abonnement Unibet Coolblue
pi_185161502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef praadje het volgende:
Van een ander forum:

Can confirm dat ze niet spoort. Ze was mijn mentor in 4VWO, inmiddels bijna zes jaar geleden.

Fun fact: ze had toen ook altijd al praatjes over "dat ze wel eens een beschuitje zou willen eten met meneer Pechtold"
Hij kwam wel eens ter sprake in onze lessen maatschappijleer en dan ging ze er altijd net ietsjes te lang op door. Wij dachten gewoon, ach, ze crusht een beetje op Pechtold that's all. Schrok me dood toen ze ineens groot in de krant stond.

Yup. 4VWO, RSG Trompmeesters te Steenwijk. Zoek maar na. Zal vast nog mailcontact met haar kunnen terugvinden in mijn oude mailbox.
Edit: Ja, ik heb alle mailtjes nog :lol:
Je hoeft me natuurlijk niet te geloven betreffende Pechtold, maar zo was het nou eenmaal echt. Ze vertelde ontzettend veel over haar privéleven, nam haar dochter mee naar de les omdat die ziek was en ze geen oppas had.. Mens was knettergek en dat hebben we toen altijd al tegen elkaar gezegd als klas :lol:

Ik zat op dezelfde school, ik denk een jaar lager als ik het zo lees en mevrouw lok vertelde inderdaad vaak over pechtold. Oh ze was toch zo gecharmeerd van die man, als ze niet getrouwd was... Ze zou een poster van hem boven haar bed hangen. Verder vond ik haar wel erg aardig en was ze ook wel een goede docent.
Link?
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:50:00 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185161559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:36 schreef ludovico het volgende:
Hoe kun je Pechtold seksueel aantrekkelijk vinden? Wonderbaarlijk.

Kan die veel alimentatie betalen toevallig?
Macht erotiseert. Zo was dat ook bij Henk Bleker.
pi_185162259
quote:
Heel geloofwaardig verhaal :')
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:25:59 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185175317
Ik heb hem wel eens in zn betere tijden bij campagnes meegemaakt. Hij kwam dan met zn team naar onze stad toe om te helpen met campagne voeren. Dan liep je door het winkelcentrum om folders uit te delen. Nou dat was prijs bij al die vrouwen van middelbare leeftijd. Helemaal wild werden sommige ervan om maar een folder van hem aan te nemen of met m o de foto te mogen. Geweldig schouwspel.

Mark Rutte schijnt overigens hetzelfde teweeg te brengen.
pi_185175550
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb hem wel eens in zn betere tijden bij campagnes meegemaakt. Hij kwam dan met zn team naar onze stad toe om te helpen met campagne voeren. Dan liep je door het winkelcentrum om folders uit te delen. Nou dat was prijs bij al die vrouwen van middelbare leeftijd. Helemaal wild werden sommige ervan om maar een folder van hem aan te nemen of met m o de foto te mogen. Geweldig schouwspel.

Mark Rutte schijnt overigens hetzelfde teweeg te brengen.
Yak...
pi_185177316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 17:37 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Yak...
Nou zeg bedenk wel dat men dan gaat ervoor, soort trekt soort, het is niet zo dat iemand welke afkeur ervan heeft dan gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')