SPOILER: ZOM-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem vooral plaats
Beetje wel jaquote:
1e helft compleet ruk en 2e helft iets beter te overleven.quote:
ga je vaak naar azquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1e helft compleet ruk en 2e helft iets beter te overleven.
Ik houd het voorlopig bij clubvoetbal
ik ook helaas ripquote:
Niet iedere wedstrijd want eigenlijk heb ik vaak ook moeite met iemand vinden om daar heen te gaanquote:
database beheer voornamelijkquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed hoor JC. Wat voor werk doe je?
Geen voetbalfans of gaan ze allemaal naar Ajax?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet iedere wedstrijd want eigenlijk heb ik vaak ook moeite met iemand vinden om daar heen te gaan
ik wil wel meequote:Op vrijdag 7 september 2018 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet iedere wedstrijd want eigenlijk heb ik vaak ook moeite met iemand vinden om daar heen te gaan
Echt?quote:
Klinkt wel okéquote:
Ajax jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen voetbalfans of gaan ze allemaal naar Ajax?
Oeh dat is wel leukquote:
specifieks?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
hele dag?
Ik iets specifieks dus denk paar uur maximaal
jahoor, kan je goed karaoke?quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt?Lijkt me wel gezellig
[..]
Klinkt wel oké
[..]
Ajax ja
[..]
Oeh dat is wel leuk
klinkt wat cryptisch inderdaad. Er is iets stuk gegaan wat ik moet maken. En verder niksquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
specifieks?
Nee, 12 tot 6 dus valt allemaal wel mee
Doe je zoiets gewoon vanuit huis of? Geen idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
klinkt wat cryptisch inderdaad. Er is iets stuk gegaan wat ik moet maken. En verder niks
ja vanaf huis. Maar liever op kantoor maar dat lukt nu niet icm studerenquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je zoiets gewoon vanuit huis of? Geen idee hoe dat werkt
Ik ken wel veel liedjes en ben ook wel fanatiek. Wist je dat vlakbij rembrandtplein in Amsterdam een karaoke café zit?quote:
nee geen idee johquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken wel veel liedjes en ben ook wel fanatiek. Wist je dat vlakbij rembrandtplein in Amsterdam een karaoke café zit?
Oh die biertjes kan ik wel aan mee doen. Of geef me wijn, dat gaat snellerquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee geen idee johwel lachen (na een aantal biertjes anders durf ik niet)
Was hij zo groot daarvoor dan? Ken hem bij naam en weet dat hij een rapper is maar verderquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had beter even kunnen wachten tot hij 27 werd
Dat was de enige kans geweest dat iemand hem nog zou herinneren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was hij zo groot daarvoor dan? Ken hem bij naam en weet dat hij een rapper is maar verder
heeft ook zijn eigen tv show gehadquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was de enige kans geweest dat iemand hem nog zou herinneren.
Hij is alleen maar bekend omdat 'ie aan Ariana Grande mocht zitten
Die was zo te lezen niet bepaald een succesquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ook zijn eigen tv show gehad
dit klinkt als een plan. Al zie je op een gegeven moment de tekst wel dubbelquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die biertjes kan ik wel aan mee doen. Of geef me wijn, dat gaat sneller![]()
Maar het is best leuk eigenlijk (ik ben er dus wel eens geweest(niet zo gek misschien))
Dan maar doen op basis van je geheugen. Wat misschien niet optimaal werkt, maar is wel stuk hilarischerquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit klinkt als een plan. Al zie je op een gegeven moment de tekst wel dubbel
ga jij vaak uit in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maar doen op basis van je geheugen. Wat misschien niet optimaal werkt, maar is wel stuk hilarischer
Ik kijk seriequote:Op vrijdag 7 september 2018 23:21 schreef JanCees het volgende:
Helaas dood topic
Zal wel door mij komen
quote:
oh best vaak tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet meer. Denk 1x per maand? Misschien 2?
A-typical. Net pas begonnen, hij is best leuk wel, niet verwachtquote:
Lekker britsquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-typical. Net pas begonnen, hij is best leuk wel, niet verwacht
Goeie cast ook. Herkende bijna iedereen meteenquote:
waar gaat het over?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-typical. Net pas begonnen, hij is best leuk wel, niet verwacht
Outlanderquote:
Niet ver van Amsterdamquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh best vaak toch
Waar woon je ook al weer
Comedy-drama serie voor zover ik kan zien over een autistische jongen die zijn maagdelijkheid wilt verliezen,quote:
onder een brugquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh best vaak toch
Waar woon je ook al weer
dat is echt slechtquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Comedy-drama serie voor zover ik kan zien over een autistische jongen die zijn maagdelijkheid wilt verliezen,
Maar misschien niet helemaal jouw ding
Aparte (Autistische) jongen krijgt relatie met aparte (borderline)meid die hij stiekem wil vermoorden en samen gaan ze op roadtrip.quote:
nee dat is een andere seriequote:Op vrijdag 7 september 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte (Autistische) jongen krijgt relatie met aparte (borderline)meid die hij stiekem wil vermoorden en samen gaan ze op roadtrip.
Lekkere donkere humor.
Watquote:
end of the fucking worldquote:
Nee, dat is The end of the fucking worldquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte (Autistische) jongen krijgt relatie met aparte (borderline)meid die hij stiekem wil vermoorden en samen gaan ze op roadtrip.
Lekkere donkere humor.
ja die jaquote:
zat dat een keer te kijken omdat mijn moeder dat aan het kijken wasquote:
kquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja die ja
[..]
zat dat een keer te kijken omdat mijn moeder dat aan het kijken was
vond het echt cringy
;s je bent zelf cringeyquote:
meh denk het ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Comedy-drama serie voor zover ik kan zien over een autistische jongen die zijn maagdelijkheid wilt verliezen,
Maar misschien niet helemaal jouw ding
Je bent zelf ra..quote:
het is een zwerfhondje die we hebben opgevangen dus weten niet precies welk ras maar ze heeft wel wat weg van een whippet (alleen dan klein)quote:
Die ziet er wel grappig uitquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is een zwerfhondje die we hebben opgevangen dus weten niet precies welk ras maar ze heeft wel wat weg van een whippet (alleen dan klein)
Ik zou een chocoladetaart voor je bakken als goedmakertje maar mijn kookkunsten laten te wensen overquote:
doe ik tochquote:
hou toch niet van chocolade taart dus dat scheelt je weer teleurstellingquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een chocoladetaart voor je bakken als goedmakertje maar mijn kookkunsten laten te wensen over
Kan eitje voor je bakken?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ik toch
[..]
hou toch niet van chocolade taart dus dat scheelt je weer teleurstelling
quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou toch niet van chocolade taart dus dat scheelt je weer teleurstelling
Meteen herfstachtig. De zomer voorbijquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:47 schreef I. het volgende:
[..]
Best wel kutweer eigenlijk. Flinke regenbuien enzulks.
Ja, die regenbuien krijg ik nu ook over me heen en ik loop niet eens buitenquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:47 schreef I. het volgende:
[..]
Best wel kutweer eigenlijk. Flinke regenbuien enzulks.
Idd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meteen herfstachtig. De zomer voorbij
Sow.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die regenbuien krijg ik nu ook over me heen en ik loop niet eens buiten
is je brug kapot?quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die regenbuien krijg ik nu ook over me heen en ik loop niet eens buiten
quote:
Goede vraag I. Volgende keer iets specifieker zijnquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:50 schreef I. het volgende:
[..]
Idd.Het mocht van mij prima wat afkoelen, maar waarom moet het dan ook meteen gaan regenen.
helaasquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meteen herfstachtig. De zomer voorbij
Ja, ik sliep onder eentje in Italie, boemquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik sliep onder eentje in Italie, boem
Nope, dacht juist dat het een beetje een méh filmpje zou zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Searching al in de bioscoop gezien? Best goeie film wel
Hopelijk wordt het nog even lekker weer danquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:53 schreef JanCees het volgende:
Als het goed is zonnig weer volgende week
Okok sorry.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede vraag I. Volgende keer iets specifieker zijn
Naja, het is even wennen omdat de hele film beetje apart gefilmd isquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, dacht juist dat het een beetje een méh filmpje zou zijn.![]()
Ben ik beetje poëtisch bezig, ga jij weer lekker schunnige rijmpjes verzinnen man man manquote:
houd de sfeer erinquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik beetje poëtisch bezig, ga jij weer lekker schunnige rijmpjes verzinnen man man man
Oke oke okequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
houd de sfeer erin
azijnzeiker
nee de dikstequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel lekker makkelijk op mij afgeven he
omdat ik de jongste ben zeker
Gelukkig maarquote:
Ah.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, het is even wennen omdat de hele film beetje apart gefilmd isMaar wel tof. Paar leuke plot twists
quote:
Ja ik weet niet, ik hou wel beetje van die series/films waarin het gaat over de gevaren van technologiequote:Op zaterdag 8 september 2018 00:13 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ah.De trailer sprak me niet heel erg aan, misschien dat ik 'm nog ga kijken dan.
Zeker.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik hou wel beetje van die series/films waarin het gaat over de gevaren van technologie
Black Mirror is ook bazenserie
Was grapje tochquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet zo heel dik meer hoor
ja maar dat is al weer jaar of 5 terug ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was grapje tochJe was al niet dik meer toen ik je gemeet heb
Maar daarvoor was je dikker toch? Of ben je in die 5 jaar ook weer dikker geworden en nu weer slanker?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat is al weer jaar of 5 terug ofzo
ja ben echt aan het schommelenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar daarvoor was je dikker toch? Of ben je in die 5 jaar ook weer dikker geworden en nu weer slanker?
Kwam denk ik ook wel door je werk denk ik ofniet?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben echt aan het schommelen
Harder schommelen, daar schijn je dan van af te vallen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben echt aan het schommelen
ja denk het welquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam denk ik ook wel door je werk denk ik ofniet?
actief baantje zoekenquote:Op zaterdag 8 september 2018 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja denk het wel
hele tijd kleine dingetjes tussendoor
Jup.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij kan onmogelijk slapen vannacht
of auto rijden en verwarming aan...quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:29 schreef I. het volgende:
Ga zo nog wel even een nachtwandelingetje doen. Werkt misschien wel iets mee.
Ga je ander ritme nemen met wintertijd? Ik ben dan vaak wat vermoeider.quote:
Is wel de bedoeling ja. Wil eigenlijk gewoon vroeger op bed, vroeger uit bed.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je ander ritme nemen met wintertijd? Ik ben dan vaak wat vermoeider.
Hoe laat sta je op dan?quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:39 schreef I. het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling ja. Wil eigenlijk gewoon vroeger op bed, vroeger uit bed.
das voor jou wel een hele grote omslag als nachtdier.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:39 schreef I. het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling ja. Wil eigenlijk gewoon vroeger op bed, vroeger uit bed.
Meestal tegen de middag. half twaalf / twaalf uur. Maar hangt er een beetje vanaf hoe weinig slaap ik de dagen daarvoor heb gehad.. Gisteren stond ik echt pas half drie op.quote:
Jup. Maar moet lukken. Lekker vroeg opstaan, vol aan de bak, en in de avond chillen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
das voor jou wel een hele grote omslag als nachtdier.
Half drie, jezus.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Meestal tegen de middag. half twaalf / twaalf uur. Maar hangt er een beetje vanaf hoe weinig slaap ik de dagen daarvoor heb gehad.. Gisteren stond ik echt pas half drie op.En dat verneukt het wel een beetje. Dus daar moet wel verandering in komen.
tyfus heyquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Meestal tegen de middag. half twaalf / twaalf uur. Maar hangt er een beetje vanaf hoe weinig slaap ik de dagen daarvoor heb gehad.. Gisteren stond ik echt pas half drie op.En dat verneukt het wel een beetje. Dus daar moet wel verandering in komen.
Nee? Ben je nu niet bang om meer fouten te maken? Denk dat normale dagen toch ook efficienter zijnquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:46 schreef I. het volgende:
Aan de andere kant, heb ik natuurlijk wel een compleet andere werkindeling.. Heb in 48 uur tijd, toch zo'n 25 uur werk kunnen verrichten. Dat lukt me niet in twee normale dagen.
Af en toe wel, maar die fouten komen snel genoeg naar voren, het is toch een groot stuk logica waar ik aan werk.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee? Ben je nu niet bang om meer fouten te maken? Denk dat normale dagen toch ook efficienter zijn
Je werkt zeker ook liever savonds dan overdag?quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Af en toe wel, maar die fouten komen snel genoeg naar voren, het is toch een groot stuk logica waar ik aan werk.En het is test-driven, dus alles móét wel goed werken voordat het succesvol door de tests heen komt.
Als ik merk dat ik vastloop, stop ik er wel snel genoeg mee hoor.
Maarja, ik wil dus ook niet voor niets weer meer terug naar een normaal ritme.
Wellicht welquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
Moet ik ook eens doen, vroeger slapen en opstaan. Misschien heeft dat positieve invloed op mijn studievoortgang
Jup.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je werkt zeker ook liever savonds dan overdag?
Man man, negen jaar.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:54 schreef Sked het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)kerk-uit-de-steigers
oh. mijn. god.
niet voor niets, het is ook je gezondheid hequote:Op zaterdag 8 september 2018 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Af en toe wel, maar die fouten komen snel genoeg naar voren, het is toch een groot stuk logica waar ik aan werk.En het is test-driven, dus alles móét wel goed werken voordat het succesvol door de tests heen komt.
Als ik merk dat ik vastloop, stop ik er wel snel genoeg mee hoor.
Maarja, ik wil dus ook niet voor niets weer meer terug naar een normaal ritme.
moeten we je alleen hier missenquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
Moet ik ook eens doen, vroeger slapen en opstaan. Misschien heeft dat positieve invloed op mijn studievoortgang
wat een projectquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:54 schreef Sked het volgende:
oh. mijn. god.
Je raakt volgens mij alleen zo uit je doen als je een totaal ander ritme hebt dan de meeste mensen. Net als met mensen die alleen maar nachtshifts draaien.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ik kwam het liefst ook twee uur eerder op kantoor, nog lekker rustig, lekker donker, heerlijk man.
station Arnhem duurde nog langerquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:54 schreef Sked het volgende:
oh. mijn. god.
Hoe lang hebben ze over station gedaan?quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit soort projecten gaan nooit zo snel hier.
19 jaarquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe lang hebben ze over station gedaan?
noord-zuid lijn zullen we het maar niet over hebbemquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
station Arnhem duurde nog langer
Ach, er zijn projecten die tien keer zo erg gaan.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit soort projecten gaan nooit zo snel hier.
Da's zeker waar.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet voor niets, het is ook je gezondheid he
Ja klopt wel. Moet zeggen dat een paar uurtjes eerder beginnen op werk nog niet echt een flinke impact heeft, maar wat ik nu doe wel ja.quote:Op zaterdag 8 september 2018 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je raakt volgens mij alleen zo uit je doen als je een totaal ander ritme hebt dan de meeste mensen. Net als met mensen die alleen maar nachtshifts draaien.
Tering. Ja ik weet nog wel dat ik op m'n 16de keer weekendje weg was in de buurt hier met toenmalige vriendin en naar Arnhem ging en dat het toen volledig in de steigers stond. Echt absurd om er nu 12 jaar later over na te denken dat dat toen al het nieuwe station wasquote:
Ik was al op zoek naar foto'squote:Op zaterdag 8 september 2018 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering. Ja ik weet nog wel dat ik op m'n 16de keer weekendje weg was in de buurt hier met toenmalige vriendin en naar Arnhem ging en dat het toen volledig in de steigers stond. Echt absurd om er nu 12 jaar later over na te denken dat dat toen al het nieuwe station was![]()
Hoe was het oude station dan?
Die gekleurde blokkendoosquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar foto's
https://indebuurt.nl/arnh(...)tion-in-arnhem~7545/
Wat doen ze nu trouwens met de oude Pathe? Die staat al sinds de verhuizing leeg ofniet?quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft er jaren gestaan. Dat kon echt niet.
En dan heb je FOK! nog wat er ook niet echt aan bijdraagtquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Moet zeggen dat een paar uurtjes eerder beginnen op werk nog niet echt een flinke impact heeft, maar wat ik nu doe wel ja.
Yup, niemand wil er iets mee.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen ze nu trouwens met de oude Pathe? Die staat al sinds de verhuizing leeg ofniet?
True.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je FOK! nog wat er ook niet echt aan bijdraagt
Was opzich best mooie ruimtequote:
Dat blijft bijzonder jaquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
Arjen ook enige stad met trolleybussen
Nagenoeg alle stadsbussen zijn trolleys.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn die trolleybussen ook hoogfrequent als een tram?
Misschien kunnen ze er een nieuwe bieb bouwen. Eentje waar geen fucking glijbaan in staatquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, heel veel kan je er niet mee zonder enorm te verbouwen denk ik.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een nieuwe bieb bouwen. Eentje waar geen fucking glijbaan in staat
Mwah, waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zal de trolleybus op den duur verdwijnen?
ales verdwijnt op den duurquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zal de trolleybus op den duur verdwijnen?
Gaat toch helemaal nergens overquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden de oude bieb gewoon moeten opknappen.
Ze hebben waarschijnlijk gedacht dat een bibliotheek op zich niet meer boeiend genoeg is, dan maar gekke fratsen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch helemaal nergens overHet is een bibliotheek. Er staat nota bene een speelplek buiten de bieb. En studieruimtes zitten er nog geen 10 meter vanaf, hoor je hele dag kinderen die glijbaan af donderen
Kan echt niet
omdat trolleybus niet de flexibiliteit van een normale bus heeft en ook niet de capaciteit en rijeigenschappen van een tram heeft. En elektrische en waterstofbussen zijn in ontwikkeling. Vroeger was een trolleybus fijn omdat er dan geen vieze dieseldampen uitkwamenquote:
ja geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2018 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel binnen x aantal jaren 10-20 jaar
Pijnlijke maar ware constatering jaquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja geen ideeik woon in randstadgenot en ze lopen buiten de randstad altijd beetje achter
quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pijnlijke maar ware constatering ja
Geboren in Rotterdam, en Utrecht beschouw ik nog een beetje als beschaafde wereld dus ik voel me totaal niet aangesprokenquote:
Voorop in de naïviteit van dit bericht jaquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:23 schreef I. het volgende:
Hier in Friesland lopen we op alles voor hoor, écht.
Dat ding is niet veel minder flexibel dan een normale bus van die grootte. Je kan alleen niet even een andere weg inslaan. Vergelijking met tram, tsja, ik ben heel blij dat hier niet overal rails liggen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat trolleybus niet de flexibiliteit van een normale bus heeft en ook niet de capaciteit en rijeigenschappen van een tram heeft. En elektrische en waterstofbussen zijn in ontwikkeling. Vroeger was een trolleybus fijn omdat er dan geen vieze dieseldampen uitkwamen
Ik ben niet helemaal objectief ja duhquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Kan me nog altijd herinneren van mijn tijd in Emmen dat ze maar 1 spoor hadden, het spoor naar Zwolle. En dat er zoveel mensen instapten en vroegen: Is dit de trein naar Zwolle?!?!Geweldig
quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorop in de naïviteit van dit bericht ja
Nee zoals ik al zei Gelderland is prima. Mooie natuur met paar aardige stedenquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal objectief ja duh
maar ik denk dat als je dan toch buiten de Randstad gaat wonen je het hier in de regio nog niet zo slecht hebt
ik bedoel dat ze dan speciale infrastructuur nodig hebben ze hebben zeg maar nadeel zoals de tram dat heeft zonder de voordelen van een tram. Bij stremming kan je de route niet omleiden zoals bij een gewone bus. Vandaar dat er tegenwoordig geen nieuwe trolleybuslijnen komenquote:Op zaterdag 8 september 2018 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ding is niet veel minder flexibel dan een normale bus van die grootte. Je kan alleen niet even een andere weg inslaan. Vergelijking met tram, tsja, ik ben heel blij dat hier niet overal rails liggen.
Ja, dat zijn goede redenen om geen nieuw netwerk aan te leggen, maar er is behoorlijk wat ingericht op die dingen, dus dan zie ik geen goed argument om het te veranderen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel dat ze dan speciale infrastructuur nodig hebben ze hebben zeg maar nadeel zoals de tram dat heeft zonder de voordelen van een tram. Bij stremming kan je de route niet omlegging zoals bij een gewone bus. Vandaar dat er tegenwoordig geen nieuwe trolleybuslijnen komen
quote:Op zaterdag 8 september 2018 02:47 schreef Sked het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)trolleybus~a4507380/
Grappig dat ik dit dan tegenkom
En voor je het zegt: Arnhem is ook bezig met proeven om de flexibiliteit nog te verbeteren
Die beslissing zou er nu al ergens moeten liggen dus.quote:Na de zomer hakt de gemeente de knoop door welk systeem zal worden ingevoerd op 28 bussen die vanaf 2020 door de stad rijden.
Zag ik alleen zo snel geen artikel over en geen gerelateerd bericht.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:04 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Die beslissing zou er nu al ergens moeten liggen dus.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Zag ik alleen zo snel geen artikel over en geen gerelateerd bericht.
Politiek
https://www.ovmagazine.nl(...)trische-bussen-1322/quote:GVB in Amsterdam is begonnen met de aanbesteding van 31 elektrische bussen, met een optie op nog eens 69.
Xoxo Gossip Girlquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke?
Tenzij het een enorme meidenserie is, dan boeit het me niet zo
quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke?
Tenzij het een enorme meidenserie is, dan boeit het me niet zo
How I met your mother gaat ook wegquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:16 schreef Flippiee het volgende:
Volgens mij is dit het laatste weekend op netflix voor soa
Precies hetzelfde hier ja.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nooit aan begonnen. Te veel vooroordelen
Is het geen vrouwenserie is het nog niet goed 😒😒quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh asjeblieft
[..]
You know you love mequote:Op zaterdag 8 september 2018 03:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh asjeblieft
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Je mag me er alles over vertellen en ik zal het heel geboeid lezen, ik heb het alleen niet gezienquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het geen vrouwenserie is het nog niet goed 😒😒
quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Je mag me er alles over vertellen en ik zal het heel geboeid lezen, ik heb het alleen niet gezien
Dan vertel ik maar niet waarom ik Juventus kijkquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik schrok al van je oppervlakkigheid.
Voetbal is verder ook een vrij inhoudsloos gebeuren.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vertel ik maar niet waarom ik Juventus kijk
Ik ook niet eigenlijk. Zelfs dan nog genoeg vets te vindenquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:20 schreef Sked het volgende:
Overigens maak ik me om dat enorme verwijderalarm op Netflix niet zoveel zorgen.
En als je die dingen na vijf jaar nog niet hebt gezien is 't gewoon je eigen stomme schuld.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Zelfs dan nog genoeg vets te vinden
Dit is wel waar. Dom genoeg dat ik SoA nooit eerder heb afgekeken. Terwijl ik best dichtbij het einde benquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:22 schreef Sked het volgende:
[..]
En als je die dingen na vijf jaar nog niet hebt gezien is 't gewoon je eigen stomme schuld.
Nog een jaartje.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Tijd dat Game of Thrones weer begint.heeft wel iets te lang geduurd allemaal
Erg jaquote:
Gaan nu ook wel heel erg veel series tegelijk wegquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:25 schreef Sked het volgende:
Maar alsnog kan dit Netflix denk ik nog best potentiële klanten kosten.
Het eerste verwijderalarm van Suits was ook al jaren geleden, dat is toen een paar keer met een maand verlengd en nu staan er gewoon weer nieuwe eps op. Ze verliezen dat soort series echt liever niet denk ik.
Welterustenquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben slapen heren, slaap zacht;*
Ja, dat valt niet echt lekker samenquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan nu ook wel heel erg veel series tegelijk weg
Lijkt mij ook niet idd.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:25 schreef Sked het volgende:
Maar alsnog kan dit Netflix denk ik nog best potentiële klanten kosten.
Het eerste verwijderalarm van Suits was ook al jaren geleden, dat is toen een paar keer met een maand verlengd en nu staan er gewoon weer nieuwe eps op. Ze verliezen dat soort series echt liever niet denk ik.
Ieder zijn eigen smaakquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:30 schreef Sked het volgende:
Ik zou het niet kopen, maar ik ben dan ook geen fan.
Net voor ik smiley fixtequote:Op zaterdag 8 september 2018 03:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarmee?
En dat gebeurt me normaal nooit
Ben je nou nog niet weg?quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net voor ik smiley fixte
Nee, nee, zeggen ze allemaal![]()
![]()
Nu echt weg
Die quotes staan verkeerd, moeten om "jaagt" staan.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
je jaagt "alle" vrouwen weg uit dit topic, dacht je dat er dan nog iemand blijft hangen?
ik zat zelf nog even aan "vrouwen" te denken, maar ik geloof flippieee welquote:Op zaterdag 8 september 2018 03:50 schreef I. het volgende:
[..]
Die quotes staan verkeerd, moeten om "jaagt" staan.
Wel hé.quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
ik zat zelf nog even aan "vrouwen" te denken, maar ik geloof flippieee wel
aiu weten we nu wel wat voor vlees we in de kuip hebben
thuis geraken. Nu slapen trustequote:
Trusten!quote:Op zaterdag 8 september 2018 03:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
thuis geraken. Nu slapen truste
Gewoon Intel joh.quote:Op zaterdag 8 september 2018 04:05 schreef devzero het volgende:
wil mijn kleine media pctje upgraden (kast is 10+ jaar oud, cpu enzo 2011), maar nu moet ik me weer gaan inlezen over amd vs intel etc etc etc. Blijf bezig.
Ja, denk het wel. cpu hoeft niet snel te zijn omdat hij alleen maar streamed van een stevige freenas box en rendering via een redelijke nvidia gpu gaat.quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 8 september 2018 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. cpu hoeft niet snel te zijn omdat hij alleen maar streamed van een stevige freenas box en rendering via een redelijke nvidia gpu gaat.
intel gebruikt al een tijdje lake in hun cpu namen, maar coffee lakequote:Op zaterdag 8 september 2018 04:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij elke Android versie ook weer af.
Klinkt op zich best aantrekkelijkquote:Op zaterdag 8 september 2018 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
intel gebruikt al een tijdje lake in hun cpu namen, maar coffee lake
Ze moeten toch iets bedenken dat weer past bij de volgende letter in het alfabet.quote:Op zaterdag 8 september 2018 04:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij elke Android versie ook weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |