Die komt nog wel eens op de koffie....quote:Op zondag 9 september 2018 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ma di wo en do een radioshow? Genee is echt een workaholic.
En vrijdag de Friday movequote:Op zondag 9 september 2018 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ze kijkt hem uit je broekquote:Op zaterdag 8 september 2018 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal niet naar rechts swipen als ik haar op Tinder tegenkom. Wat is hier bijzonder aan?
Idd - als je dat hoort verbaas je je telkens weer waarom die op tv bijvoorbeeld afgelopen zomer zoiets niet kan doen.quote:Op zondag 9 september 2018 22:54 schreef Adames het volgende:
en dat doet die echt elke keer goed, ik vind het altijd heerlijk lange gesprekken waarin hij precies kritisch genoeg is.
hopelijk gaat hij alleen geen plaatjes draaien bij veronica
's middags heb je nog wel eens zo'n vrouw die echt irritant kritisch is, valt halve tijd gasten aan. ook weer niet helemaal goedquote:Op zondag 9 september 2018 23:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd - als je dat hoort verbaas je je telkens weer waarom die op tv bijvoorbeeld afgelopen zomer zoiets niet kan doen.
Leukste radio show elke week. Lekker het weekend in.
Hij heeft toch een dochter en een zoon?quote:Op zondag 9 september 2018 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die komt nog wel eens op de koffie....
En daarnaast een vrouw en kind, nou gezellig. Zal straks nog wel een tweede koter bij komen.
Gezellig type die Wilfried.
Nee joh die vlucht gewoon van huis, lilly schijnt een bitch from hell te zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee reguliere uitzendingen in de week, 1x CL, persconferenties, friday move, Vullen of Voeden campagne, marketingdeals voor onderbroekenlijnen en nu nog dagelijkse radioshow op Veronica. Die man wilde ook nog een eigen talkshow (1x per week). Lol waar gaat hij nog tijd vinden?quote:Op zondag 9 september 2018 23:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee joh die vlucht gewoon van huis, lilly schijnt een bitch from hell te zijn.
Vraag me eerder af hoe hij dat gaat combineren met zijn kinderen, hij moet immers voor ze zorgen.
Dat zeg ik, hoe vaker van huis hoe minder vaak met de vrouw samen......quote:Op zondag 9 september 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee reguliere uitzendingen in de week, 1x CL, persconferenties, friday move, Vullen of Voeden campagne, marketingdeals voor onderbroekenlijnen en nu nog dagelijkse radioshow op Veronica. Die man wilde ook nog een eigen talkshow (1x per week). Lol waar gaat hij nog tijd vinden?
Slavendrijver, golddigger, tiranquote:Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hoe vaker van huis hoe minder vaak met de vrouw samen......
Kun jij het je voorstellen dat jouw vriendin zegt: rens ik wil geen kinderen!! Maar ik wil wel kinderen! Oke ik geef jouw een kind, ik zorg er de eerste negen maanden voor en daarna is het jouw kind!quote:Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slavendrijver, golddigger, tiran
Ik denk dat Pechtold het boek ook gelezen heeft.quote:Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kun jij het je voorstellen dat jouw vriendin zegt: rens ik wil geen kinderen!! Maar ik wil wel kinderen! Oke ik geef jouw een kind, ik zorg er de eerste negen maanden voor en daarna is het jouw kind!
In de boeken van VI is te lezen dat genee verplicht was om zijn gezin mee te nemen naar scheveningen, tijdens VI oranje, zijn vrouw weigerde om voor het gezin te zorgen. Rtl heeft toen een luxe appartement voor hem gehuurd op loopafstand van het kurhaus, zodat hij tijdens de reclame op en neer kon sprinten! Is dat normaal?
Ik heb alle boeken gelezen maar niet het gedeelte over dat hij dan voor de kinderen moest zorgen in Scheveningen. Verder lijkt het mij echt een vreselijk dominante vrouw. Haar gezichtsuitdrukking is ook walgelijkquote:Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kun jij het je voorstellen dat jouw vriendin zegt: rens ik wil geen kinderen!! Maar ik wil wel kinderen! Oke ik geef jouw een kind, ik zorg er de eerste negen maanden voor en daarna is het jouw kind!
In de boeken van VI is te lezen dat genee verplicht was om zijn gezin mee te nemen naar scheveningen, tijdens VI oranje, zijn vrouw weigerde om voor het gezin te zorgen. Rtl heeft toen een luxe appartement voor hem gehuurd op loopafstand van het kurhaus, zodat hij tijdens de reclame op en neer kon sprinten! Is dat normaal?
De situatie wordt beschreven in Topshow.quote:Op zondag 9 september 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken gelezen maar niet het gedeelte over dat hij dan voor de kinderen moest zorgen in Scheveningen. Verder lijkt het mij echt een vreselijk dominante vrouw. Haar gezichtsuitdrukking is ook walgelijk
Zou ze graag bovenop zitten?quote:Op zondag 9 september 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken gelezen maar niet het gedeelte over dat hij dan voor de kinderen moest zorgen in Scheveningen. Verder lijkt het mij echt een vreselijk dominante vrouw. Haar gezichtsuitdrukking is ook walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |