abonnement Unibet Coolblue
pi_181797158
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook helemaal gelijk. Misschien is dat ook net het dingetje. We gaan met elkaar om alsof we elkaar al jaren kennen en het klikt gewoon echt supergoed en ik vind het echt jammer dat hij nu weg is. En die gevoelens vind ik echt doodeng.
Misschien is dat het? Dat het zo goed klikte dat het eng wordt?
pi_181797160
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier iemand leren kennen, door naar de app, en toen ging het mis, begon allemaal rare dingen te zeggen, echt vervelende opmerkingen enzo.

Dus mijn date-zin daalde al naar het 0-punt.

Zat ze ook nog met haar kinderen die allerlei problemen hadden, en dat ze het zo zwaar heeft...

Jammer, maar die shit wil ik niet voor er überhaupt een date is geweest, over mij heen krijgen.

Vervolgens interpreteerde ze het e.e.a ook nog verkeerd, en had ik het gedaan _O- 8)7 :W.
Wat voor vervelende dingen?
pi_181797200
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor vervelende dingen?
Ik beweeg dus iets anders zeg maar, en heb zo nu en dan een hulpmiddel nodig. Of dat gewenning is?! En de tijd dat ik alleen was, dat het wel erg kort was (meer dan een jaar ;)).

Overal had ze een eigen interpretatie van en daar mocht ik omgekeerd niets van vinden. Dus uiteindelijk klikte het (gelukkig) voor geen ene meter. Blij dat ik er nu achter gekomen ben en niet straks pas.
pi_181797248
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik beweeg dus iets anders zeg maar, en heb zo nu en dan een hulpmiddel nodig. Of dat gewenning is?! En de tijd dat ik alleen was, dat het wel erg kort was (meer dan een jaar ;)).

Overal had ze een eigen interpretatie van en daar mocht ik omgekeerd niets van vinden. Dus uiteindelijk klikte het (gelukkig) voor geen ene meter. Blij dat ik er nu achter gekomen ben en niet straks pas.
Ze vroeg of je dat hulpmiddel gebruikt omdat je daar aan gewend bent geraakt en eigenlijk niet nodig hebt? Of begrijp ik het verkeerd.

Het 2e punt dat dat te kort is slaat nergens op.
pi_181797252
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier iemand leren kennen, door naar de app, en toen ging het mis, begon allemaal rare dingen te zeggen, echt vervelende opmerkingen enzo.

Dus mijn date-zin daalde al naar het 0-punt.

Zat ze ook nog met haar kinderen die allerlei problemen hadden, en dat ze het zo zwaar heeft...

Jammer, maar die shit wil ik niet voor er überhaupt een date is geweest, over mij heen krijgen.

Vervolgens interpreteerde ze het e.e.a ook nog verkeerd, en had ik het gedaan _O- 8)7 :W.
Als dat al het startpunt is kun je inderdaad beter stoppen.
pi_181797378
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze vroeg of je dat hulpmiddel gebruikt omdat je daar aan gewend bent geraakt en eigenlijk niet nodig hebt? Of begrijp ik het verkeerd.

Het 2e punt dat dat te kort is slaat nergens op.
Dat bedoelde ze ja, en ik vond dat echt een K opmerking.. Dus afgekapt en klaar.
pi_181797416
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat bedoelde ze ja, en ik vond dat echt een K opmerking.. Dus afgekapt en klaar.
Je hebt groot gelijk. Vertel je altijd al gelijk in het begin dat wat anders beweegt?
pi_181797543
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk. Vertel je altijd al gelijk in het begin dat wat anders beweegt?
Op het moment dat we richting een date opgaan wel ja. Het is zichtbaar, dus meldt ik het, anders komt het zo anders over als je elkaar dan ontmoet..

Veel pakken het goed op en waarderen het, een enkeling weet zich geen houding te geven of kapt het af.

