abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181753086
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:16 schreef riazop het volgende:

[..]

2017

„Ik heb hier nu een baan en ik heb een huis gekocht, en binnenkort word ik zelfs vader. Dat is uiteindelijk waar we allemaal voor gevochten hebben.” Dat zegt Mauro
Mauro schakelde zelfs de hulp van FOK! in om in Nederland te kunnen blijven
WGR / Angolees; Portugees paspoort?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181753111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Het is meer dat ik denk dat regels-zijn-regels fetishisten wel iets beters te doen hebben dan 2 kleine kinderen op te jagen.

We hebben 700.000 leugenaars op een dikke uitkering in de ziektewet , maar 2 Nederlandstalige kids moeten ten koste van alles worden uitgezet omdat mama de waarheid niet sprak?
Laten we het omkeren: moeten deze 2 kinderen niet worden uitgezet omdat we 700.000 leugenaars (nog) niet straffen ?

Zoniet is je opmerking idd een irrelevante afleiding.
Zoja: waarom ?
pi_181753248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Het is meer dat ik denk dat regels-zijn-regels fetishisten wel iets beters te doen hebben dan 2 kleine kinderen op te jagen.

We hebben 700.000 leugenaars op een dikke uitkering in de ziektewet , maar 2 Nederlandstalige kids moeten ten koste van alles worden uitgezet omdat mama de waarheid niet sprak?
700.000 leugenaars op een dikke uitkering in de ziektewet. Ben erg benieuwd naar de onderbouwing van die cijfers.
Howick en Lili worden niet uitgezet omdat mama de waarheid niet sprak, ze worden uitgezet omdat zowel zij als hun mama, niet in aanmerking kwamen voor een verblijfsvergunning. Dat het zo lang heeft geduurd en het dus juist voor die kinderen een kut situatie is geworden, is aan mama en de advocaten te danken. En aan niemand anders.
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:28:35 #154
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181753256
Moeders geeft t niet op hé ? Gewoon negeren als de zoveelste leugen die mevrouw gebruikt om haar zin door te drammen. Ik snap dat ze hier meende een gouden mandje gevonden te hebben.
Erg zuur dat t haar zo lastig gemaakt wordt.
En wat de kinderen betreft : als die op hun moeder lijken kunnen we die beter kwijt dan rijk zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181753321
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

700.000 leugenaars op een dikke uitkering in de ziektewet. Ben erg benieuwd naar de onderbouwing van die cijfers......
statistisch gezien weten we hoeveel mensen ECHT ziek zouden kunnen zijn in een bepaalde populatie
pi_181753348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:28 schreef deedeetee het volgende:
Moeders geeft t niet op hé ? ....
Jouw familie zou het wel meteen opgeven?

Is dat de Hollandse menstaliteit?
pi_181753376
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:32 schreef riazop het volgende:

[..]

statistisch gezien weten we hoeveel mensen ECHT ziek zouden kunnen zijn in een bepaalde populatie
Nou, laat zien dan. Tot die tijd ga ik er vanuit dat je je vergist.
pi_181753379
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:32 schreef riazop het volgende:

[..]

Vertel?
pi_181753389
Ik troost me met de gedachte dat er ook dit jaar weer 155.000 immigranten naar ons land komen.

Wat zullen die kinder-uitzetters hier op het forum daar gefrustreerd over zijn...

Heeeeerlijk gewoon
pi_181753408
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:28 schreef deedeetee het volgende:
Moeders geeft t niet op hé ? Gewoon negeren als de zoveelste leugen die mevrouw gebruikt om haar zin door te drammen. Ik snap dat ze hier meende een gouden mandje gevonden te hebben.
Erg zuur dat t haar zo lastig gemaakt wordt.
En wat de kinderen betreft : als die op hun moeder lijken kunnen we die beter kwijt dan rijk zijn.
lol jij hebt geen kinderen of wel? Natuurlijk geeft die moeder niet op, daar is het een moeder voor. Uit wat voor een familie kom jij? _O-
-nee-
pi_181753418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:33 schreef riazop het volgende:

[..]

Jij zou jezelf en je kinderen wel ergens opdringen waar ze echt niet thuis horen, en door blijven gaan terwijl zij er schade aan oplopen en dan lopen janken en zorgen dat iedereen vindt dat het de schuld van dat land in kwestie is dat jij zo lang jezelf aan hen hebt lopen opdringen en ze je maar blijven afwijzen?
pi_181753459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:33 schreef riazop het volgende:

[..]

Je maakt hier volgens mij een denkfout.
Voor mezelf gesproken: ik neem het moeders totaal niet kwalijk dat ze het probeert en tot het gaatje gaat. Daar is het een moeder voor.
Maar dan ook niet piepen als een overheid door de argumenten heen prikt en voet bij stuk houdt.
pi_181753464
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nou, laat zien dan. Tot die tijd ga ik er vanuit dat je je vergist.
tussen 2 en 3 % van 9,1 miljoen zou theoretisch ongeschikt moeten zijn voor arbeid.

In NL is dat 10%

yeah right
pi_181753502
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Jij zou jezelf en je kinderen wel ergens opdringen waar ze echt niet thuis horen, en door blijven gaan t...
Ik zou idd tot het gaatje gaan voor mijn kids.

maar kom wsl uit een andere cultuur

sbernica wordt steeds verklaarbaarder

was ook vvd toch?
pi_181753518
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:37 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Maar dan ook niet piepen als een overheid door de argumenten heen prikt en voet bij stuk houdt.
Ik weet niet of ze piept.
Ze is volgens mij eerder met een volgende stap bezig in haar project
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:40:02 #166
78780 deedeetee
pi_181753527
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:35 schreef Marsenal het volgende:

[..]

lol jij hebt geen kinderen of wel? Natuurlijk geeft die moeder niet op, daar is het een moeder voor. Uit wat voor een familie kom jij? _O-
Ik heb er 3 hoor. Maar ik zou mijn kinderen nooit op zo'n manier gebruiken. En ik zou ze ook niet zo'n beroerd voorbeeld willen geven van * hoe dring ik mezelf aan anderen op *
Uit wat voor familie kom jij als je dit wel normaal vind ?
pi_181753546
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb er 3 hoor. Maar ik zou mijn kinderen nooit op zo'n manier gebruiken. En ik zou ze ook niet zo'n beroerd voorbeeld willen geven van * hoe dring ik mezelf aan anderen op *
Precies wat ik bedoel ja! :Y
pi_181753564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

We hadden het over opgeven hè. Nu zit je te draaien.
-nee-
pi_181753581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:38 schreef riazop het volgende:

[..]

was ook vvd toch?
Waarom zou je vanuit Armenië met alleen maar leugens en je kinderen als joker (die je daarmee ernstige met psychische schade opzadelt) "tot het gaatje gaan" om hier een verblijfsvergunning te krijgen terwijl je eigen land gewoon prima veilig is en er genoeg voorzieningen zijn?
pi_181753599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:37 schreef riazop het volgende:

[..]

tussen 2 en 3 % van 9,1 miljoen zou theoretisch ongeschikt moeten zijn voor arbeid.

In NL is dat 10%

yeah right
Dit komt niet eens in de buurt van een onderbouwing, ik zie je alleen een stelling poneren.
Maar we gaan hier wat off topic, dus als je het toch niet gaat onderbouwen is verdere reactie zinloos.
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:43:28 #171
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181753617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:38 schreef riazop het volgende:

[..]

was ook vvd toch?
Ben je nou nog bezig over Srebrenica?

Maak lekker een eigen topic aan als het je zo diep zit.
pi_181753656
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Waarom zou je vanuit Armenië met alleen maar leugens en je kinderen als joker (die je daarmee ernstige met psychische schade opzadelt) "tot het gaatje gaan" om hier een verblijfsvergunning te krijgen terwijl je eigen land gewoon prima veilig is en er genoeg voorzieningen zijn?
Mensen zullen zich verplaatsen naar gebieden waar ze denken dat het beter is.

dit jaar weer 155.000 immigranten

dacht je dat dat stopt?
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:45:25 #173
78780 deedeetee
pi_181753672
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:41 schreef Marsenal het volgende:

[..]

We hadden het over opgeven hè. Nu zit je te draaien.
Helemaal niet. Dat heeft niks met haar moederschap te maken. Ze zit te beweren dat deze situatie zeer slecht is voor de geestelijke gezondheid van haar kinderen en laat dit welbewust nog langer voortduren.
pi_181753727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:39 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze piept.
Ze is volgens mij eerder met een volgende stap bezig in haar project
Dat zou zo maar kunnen, ik deel je vermoeden. Het woord project wijst volgens mij meer op een vooropgezet plan dan op omstandigheden die de situatie kunnen beinvloeden.
Nogmaals, ik vind het ontzettend kut voor die twee kinderen. Maar moeders heeft het verneukt. Niemand anders. Zij mag wat mij betreft de volgende stap zetten, als de minister zijn poot maar stijf houdt.
pi_181753742
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben je nou nog bezig over Srebrenica?

Maak lekker een eigen topic aan als het je zo diep zit.
Typisch zo'n doorgedraaide die je ook bij dat interview van Pownews zag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')