abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:49:11 #181
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181755174
Ben benieuwd of ze morgen ook daadwerkelijk uitgezet gaan worden. Ik vermoed dat ze weer plots even van de radar verdwijnen eigenlijk.

Hoe vervelend het ook is, ik ben blij dat er nu niet gezwicht is voor 8 gerechtelijke uitspraken en een hoop 'o-wat-zijn-ze-zielig' van links.
pi_181755261
Ik hoop dat er onverwacht toch nog een goede school wordt gevonden waar Howick en Lili naartoe kunnen en dat ze voldoende ondersteuning krijgen bij het oppakken en (eindelijk) echt opbouwen van hun leven in een (voor hen toch een beetje) nieuw, onbekend land.
pi_181755296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:53 schreef Physsic het volgende:
Ik hoop dat er onverwacht toch nog een goede school wordt gevonden waar Howick en Lili naartoe kunnen en dat ze voldoende ondersteuning krijgen bij het oppakken en (eindelijk) echt opbouwen van hun leven in een (voor hen toch een beetje) nieuw, onbekend land.
Die school wordt spontaan gevonden na de daadwerkelijke uitzetting zelf, niet eerder. Anders heet mama een punt minder om te eisen dat ze hier moeten blijven.
Of misschien blijft ze de boel saboteren als haar kinderen eenmaal daar zijn, en blijft ze vanuit daar doorprocederen (indien dat mogelijk is).
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:56:33 #184
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181755333
Fucking sneu man voor die kinderen.

Maar goed, uitzetting lijkt nu onvermijdelijk. Kan me niet voorstellen hoe het is om daadwerkelijk een land uitgezet te worden. Ze kunnen wel gewoon als ze gaan studeren weer terug hierheen toch?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:57:45 #185
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181755366
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:53 schreef Physsic het volgende:
Enerzijds wel weer belachelijk dat ook dat geregeld moet worden voordat er een uitzetting plaats kon vinden. Ik zou zeggen: daar heeft de moeder ruim een jaar de tijd voor gehad. Als ze half Europa door kan verhuizen om zich te vestigen, kan ze ook half Armenie doorkruisen om een plek te zoeken waar ze zich met dr kinderen kan vestigen.

De klootzak in mij moet trouwens lachen om de situatie van dr moeder nu. In een armetierige eenkamerwoning. Soort van karma na 8 verloren procedures, 10 jaar gratis verblijf in Nederland en..en.. :D Voor dr kinderen vind ik het dan weer verre van tof :(
pi_181755410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:57 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Enerzijds wel weer belachelijk dat ook dat geregeld moet worden voordat er een uitzetting plaats kon vinden. Ik zou zeggen: daar heeft de moeder ruim een jaar de tijd voor gehad. Als ze half Europa door kan verhuizen om zich te vestigen, kan ze ook half Armenie doorkruisen om een plek te zoeken waar ze zich met dr kinderen kan vestigen.

De klootzak in mij moet trouwens lachen om de situatie van dr moeder nu. In een armetierige eenkamerwoning. Soort van karma na 8 verloren procedures, 10 jaar gratis verblijf in Nederland en..en.. :D Voor dr kinderen vind ik het dan weer verre van tof :(
Trap er niet in; ze doet zichzelf dat aan om zielig over te komen. Ze kon allang een goede woning krijgen, maar heeft bewust alle hulp op alle terreinen afgewezen.
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:03:56 #187
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181755484
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Trap er niet in; ze doet zichzelf dat aan om zielig over te komen. Ze kon allang een goede woning krijgen, maar heeft bewust alle hulp op alle terreinen afgewezen.
Dan nog vind ik het lekker voor dr dat ze een jaar in een armetierige 1-kamer woning heeft gezeten en dr gejank geen zin heeft gehad ;)

Ken het land verder niet, dus hoeveel dr gelogen is van wat ze allemaal schrijft nu weet ik niet. Maar ik heb zo het vermoeden dat als de kinderen eenmaal uitgezet zijn, het allemaal wel op zn pootjes terecht komt vanwege alle media-aandacht die erbij is komen kijken en de vele bemoeienissen vanuit Nederlandse instanties die erbij betrokken zijn.
pi_181755496
21.00 uur uitspraak in deze nieuwe procedure volgens NOS-journaal.
pi_181755545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:04 schreef maan_man het volgende:
T wordt tijd dat ze met pek en veren het land uit worden gejaagd.

Lili en Howick moe.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181756341
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Lili en Howick moe.
Amen
pi_181756411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:57 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, maar de moeder heeft dat kennelijk niet gedaan. Ik gun het die kinderen wel dat ze zo goed mogelijk* terecht komen in Armenië, ze hebben al veel meegemaakt.

* zo ver dat redelijk en mogelijk is in een korte tijd.
pi_181756507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:04 schreef maan_man het volgende:
Kunnen ze daartegen weer in beroep en vervolgens nog eens in hoger beroep gaan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:52:17 #193
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181756526
Maar, zijn de kinderen nu al vastgezet ofzo. Niet dat ze weer kunnen verdwijnen of onder kunnen duiken?
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:52:42 #194
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181756540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vast. Vanuit Armenie :D
pi_181756564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Vast. Vanuit Armenie :D
Hou er sowieso maar rekening mee dat de soap niet teneinde is als ze in Armenie zijn. Ze kunnen nog van alles doen om weer terug te komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181756575
quote:
Maar, zijn de kinderen nu al vastgezet ofzo. Niet dat ze weer kunnen verdwijnen of onder kunnen duiken?
Ja, zoiets:
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:54:47 #197
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181756578
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja, tof man, want dat hebben die kinderen ook echt verdiend.

Sneue vinexlul :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181756605
Wel opvallend dat juist Turkenpartij DENK een debat heeft aangevraagd om de deportatie van twee Armeense kinderen te voorkomen.
pi_181756615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er was überhaupt al geen beroep meer mogelijk, maar deze advocaat gebruikt bestaande situaties om zijn punt verder te kunnen overdrijven.
pi_181756618
snap ook niet dat er geen rijke familie opstaat om deze kinderen te adopteren ofzo
pi_181756624
quote:
Nee, ze zitten in een gastgezin waar ze wel in de gaten worden gehouden.
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:59:07 #202
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_181756637
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:57 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet dat er geen rijke familie opstaat om deze kinderen te adopteren ofzo
Ze hebben gewoon een moeder hè..
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:01:42 #203
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181756680
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:57 schreef Evertjan het volgende:
Weet niet of dat zomaar zou kunnen. Waarschijnlijk niet, anders had dat wel al reeds gebeurd, vermoed ik. Moeders zal daar wel toestemming voor moeten verlenen dan en dat is wat er nogal lastig is: daarmee geeft moeder haar troef en laatste chantagemiddel af.
pi_181756745
Waarom is die moeder niet getrouwd met een Nederlander.
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:07:49 #205
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_181756783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:56 schreef polderturk het volgende:
Wel opvallend dat juist Turkenpartij DENK een debat heeft aangevraagd om de deportatie van twee Armeense kinderen te voorkomen.
Zijn iig geen lafbekken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_181756803
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:05 schreef polderturk het volgende:
Waarom is die moeder niet getrouwd met een Nederlander.
Zat ik me ook al af te vragen, maar dan moet je weer het immigratietraject doorgaan en moet je in eigen land blijven om op de uitslag te wachten.
Misschien dat haar leugens en bedrog de kans op een verblijfsvergunning op die manier zouden verkleinen en als dat mis gaat is ze dus terug in Armenië zonder een manier om weer terug te komen hier.
pi_181756905
Dat er allemaal regel ist regel luitjes in dit topic zitten, vind ik nog te begrijpen.

Maar dat sommigen bijna staan de juichen om een naderende uitzetting vind ik wel heel triest.

Wees dankbaar dat je zelf in een zeer rijk en vrij land bent geboren, maar blijf een beetje beschaafd en empatisch, ook als je voor uitzetting bent.
٩๏̯͡๏)۶
pi_181756920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:17 schreef Gia het volgende:
Wat is het beste voor een kind?
Opgroeien met je moeder of zonder je moeder?
Opgroeien in een rijk land of in een arm land?

Naar mijn mening is het het beste om op te groeien met je moeder in het eigen land. Zelfs als dat een arm land is.
Ga het eens demonstreren en houdt ons op de hoogte.
pi_181756929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat er allemaal regel ist regel luitjes in dit topic zitten, vind ik nog te begrijpen.

Maar dat sommigen bijna staan de juichen om een naderende uitzetting vind ik wel heel triest.

Wees dankbaar dat je zelf in een zeer rijk en vrij land bent geboren, maar blijf een beetje beschaafd en empatisch, ook als je voor uitzetting bent.
Men is gewoon blij dat er een einde komt aan de leugens, gehuichel, het rekken en de eeuwige en kansloze rechtszaken tegen de overheid. Genoeg is echt genoeg.
pi_181756964
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Men is gewoon blij dat er een einde komt aan de leugens, gehuichel, het rekken en de eeuwige en kansloze rechtszaken tegen de overheid. Genoeg is echt genoeg.
Als je blijdschap haalt uit deze misère heb je een droevig leven.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')