Zo kan ik ook makkelijk schiften tussen het kaf en het koren. Edit: het staat ook in mijn profiel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2018 15:37:12 ]
pi_181797790
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook helemaal gelijk. Misschien is dat ook net het dingetje. We gaan met elkaar om alsof we elkaar al jaren kennen en het klikt gewoon echt supergoed en ik vind het echt jammer dat hij nu weg is. En die gevoelens vind ik echt doodeng.
Komt goed !
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181798268
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op het moment dat we richting een date opgaan wel ja. Het is zichtbaar, dus meldt ik het, anders komt het zo anders over als je elkaar dan ontmoet..

Veel pakken het goed op en waarderen het, een enkeling weet zich geen houding te geven of kapt het af.

Zo kan ik ook makkelijk schiften tussen het kaf en het koren. Edit: het staat ook in mijn profiel.
Dapper mijn ervaring is juist dat het gelijk einde gesprek is vaak, en bij mij is het niet zichtbaar, maar ik vertel het wel gelijk in het eerste contact ook.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181798316
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dapper mijn ervaring is juist dat het gelijk einde gesprek is vaak, en bij mij is het niet zichtbaar, maar ik vertel het wel gelijk in het eerste contact ook.
Wat moet jij vertellen? :P
pi_181798367
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dapper mijn ervaring is juist dat het gelijk einde gesprek is vaak, en bij mij is het niet zichtbaar, maar ik vertel het wel gelijk in het eerste contact ook.
Dank je ^O^. Voor mij vind ik het niet meer dan normaal. Maar voor anderen kan het een afknapper zijn, so be it.

Dat risico neem ik en weet dat het er is. Dus graag of niet.
pi_181798373
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat moet jij vertellen? :P
Wat ik mankeer :D Is wel een eeuwig Dillema ook, maar kies er voor om het wel te doen, ondanks dat het je kansen vergooid vaak.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181798385
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je ^O^. Voor mij vind ik het niet meer dan normaal. Maar voor anderen kan het een afknapper zijn, so be it.

Dat risico neem ik en weet dat het er is. Dus graag of niet.
Ja dat vind ik ook, het hoort toch bij je ergens dus fuck it :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181798418
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wat ik mankeer :D Is wel een eeuwig Dillema ook, maar kies er voor om het wel te doen, ondanks dat het je kansen vergooid vaak.
:D

Nu weet ik nog niet meer :P
pi_181798485
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat bedoelde ze ja, en ik vond dat echt een K opmerking.. Dus afgekapt en klaar.
Wel nieuwsgierig nu, van welk hulpmiddel denkt iemand dat iemand het voor de lol uit gewenning blijft gebruiken terwijl het niet meer nodig is? :?

Alsof je als een soort dikke Amerikaan in je scootmobiel rond crosst en het wel best vindt om je buitenshuis nooit meer te voet te verplaatsen.
pi_181798577
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Wel nieuwsgierig nu, van welk hulpmiddel denkt iemand dat iemand het voor de lol uit gewenning blijft gebruiken terwijl het niet meer nodig is? :?

Alsof je als een soort dikke Amerikaan in je scootmobiel rond crosst en het wel best vindt om je buitenshuis nooit meer te voet te verplaatsen.
Haha, je verwoord het wel grappig. Geen idee waarom ze dat zei, echt niet.
  Official ESF Kreviewer zondag 9 september 2018 @ 17:50:13 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181799871
Goed. Manscaping, ananas eten, twaalf geurtjes op. Ik ben er klaar voor.
pi_181799905
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 17:50 schreef Kreator het volgende:
Goed. Manscaping, ananas eten, twaalf geurtjes op. Ik ben er klaar voor.
Je gaat voor de homerun?

Ben je niet wat te laat met de ananas?
  Official ESF Kreviewer zondag 9 september 2018 @ 17:53:19 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181799932
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je gaat voor de homerun?

Ben je niet wat te laat met de ananas?
Ik leef al een week op fruit. Komt goed.
pi_181799970
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 17:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik leef al een week op fruit. Komt goed.
Succes :D

We horen de details wel.
  zondag 9 september 2018 @ 18:39:42 #172
107525 Caithlinn
Still me....
pi_181800825
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Loopt daar niets leuks rond?
Haha, ja en nee.. omdat ik leidinggevend hulpverlener ben vind ik dat niet helemaal netjes. Beetje net dat ik op mijn werk nooit met een werknemer iets zou beginnen. Ik onderteken ook de contracten dus dat geeft altijd scheve ogen...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 9 september 2018 @ 18:41:31 #173
107525 Caithlinn
Still me....
pi_181800864
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 09:29 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad! Redelijk onverwacht ergens maar klikt erg leuk!

Gaat jou vast en zeker ook lukken! 😉
Onverwachte dingen zijn altijd het leukst ;) ik heb nog nooit een relatie met iemand aan zien komen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181801371
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:39 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ja en nee.. omdat ik leidinggevend hulpverlener ben vind ik dat niet helemaal netjes. Beetje net dat ik op mijn werk nooit met een werknemer iets zou beginnen. Ik onderteken ook de contracten dus dat geeft altijd scheve ogen...
En wat is "Ja" dan? Lekker boeiend, als iemand echt leuk is komen jullie daar vast uit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 9 september 2018 @ 21:02:48 #175
107525 Caithlinn
Still me....
pi_181804306
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 19:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

En wat is "Ja" dan? Lekker boeiend, als iemand echt leuk is komen jullie daar vast uit.
Dat er best leuke mannen tussen zitten maar ik er nooit wat mee gedaan heb om de ‘nee’...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181805569
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:41 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Onverwachte dingen zijn altijd het leukst ;) ik heb nog nooit een relatie met iemand aan zien komen.
Nee dat klopt inderdaad! 😀😀😀
  zondag 9 september 2018 @ 21:57:11 #177
442280 Prisha
Moonshine!
pi_181805912
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181806477
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
:D gefeliciteerd!
pi_181806744
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
*O* Gefeliciteerd
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181807183
Yay voor Prisha! *O*

Fladdermeneer heeft zichzelf definitief ontfladdert. Daar heb ik me even goed in vergist. Gelukkig bijtijds achter gekomen.

Contact met toyboy ook op een zeer laag pitje. Ben er wel even klaar mee. In ieder geval met zelf actief contact zoeken.
Gek? kan je dat eten?
pi_181807247
Vandaag ook weer super gezellig afgesproken en zijn wezen karten. Daarna lekker wezen eten en toen nog even gerelaxed bij mij thuis. 😀
pi_181807279
We kunnen dit topic sluiten iemand is succesvol *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181807640
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar hij hield 't wel netjes.

Irritant voor mij, want eerder was het puur een heel lekker ding waar ik hoogstens hoi en doei tegen zei. En nu blijkt ie ook gewoon leuk te zijn.
Scheelt dat ik hem niet vaak tegenkom.
Dit soort gedachtes houden we toch vaak voor elkaar verborgen denk ik....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer zondag 9 september 2018 @ 22:51:28 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181807650
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
Leuk zeg. Het is je gegund.
pi_181807690
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
Geniet ervan! 😀😀
  Official ESF Kreviewer zondag 9 september 2018 @ 22:53:02 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181807697
Hier ook een succesvolle Date. Hele avond op terras gekletst en de klik was er. Ze wilde net als ik graag nog weer afspreken.
  zondag 9 september 2018 @ 22:54:16 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181807728
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit soort gedachtes houden we toch vaak voor elkaar verborgen denk ik....
Welke gedachtes precies en verborgen voor?
pi_181807744
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 22:53 schreef Kreator het volgende:
Hier ook een succesvolle Date. Hele avond op terras gekletst en de klik was er. Ze wilde net als ik graag nog weer afspreken.
^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181807841
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Welke gedachtes precies en verborgen voor?
Dat je hem wel leuk vindt in de omgang etc... Bij die kerel van jou is het sowieso niet het moment maareh ja... Verborgen voor de persoon die je leuk vindt. Je beste vriendinnen weten uiteraard alles. Inclusief penislengte als je het bed gedeeld hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 september 2018 @ 23:02:24 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181807903
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:59 schreef ludovico het volgende:

Dat je hem wel leuk vindt in de omgang etc... Bij die kerel van jou is het sowieso niet het moment maareh ja... Verborgen voor de persoon die je leuk vindt. Je beste vriendinnen weten uiteraard alles. Inclusief penislengte als je het bed gedeeld hebt.
Hij weet wel dat ik hem leuk vind. Niets verborgen aan.

Vriendin weet er dan weer niets over :+
pi_181808005
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij weet wel dat ik hem leuk vind. Niets verborgen aan.

Vriendin weet er dan weer niets over :+
Heb je dat dan uitgesproken of laten merken? Want dat bedoel ik meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 september 2018 @ 23:13:39 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181808075
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:08 schreef ludovico het volgende:

Heb je dat dan uitgesproken of laten merken? Want dat bedoel ik meer.
Dat is idd uitgesproken ergens die avond.
pi_181808098
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is idd uitgesproken ergens die avond.
Hmmm okay, ik herken dit soort dingen niet heel erg in mijn eigen leven. Moet misschien maar wat leuker worden dan.

"Ik heb jou altijd wel gemogen" is wel het grootste compliment denk ik dat ik wat dit betreft gehoord heb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 september 2018 @ 23:18:13 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181808152
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmmm okay, ik herken dit soort dingen niet heel erg in mijn eigen leven. Moet misschien maar wat leuker worden dan.

"Ik heb jou altijd wel gemogen" is wel het grootste compliment denk ik dat ik wat dit betreft gehoord heb.
Toen ik hem 4 of 5 jaar geleden voor 't eerst zag dacht ik al van wow.
Uiteindelijk ging een bi meid (toen vooral lesbisch) ermee vandoor. Baalde toen wel enorm :+
Wel eens kort gesproken en zag ze samen en vond hem nog steeds leuk.
Ongeveer 2 jaar niet meer gezien denk ik.
Dus daar hebben we 't wel even over gehad.
pi_181808256
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Toen ik hem 4 of 5 jaar geleden voor 't eerst zag dacht ik al van wow.
Uiteindelijk ging een bi meid (toen vooral lesbisch) ermee vandoor. Baalde toen wel enorm :+
Wel eens kort gesproken en zag ze samen en vond hem nog steeds leuk.
Ongeveer 2 jaar niet meer gezien denk ik.
Dus daar hebben we 't wel even over gehad.
Ja gezellig, wat voorn kroeg was je in?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181810601
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmmm okay, ik herken dit soort dingen niet heel erg in mijn eigen leven. Moet misschien maar wat leuker worden dan.

"Ik heb jou altijd wel gemogen" is wel het grootste compliment denk ik dat ik wat dit betreft gehoord heb.
'Ik snap niet dat jij nog vrijgezel bent'
pi_181810909
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Prisha het volgende:
Zou vandaag date nummero bendetelkwijt hebben, naar de 2000 drummers in Scheveningen. Appte hij onverwachts gisteravond of het goed was dat ie even langskwam voor koffie. Had ie een tas met verschillende soorten biertjes meegenomen.
Laten we maar zeggen dat we Scheveningen niet meer hebben gehaald vandaag :7 .

Het ziet ernaar uit dat ik ook dit topic voor nu gedag kan zeggen ;)
Nice *O*

Iedereen gaat weg :'(
pi_181810916
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 22:53 schreef Kreator het volgende:
Hier ook een succesvolle Date. Hele avond op terras gekletst en de klik was er. Ze wilde net als ik graag nog weer afspreken.
Dus je fruitdieet was wat voorbarig?
pi_181810937
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:35 schreef DaRealDeal het volgende:
Vandaag ook weer super gezellig afgesproken en zijn wezen karten. Daarna lekker wezen eten en toen nog even gerelaxed bij mij thuis. 😀
:D Leuk!
pi_181810938
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:33 schreef quickstepster het volgende:
Yay voor Prisha! *O*

Fladdermeneer heeft zichzelf definitief ontfladdert. Daar heb ik me even goed in vergist. Gelukkig bijtijds achter gekomen.

Contact met toyboy ook op een zeer laag pitje. Ben er wel even klaar mee. In ieder geval met zelf actief contact zoeken.
Wat is er gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')