abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181763048
Fotospel kan je zelf selecteren wie je leuk vind
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181763060
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Fotospel kan je zelf selecteren wie je leuk vind
ja had ik gedaan. WIl je bericht sturen kost het ook credits...
pi_181763076
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja had ik gedaan. WIl je bericht sturen kost het ook credits...
Niet bij allemaal soms ook gratis klikken op winnaars en hoge scores
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181763081
Waarom ga je niet gewoon op Tinder Yasmin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181763084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:56 schreef ludovico het volgende:
Gaat je wel goed af, zoveel keuze, niemand leuk genoeg voor Yasmin.
Het is trouwens dat je hier niet zomaar fotos kan plaatsen en het ook niet netjes is om te doen van je dates maar Truiman is echt geen fotomodel of Badr..

En toch :9~
pi_181763093
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:58 schreef ludovico het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op Tinder Yasmin?
Zit ik toch al.

Is voor mij logischer als ik eerst de foto zie.
pi_181763115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zit ik toch al.

Is voor mij logischer als ik eerst de foto zie.
Waarom regel je niet gewoon een date binnen 2 uur dan? Je matched iedereen die je liked toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181763128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom regel je niet gewoon een date binnen 2 uur dan? Je matched iedereen die je liked toch?
Omdat ik dat niet wil?
pi_181763180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ik dat niet wil?
Oh, okay, ik dacht dat je wilde daten. Mijn fout.
pi_181763682
De R&P DATING SC :

R&P / [R&P DATING SC] START!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 8 september 2018 @ 08:55:58 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181766823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat altijd over online dating hier, maar klopt het mag best wel datingtopic blijven hoor ;) :7
Ik heb morgen een offline date, dus het is mogelijk.
Wel zin in.
pi_181766889
Ik ben gisteren voor het eerst in m'n leven door een vriendin voorgesteld aan een collega van haar. Wel online, want hij woont een pokke eind weg helaas.

Uit het niets tot 3 uur 's nachts gechat over alles en niks. Jammer van de afstand!
Gek? kan je dat eten?
pi_181767240
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:02 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in m'n leven door een vriendin voorgesteld aan een collega van haar. Wel online, want hij woont een pokke eind weg helaas.

Uit het niets tot 3 uur 's nachts gechat over alles en niks. Jammer van de afstand!
Heb je al een date gepland met fladdermeneer?
pi_181767567
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je al een date gepland met fladdermeneer?
Ja, dinsdag. Maar hij lijkt steeds meer terug te komen van een relatie willen en meer te sturen op fwb met kans op meer. En ik weet niet of ik daarop zit te wachten. Dat heb ik hem ook gezegd. Dus dat is onzeker. :{ Zou heel jammer zijn, want hij is wel echt leuk.
Gek? kan je dat eten?
pi_181767710
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:52 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ja, dinsdag. Maar hij lijkt steeds meer terug te komen van een relatie willen en meer te sturen op fwb met kans op meer. En ik weet niet of ik daarop zit te wachten. Dat heb ik hem ook gezegd. Dus dat is onzeker. :{ Zou heel jammer zijn, want hij is wel echt leuk.
Oh joh....Zou je dinsdag wel met hem afspreken om te kijken of die echt zo leuk is?
pi_181767731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh joh....Zou je dinsdag wel met hem afspreken om te kijken of die echt zo leuk is?
Daar twijfel ik nu dus over. Heb die twijfel ook met hem gedeeld, maar nog geen reactie op gehad.
Gek? kan je dat eten?
pi_181767802
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:08 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Daar twijfel ik nu dus over. Heb die twijfel ook met hem gedeeld, maar nog geen reactie op gehad.
Ik weet ook niet wat ik zou doen in jouw geval.... Als ik zou afspreken zou dat denk ik met de hoop zijn dat die er nog wel op terug komt ...

Maar kom je daar nu pas net achter?
pi_181768109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat ik zou doen in jouw geval.... Als ik zou afspreken zou dat denk ik met de hoop zijn dat die er nog wel op terug komt ...

Maar kom je daar nu pas net achter?
Ja. Hij had wel aangegeven rustig aan te willen doen vanwege een heftig einde aan zijn laatste relatie. Prima. Maar dat hij op deze manier dacht wist ik niet. Ik weet dus ook niet goed wat ik wil nu, ben het ook nog aan het laten indalen.
Gek? kan je dat eten?
pi_181768222
Hoe dan ook is het wel eerlijk van hem, dat pleit wel weer voor hem. Hij had het ook niet kunnen zeggen, en dan zou het misschien wat worden, en houdt ie je al die tijd aan het lijntje voor misschien alleen de seks.

Maarja, het is sowieso allemaal wat voorbarig, jullie hebben elkaar nog niet eens ontmoet, wellicht klikt het geeneens bij een eerst date en valt het enorm tegen. Je bent met een eerste drankje niks verplicht aan elkaar dus je kunt er ook gewoon open in gaan.

Valt het tegen, weet je het ook meteen. Is ie wel leuk kun je altijd nog beslissen of je met hem daarin mee wil gaan, of dat je hem laat weten dat die opzet niet is wat je wil.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181768292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoe dan ook is het wel eerlijk van hem, dat pleit wel weer voor hem. Hij had het ook niet kunnen zeggen, en dan zou het misschien wat worden, en houdt ie je al die tijd aan het lijntje voor misschien alleen de seks.

Maarja, het is sowieso allemaal wat voorbarig, jullie hebben elkaar nog niet eens ontmoet, wellicht klikt het geeneens bij een eerst date en valt het enorm tegen. Je bent met een eerste drankje niks verplicht aan elkaar dus je kunt er ook gewoon open in gaan.

Valt het tegen, weet je het ook meteen. Is ie wel leuk kun je altijd nog beslissen of je met hem daarin mee wil gaan, of dat je hem laat weten dat die opzet niet is wat je wil.
Het is wel eerlijk ja..

Ik zou niet weten wat ik ik zou doen eigenlijk.. Maar daarom vraag ik in het begin al naar de intenties... Als hij alleen sex wilt dan stop ik het gesprek.
pi_181768890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is wel eerlijk ja..

Ik zou niet weten wat ik ik zou doen eigenlijk.. Maar daarom vraag ik in het begin al naar de intenties... Als hij alleen sex wilt dan stop ik het gesprek.
Logisch. Wat hier dus zo vervelend aan is, is dat hij het zelf dus ook niet helemaal duidelijk weet. En ja, dan kan ik er inderdaad open ingaan. Of besluiten dat het teveel misschiens zijn. Lastig.
Gek? kan je dat eten?
pi_181768914
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:35 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Logisch. Wat hier dus zo vervelend aan is, is dat hij het zelf dus ook niet helemaal duidelijk weet. En ja, dan kan ik er inderdaad open ingaan. Of besluiten dat het teveel misschiens zijn. Lastig.
Nja misschien probeert die er niet teveel druk op te leggen of teveel verwachtingen? Als die zou zeggen nee ik zoek echt een relatie dan is er weer gelijk zo'n verwachting toch?

Of heb jij dat wel gezegd, dat dat je doel is?
pi_181769011
Ik mag hier weer officieel wegblijven. Gisternacht vroeg hij of ik z’n vriendin wil zijn O+. It’s official *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181769017
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik mag hier weer officieel wegblijven. Gisternacht vroeg hij of ik z’n vriendin wil zijn O+. It’s official *O*
*O* *O*

is die terug?
pi_181769039
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

*O* *O*

is die terug?
Donderdagnacht, dagje eerder maar hij had een helse vlucht met vertragingen, gate die niet aangesloten mocht worden en landen op ander airport dan de bedoeling was. Dus was heeeeel fijn toen we elkaar eindelijk weer zagen.

Ugh, dat moment dat hij de hal in kwam lopen... ik was ZO blij om hem weer te zien O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')