensen wie zeggen____
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen welke leren strings dragen :'L
Hagenezenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen welke leren strings dragen :'L
zeg maar alvast ‘ja’ op mijn volgende vraag danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarvoor ben ik, het beantwoorden van vragen die je nog niet gesteld hebt
nee het gaat enkel om vragen die je nog niet gesteld hebtquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:50 schreef wollah het volgende:
[..]
zeg maar alvast ‘ja’ op mijn volgende vraag dan
ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wrom heb jij nog een permban eigk?
wrom heb jij nog een permban eigk?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
wrom heb jij nog een permban eigk?
Hmm dubieus ditquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee het gaat enkel om vragen die je nog niet gesteld hebt
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ben mod kom overal mee weg pew pew wie maakt me wat
mensen welke minder posts dan tong80 hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen welke een permban hebben
Ik zal binnenkort eens even een hartig woordje spreken met Danny.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ben mod kom overal mee weg pew pew wie maakt me wat
lolquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef wollah het volgende:
[..]
mensen welke minder posts dan tong80 hebben
40 notes in 1.5 maand valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De goden zijn je gunstig gezind.
Nadat je je permban hebt gekregen ofwa?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens even een hartig woordje spreken met Danny.
lol, 40, lolquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef wollah het volgende:
[..]
40 notes in 1.5 maand valt wel mee toch?
Dan zit je onder mijn gemiddelde als userquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef wollah het volgende:
[..]
40 notes in 1.5 maand valt wel mee toch?
ben I. kom overal mee weg pew pew wie maakt me watquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nadat je je permban hebt gekregen ofwa?
fair gamequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
ben I. kom overal mee weg pew pew wie maakt me wat
het gebeurt soms wel eens.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef racerdkb het volgende:
hee een nachtbagger die een deel #2 gaat halen?
hommoquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef wollah het volgende:
[..]
vraag maar aan mijn originele account
ik kreeg een note omdat ik Marijke van Helwegen een spook noemdequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zit je onder mijn gemiddelde als user
ik mag ditquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
begint nu een beetje eng te worden haags
in essentie is dat zijn imago.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
begint nu een beetje eng te worden haags
ben jij een man dan?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het gebeurt soms wel eens.
[..]
hommo
'kansloos' is gewoon een beetje hoe we jou omschrijven weet jequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Zelfs met kansloze wordpress sites kom ik weg. Kun je nagaan![]()
![]()
__O _O O_O_ O_
wie?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:55 schreef wollah het volgende:
[..]
ik kreeg een note omdat ik Marijke van Helwegen een spook noemdeman man man
al mijn notes zijn onterechtquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarvan 94.456382% terecht
Je bent schizo?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'kansloos' is gewoon een beetje hoe we jou omschrijven weet je
goede vraagquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'kansloos' is gewoon een beetje hoe we jou omschrijven weet je
[..]
wie?
ghehequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Behalve dan die note waarin ze me mod maken
Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij gewoon broers, vroeg in ons leven gescheiden
Moet haast wel. Alleen erg apart dat jij in Limburg terecht bent gekomen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jij was toch 50 ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee das hema.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?
Toen mocht je hier nog niet eens rondhangen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik ben hier ruim 12 jaar lid en slechts 26 jaar oud
Zal ik jou eens doodknuppelen?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ben jij het debiele broertje van haagsgod waar hij het altijd over heeft ja?
Tsja, kon mijn adoptie-ouders niet uitkiezenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet haast wel. Alleen erg apart dat jij in Limburg terecht bent gekomen.
31 ja.quote:
Jij begon jong danquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ik ben hier ruim 12 jaar lid en slechts 26 jaar oud
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oudquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Toen mocht je hier nog niet eens rondhangen.Foei!
Kom dan, morgenochtend, 5:30, schoolplein bij de Regenboog.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal ik jou eens doodknuppelen?
ik ben er alquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Kom dan, morgenochtend, 5:30, schoolplein bij de Regenboog.
dat heeft op latere leeftijden ook geen goed effect op je hoorquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef racerdkb het volgende:
[..]
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oud
heeft wel bijgedragen aan mijn persoonlijkheid om blootgesteld te worden aan goatse en haat op m'n 12e levensjaar.
m'n vriendin heeft er wel vrede meequote:Op zaterdag 8 september 2018 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heeft op latere leeftijden ook geen goed effect op je hoor
quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:01 schreef racerdkb het volgende:
[..]
is er een minimumleeftijd? dit account maakte ik toen ik 13 jaar oud was, m'n eerste account was ik 11 jaar oud
heeft wel bijgedragen aan mijn persoonlijkheid om blootgesteld te worden aan goatse en haat op m'n 12e levensjaar.
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |