Die school wordt spontaan gevonden na de daadwerkelijke uitzetting zelf, niet eerder. Anders heet mama een punt minder om te eisen dat ze hier moeten blijven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:53 schreef Physsic het volgende:
Ik hoop dat er onverwacht toch nog een goede school wordt gevonden waar Howick en Lili naartoe kunnen en dat ze voldoende ondersteuning krijgen bij het oppakken en (eindelijk) echt opbouwen van hun leven in een (voor hen toch een beetje) nieuw, onbekend land.
Enerzijds wel weer belachelijk dat ook dat geregeld moet worden voordat er een uitzetting plaats kon vinden. Ik zou zeggen: daar heeft de moeder ruim een jaar de tijd voor gehad. Als ze half Europa door kan verhuizen om zich te vestigen, kan ze ook half Armenie doorkruisen om een plek te zoeken waar ze zich met dr kinderen kan vestigen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:53 schreef Physsic het volgende:
Ik hoop dat er onverwacht toch nog een goede school wordt gevonden waar Howick en Lili naartoe kunnen en dat ze voldoende ondersteuning krijgen bij het oppakken en (eindelijk) echt opbouwen van hun leven in een (voor hen toch een beetje) nieuw, onbekend land.
Trap er niet in; ze doet zichzelf dat aan om zielig over te komen. Ze kon allang een goede woning krijgen, maar heeft bewust alle hulp op alle terreinen afgewezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Enerzijds wel weer belachelijk dat ook dat geregeld moet worden voordat er een uitzetting plaats kon vinden. Ik zou zeggen: daar heeft de moeder ruim een jaar de tijd voor gehad. Als ze half Europa door kan verhuizen om zich te vestigen, kan ze ook half Armenie doorkruisen om een plek te zoeken waar ze zich met dr kinderen kan vestigen.
De klootzak in mij moet trouwens lachen om de situatie van dr moeder nu. In een armetierige eenkamerwoning. Soort van karma na 8 verloren procedures, 10 jaar gratis verblijf in Nederland en..en..Voor dr kinderen vind ik het dan weer verre van tof
Dan nog vind ik het lekker voor dr dat ze een jaar in een armetierige 1-kamer woning heeft gezeten en dr gejank geen zin heeft gehadquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Trap er niet in; ze doet zichzelf dat aan om zielig over te komen. Ze kon allang een goede woning krijgen, maar heeft bewust alle hulp op alle terreinen afgewezen.
T wordt tijd dat ze met pek en veren het land uit worden gejaagd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:04 schreef maan_man het volgende:
21.00 uur uitspraak in deze nieuwe procedure volgens NOS-journaal.
Amenquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
T wordt tijd dat ze met pek en veren het land uit worden gejaagd.
Lili en Howick moe.
Ja, maar de moeder heeft dat kennelijk niet gedaan. Ik gun het die kinderen wel dat ze zo goed mogelijk* terecht komen in Armenië, ze hebben al veel meegemaakt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Enerzijds wel weer belachelijk dat ook dat geregeld moet worden voordat er een uitzetting plaats kon vinden. Ik zou zeggen: daar heeft de moeder ruim een jaar de tijd voor gehad. Als ze half Europa door kan verhuizen om zich te vestigen, kan ze ook half Armenie doorkruisen om een plek te zoeken waar ze zich met dr kinderen kan vestigen.
De klootzak in mij moet trouwens lachen om de situatie van dr moeder nu. In een armetierige eenkamerwoning. Soort van karma na 8 verloren procedures, 10 jaar gratis verblijf in Nederland en..en..Voor dr kinderen vind ik het dan weer verre van tof
Kunnen ze daartegen weer in beroep en vervolgens nog eens in hoger beroep gaan?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:04 schreef maan_man het volgende:
21.00 uur uitspraak in deze nieuwe procedure volgens NOS-journaal.
Vast. Vanuit Armeniequote:Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kunnen ze daartegen weer in beroep en vervolgens nog eens in hoger beroep gaan?
Hou er sowieso maar rekening mee dat de soap niet teneinde is als ze in Armenie zijn. Ze kunnen nog van alles doen om weer terug te komen.quote:
Ja, zoiets:quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:52 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar, zijn de kinderen nu al vastgezet ofzo. Niet dat ze weer kunnen verdwijnen of onder kunnen duiken?
Ja, tof man, want dat hebben die kinderen ook echt verdiend.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
T wordt tijd dat ze met pek en veren het land uit worden gejaagd.
Er was überhaupt al geen beroep meer mogelijk, maar deze advocaat gebruikt bestaande situaties om zijn punt verder te kunnen overdrijven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kunnen ze daartegen weer in beroep en vervolgens nog eens in hoger beroep gaan?
Nee, ze zitten in een gastgezin waar ze wel in de gaten worden gehouden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:52 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar, zijn de kinderen nu al vastgezet ofzo. Niet dat ze weer kunnen verdwijnen of onder kunnen duiken?
Ze hebben gewoon een moeder hè..quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:57 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet dat er geen rijke familie opstaat om deze kinderen te adopteren ofzo
Weet niet of dat zomaar zou kunnen. Waarschijnlijk niet, anders had dat wel al reeds gebeurd, vermoed ik. Moeders zal daar wel toestemming voor moeten verlenen dan en dat is wat er nogal lastig is: daarmee geeft moeder haar troef en laatste chantagemiddel af.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:57 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet dat er geen rijke familie opstaat om deze kinderen te adopteren ofzo
Zijn iig geen lafbekken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:56 schreef polderturk het volgende:
Wel opvallend dat juist Turkenpartij DENK een debat heeft aangevraagd om de deportatie van twee Armeense kinderen te voorkomen.
Zat ik me ook al af te vragen, maar dan moet je weer het immigratietraject doorgaan en moet je in eigen land blijven om op de uitslag te wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:05 schreef polderturk het volgende:
Waarom is die moeder niet getrouwd met een Nederlander.
Ga het eens demonstreren en houdt ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:17 schreef Gia het volgende:
Wat is het beste voor een kind?
Opgroeien met je moeder of zonder je moeder?
Opgroeien in een rijk land of in een arm land?
Naar mijn mening is het het beste om op te groeien met je moeder in het eigen land. Zelfs als dat een arm land is.
Men is gewoon blij dat er een einde komt aan de leugens, gehuichel, het rekken en de eeuwige en kansloze rechtszaken tegen de overheid. Genoeg is echt genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat er allemaal regel ist regel luitjes in dit topic zitten, vind ik nog te begrijpen.
Maar dat sommigen bijna staan de juichen om een naderende uitzetting vind ik wel heel triest.
Wees dankbaar dat je zelf in een zeer rijk en vrij land bent geboren, maar blijf een beetje beschaafd en empatisch, ook als je voor uitzetting bent.
Als je blijdschap haalt uit deze misère heb je een droevig leven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Men is gewoon blij dat er een einde komt aan de leugens, gehuichel, het rekken en de eeuwige en kansloze rechtszaken tegen de overheid. Genoeg is echt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |