quote:Frenkie de Jong (Arkel, 12 mei 1997) is een Nederlands voetballer die doorgaans uitkomt als middenvelder. Eind augustus 2015 tekende hij een vierjarig contract bij AFC Ajax, dat hem overnam van Willem II.
Frenkie is een lieve jongen.quote:Zenuwen had de middenvelder niet, hooguit na afloop toen hij in de kleedkamer een liedje moest zingen. ,,Dat is nou niet echt mijn kwaliteit. Ik heb 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis gezongen. Dat deed ik eerder bij Willem II, bij Jong Oranje en bij Ajax ook. Dat zingen was eigenlijk spannender dan de wedstrijd zelf.''
Flikkerquote:Op vrijdag 7 september 2018 11:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Frenkie is een lieve jongen.
Frenkie zou daar alleen een splijtende pass op de eigen keeper geven. God, blij dat hij niet in die ellende speelt daar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vreemd dat er nog geen topic over deze jongen was (of ik heb echt heel slecht gekeken). Als PSV'er ben ik een tikkeltje jaloers dat hij niet naar ons is gekomen, maar meer dan dat geniet ik van Frenkie, die over een paar jaar - en zelfs dat is nog voorzichtig - met afstand de beste speler van het Nederlands Elftal zal zijn en waarschijnlijk bij de absolute top zal gaan aansluiten. Ik ben verliefd.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Frenkie zou daar alleen een splijtende pass op de eigen keeper geven. God, blij dat hij niet in die ellende speelt daar.
Zeker.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
Goede speler, veel potentie maar mag wat mij betreft nog wel dwingender worden in zijn spel. Ik vind het, met name bij Ajax, nog wel heel vrijblijvend allenaal.
Diamanten worden onder druk gemaakt, dus vanaf nu ook gewoon behandelen en beoordelen alszijnde een volwassen speler.
Dat laatste hoeft nou ook weer niet perse.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie moet dit en het seizoen erna nog bij Ajax spelen, dan na een weergaloos EK waarin hij Nederland Europees kampioen maakt mag hij voor 100 miljoen weg.
eens!quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
Geweldige speler inderdaad. Die zie ik volgende zomer wel naar Barca vertrekken.
Matthijs is een freak of nature. Zowel fysiek als mentaal is die jongen 10 jaar ouder dan z'n lichaam echt is.quote:
Provinciaal gespotquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:10 schreef fetX het volgende:
Goede speler, goede kop en niet zo’n typisch arrogant Ajax ventje. Normaal kereltje met veel voetbaltalent. Gaat ver komen.
Jank dan niet zo over normaal doen en arrogantie. Huilebalk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dikke lol. Woon al mijn hele leven in de grote boze stad
Lul niet zo stom johquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:20 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jank dan niet zo over normaal doen en arrogantie. Huilebalk.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:20 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jank dan niet zo over normaal doen en arrogantie. Huilebalk.
Dit is wel heftig. Ik zeg over 3 jaar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:22 schreef PSVCL het volgende:
Gouden bal over 2 jaar ,kan niet anders.
"Dwingend worden in zijn spel".quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:47 schreef nickhguitar het volgende:
Goede speler, veel potentie maar mag wat mij betreft nog wel dwingender worden in zijn spel. Ik vind het, met name bij Ajax, nog wel heel vrijblijvend allenaal.
Diamanten worden onder druk gemaakt, dus vanaf nu ook gewoon behandelen en beoordelen alszijnde een volwassen speler.
Je reageerde op Bugno2, de forummongool. Gewoon niet doen.quote:
Als je voornaam Frenkie is duurt het wat langer voordat mensen je serieus nemenquote:Op zondag 9 september 2018 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die gozer echt zo goed is, hoe kan het dan dat hij nu pas doorbreekt?
Hij werd regelmatig, onterecht naar nu blijkt, gezien als broertje van Luuk en Siem. Dan sta je meteen met 1-0 achter.quote:Op zondag 9 september 2018 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Als die gozer echt zo goed is, hoe kan het dan dat hij nu pas doorbreekt?
Volgensmij heel lang gelinkt met PSV toenquote:Op zondag 9 september 2018 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij is wel laat opgepikt, terwijl de klasse er in de jeugd al vanaf spatte.
Apart ook dat hij bij Willem 2 nooit speelde.quote:Op zondag 9 september 2018 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij is wel laat opgepikt, terwijl de klasse er in de jeugd al vanaf spatte.
Lachwekkend was dat.quote:Op zondag 9 september 2018 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart ook dat hij bij Willem 2 nooit speelde.
Had wel mijn twijfels toen. Als hij zelfs bij dat zooitje al niet speelt, wat moest hij dan bij ons komen doen?quote:
Ach, dat zegt niet lang niet alles. Gewoon trainers die denken dat je alleen balans op het middenveld kan creren met fysiek. Zal toen met Streppel bij Willem II wel niet veel anders geweest zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had wel mijn twijfels toen. Als hij zelfs bij dat zooitje al niet speelt, wat moest hij dan bij ons komen doen?
vast ook wel omdat ze niet in hem wilden investeren. hij was toch al gekocht door ajax, dus je hebt er minder aan.quote:Op zondag 9 september 2018 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, dat zegt niet lang niet alles. Gewoon trainers die denken dat je alleen balans op het middenveld kan creren met fysiek. Zal toen met Streppel bij Willem II wel niet veel anders geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |