Jep, ik zie continu zo'n nobody die in april riep dat we naar ATH gingen en mensen veel geld heeft gekost ineens roepen dat er binnen 10 dagen nieuws komt wat BTC direct naar 13k zal pompen. Hele tijd lekker een beetje cryptisch doen omdat hij claimt insider info te hebben die hij echt niet naar buiten kan brengenquote:Op vrijdag 7 september 2018 12:34 schreef Kyran het volgende:
Wel mooi hoe het werkt. Paar dagen bull gehad en opeens schieten de Twitter TA mafkezen weer uit de grond.
Tja als je op 13k gekocht hebt zul je elke hint dat het omhoog gaat snel geloven.quote:Op vrijdag 7 september 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, ik zie continu zo'n nobody die in april riep dat we naar ATH gingen en mensen veel geld heeft gekost ineens roepen dat er binnen 10 dagen nieuws komt wat BTC direct naar 13k zal pompen. Hele tijd lekker een beetje cryptisch doen omdat hij claimt insider info te hebben die hij echt niet naar buiten kan brengen
En mensen geloven het ook nog
Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagdquote:Op vrijdag 7 september 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Tsja je portfolio kan net zo hard in elkaar klappen als dat het kan stijgen. Dat is het mooie aan crypto, je kunt hetzelfde bereiken als op de normale beurs, alleen gaat alles in supersneltreinvaart. Het kan net zo makkelijk dat je over een half jaar weer op ATH staat.
Het kan ook zijn dat je platzak bent natuurlijk
Het is hoofdzakelijk dat de alts gewoon 2x zo hard (of meer) crashen, maar wanneer Bitcoin zich herstelt, de alts niet zodanig herstellen en steeds verder onderuit glijden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagd
Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit van buy/sell Walls gehoord?
Daar kom je nu al achter? Alts worden langzaam leeg getrokken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagd
quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.
Dan heb je nu toch eindelijk ergens gelijk in gekregen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:11 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Wat een lekker ventje ben jij toch ook.
Gevonden, wat?quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:26 schreef illusions het volgende:
Weer paar duizend EOS gevonden.![]()
Word nog rijk van die mongolen om me heen die de registratie gemist hebben.
Ik bedoelde als de markt omstandigheden normaal zijn. Maar ja, jij snapt niks. Jij raakt zelfs je 2FA code kwijt. En die avatar van jou doet je niet slimmer laten lijken met zijn lompe benen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan heb je nu toch eindelijk ergens gelijk in gekregen.
Nee dat heb je niet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 15:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.
Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.
Leer eerst maar eens hoe een orderboek werkt, en verdiep je daarna eens in dogecoin en kom maar terug als je weer schouders hebt.
Wat een viespeuk he, die viespeukquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
Dan moet ik toch rectificeren, helaas heb je nog steeds nergens gelijk in gekregen dan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:19 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ik bedoelde als de markt omstandigheden normaal zijn. Maar ja, jij snapt niks. Jij raakt zelfs je 2FA code kwijt. En die avatar van jou doet je niet slimmer laten lijken met zijn lompe benen.
Ja, maat van me en een kennis zijn EOS vergeten te registreren dus ben nu op zoek naar de wallets verspreid over z'n computers om vervolgens de tokens met het fallback mechanisme terug te krijgen. Krijg ik een flink deel van omdat ze als "verloren" waren beschouwd.quote:
Lethean kopen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
Oké dan, dus niemand kan de prijzen manipuleren behalve diegene die 85% van de coins bezitten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan moet ik toch rectificeren, helaas heb je nog steeds nergens gelijk in gekregen dan.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
En illusions dom noemen , dan loop je nog niet lang genoeg mee gast... sjonge, doe ns normaal man.
Snap je punt wel hoor, maar dat heeft niks met enkel de prijs te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:22 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Oké dan, dus niemand kan de prijzen manipuleren behalve diegene die 85% van de coins bezitten.
Ik vind jou echt een slimmerik.
Wat een bolle boos, die illusions.
Man o man o man.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Snap je punt wel hoor, maar dat heeft niks met enkel de prijs te maken.
Als ik een sell wall heb staan van 50k maakt dat niet veel uit.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Als, als..... als. Daarom zeg ik toch onder normale omstandigheden. Zie je nu een sell wall staan van $50k?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik een sell wall heb staan van 50k maakt dat niet veel uit.
Eenmalig een shitcoin pumpen met je laatste spaargeld en vervolgens met enorme bags blijven zitten is geen manipulatie. Dat is dom handelen en je eigen glazen ingooien.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:55 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Als, als..... als. Daarom zeg ik toch onder normale omstandigheden. Zie je nu een sell wall staan van $50k?
Want niemand heeft meer dan $10,000 spaargeld.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Eenmalig een shitcoin pumpen met je laatste spaargeld en vervolgens met enorme bags blijven zitten is geen manipulatie. Dat is dom handelen en je eigen glazen ingooien.
We zijn nog "early adopters"twitter:bigblaster22 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 19:40:24@darrenrovell @alannarizzo @Dodgers As a 62 year old man, I can honestly say that I have absolutely no idea what you just tweeted, here. No, please, don’t explain it. I am kind of reveling in my ignorance. reageer retweet
Dat ziet er best wel realistisch uit en ik geloof ook dat we die kant op gaan.quote:
Je mist het punt, achterlijke.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:53 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Want niemand heeft meer dan $10,000 spaargeld.
Het was maar een voorbeeld.
Toen Ether nog meer waard was dan 250 USDquote:Op zaterdag 8 september 2018 01:23 schreef chroestjov het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)lash_crash_from_319/
[ afbeelding ]
Arme 0.10 USD bieder.
Het is een copy/paste van Redditquote:Op zaterdag 8 september 2018 14:59 schreef Blaatje38 het volgende:
Donders mooie gifjes heb jij altijd, chroestjov.
Wavesquote:
Meid toch.quote:Op zaterdag 8 september 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik heb mijn doel in crypto ruimschoots bereikt. Een hele eth. Heb er nu 3
Koop er XRP van. Thank me laterquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik heb mijn doel in crypto ruimschoots bereikt. Een hele eth. Heb er nu 3
Waar iedereen eerst positief was over bitcoin en nu negatief, is daarna weer alleen positief.. Zonder negatief, geen positief. Bitcoin doet mensen nu geestelijk pijn, hierna weer vreugde. Volhouden jongen, aan het eind van de tunnel is weer licht.quote:Op zondag 9 september 2018 01:27 schreef EggsTC het volgende:
Bitcoin is dood, het zal nooit meer overleven, het zal kapot gaan en in de diepste krochten van de hel te vinden zijn nadat het als een heipaal de grond in is geslagen. We gaan rekt, kapot, over, finished, DONE.
Yin yang heet dat, bedankt kerel, ik neem het ter harte en hodl til rekt.quote:Op zondag 9 september 2018 01:41 schreef Mand het volgende:
[..]
Waar iedereen eerst positief was over bitcoin en nu negatief, is daarna weer alleen positief.. Zonder negatief, geen positief. Bitcoin doet mensen nu geestelijk pijn, hierna weer vreugde. Volhouden jongen, aan het eind van de tunnel is weer licht.
Nou thank fuck dat iemand eens verantwoording neemt, anders was Ethereum echt ten dode opgeschreven.quote:Op zondag 9 september 2018 01:19 schreef Mand het volgende:
Verdomme zeg, als je zo aan het zuipen bent en aan het scrollen op fok, komen de beste ideeën op. Ik ga binnenkort zelf een munt lanceren. F#ck dit is het beste idee aller tijden. Bedankt allemaal!
Meid toch, dacht dat je uitgestapt was? Volgens mij had je al je knikkergeld in ADA gestopt?quote:Op zaterdag 8 september 2018 20:33 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Ik wacht nog even op een paar dips voordat ik weer ga shoppen.
Niet meer kijken.quote:Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
Hier worden immer toptrades gedaan toch?quote:Op zondag 9 september 2018 05:41 schreef illusions het volgende:
Hmm, behalve ETH wordt het niet veel slechter dan Cardano als je naar de top 20 kijkt.Neem aan dat niemand hier zo simpel geweest is om daarmee te kutten toch?
Alles in seal doen toch?quote:Op zondag 9 september 2018 10:24 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Niet meer kijken.
Alarm zetten in Delta bij dikke moon.
En vergeten.
Zo zullen veel ico's zich nu ook wel voelen die ooit miljoenen ophaalden. ETH zakt nog wel even door..quote:Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
twitter:PeterLBrandt twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 21:50:06Capitulation is not the last stage of a trend -- after capitulation comes panic when longs say "I don't care what prices end up doing, I need to exit my position just to stop the pain." reageer retweet
gaat nog wel meer zakken wanneer Alle eth van ico's gedropped worden op de marktquote:Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Inderdaad, slaat helemaal nergens meer op. Mensen laten zich niet gebruiken als speelbal.quote:Op zondag 9 september 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Mooie organische groei van 200 dollar binnen een minuut weer
Nee, pas als ADA op één cent staat ben ik all-in.quote:Op zondag 9 september 2018 05:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Meid toch, dacht dat je uitgestapt was? Volgens mij had je al je knikkergeld in ADA gestopt?
VENquote:Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik word echt misselijk van deze rollercoaster
Nee, dat negatieve gedoe altijd.quote:Op zondag 9 september 2018 12:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je moet niet naar die kerel luisteren hoor. Die heeft een klap van de cryptomolen gehad.
Primaquote:Op zondag 9 september 2018 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je warmtepomp maestro?
De prijs van Ether is toch niet heel relevant voor de tokens die erop draaien?quote:Op zondag 9 september 2018 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
Die zwakte van ETH is toch ook wel een dingetje. 95 van de top 100 tokens draaien op ETH. Is dit het einde van de hype? Of de beste buy-the-dip kans evah
Je bent toch geen mietje?quote:Op zondag 9 september 2018 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
Is dit het einde van de hype? Of de beste buy-the-dip kans evah
Ik denk dat de waarde van Ether vooral zo is gegroeid door alle tokens op het platform. Andersom denk ik dat ook dat wanneer de waarde van Ether daalt dit ook ten koste zal gaan van de waarde van de tokensquote:Op zondag 9 september 2018 15:36 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
De prijs van Ether is toch niet heel relevant voor de tokens die erop draaien?
Ah hou wel van een beetje techniek in de installatie.quote:Op zondag 9 september 2018 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PrimaMaandag komt de installateur weer, helemaal uitgerust van de bouwvak
Er liggen ook nog 68 panelen in de garage dus als hij klaar is met de WP dan heb ik nog wel een klusje voor 'm
edit: hij appt me net, hij heeft komende week iemand beschikbaar om te assisteren bij het leggen van de panelen dus wss gaat hij eerst het dak op morgen haha. Ik heb hoogtevrees als het op ladders aankomt dus aan mij heeft hij weinig, kan wel wat materialen aangeven etc.
[ afbeelding ]
Ja maar dit riep ik al een tijdje terug, het is overigens andersom;quote:Op zondag 9 september 2018 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van Ether vooral zo is gegroeid door alle tokens op het platform. Andersom denk ik dat ook dat wanneer de waarde van Ether daalt dit ook ten koste zal gaan van de waarde van de tokens
Alles naar de klote.quote:Op zondag 9 september 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dit riep ik al een tijdje terug, het is overigens andersom;
De tokens falen en alles, daardoor minder traffic op ETH, daardoor ETH onderuit.
Jep, SEAL vertrippled.quote:Op zondag 9 september 2018 17:42 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Alles naar de klote.
Maar ohne gein, hoe verleidelijk is het nu niet, je stacks te verdubbelen? Dingen zijn ubercheap.
Niet enkel SEAL, zowat alles?quote:
Nee.quote:
Seal doet een dikke exitscamquote:
Zeker, zeker.quote:Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Seal doet een dikke exitscam
Als VET nu een exitscam doet ben ik niet eens boos, dan hebben ze mijn cryptomunten dubbel en dwars verdiend.quote:
Maargoed dat ik dat ook al heb.quote:Op zondag 9 september 2018 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als VET nu een exitscam doet ben ik niet eens boos, dan hebben ze mijn cryptomunten dubbel en dwars verdiend.
Hij werkt bij Karwei.quote:Op zondag 9 september 2018 18:56 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Maargoed dat ik dat ook al heb.
Snap het heel punt verder niet.
twitter:crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
Ik zie de prijzen trouwens nu pas, hij heeft het fout, want de bovenste is ETH, staat ook in de comments, maar voor het patroon maakt het natuurlijk niet heel veel uit, want de totale dump van ETH is ook buiten proporties.quote:Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
Ik hang een Raspberry Pi in de meterkast voor het uitlezen van de meters, voor de rest vind ik het wel mooiquote:Op zondag 9 september 2018 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah hou wel van een beetje techniek in de installatie.
Kijk ook eens naar Loxone voor de automatisering van het geheel. (¤500 een volledig zelf te programmeren miniserver)
Maar 68 panelen, daar kun je ook een complete plantage op laten draaien![]()
Blijkbaar vind cobinhood dat ik er te weinig heb om dus mag ze niet tradenquote:Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Universa staat er ook lekker voor zeg.
een week geleden zouden we weer naar 10k gaan, een week daarvoor naar 3k. Maak je niet drukquote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Zitten we al in de despair fase of moet die nog komen? Wat denken jullie?
Dit is echt al de honderdste keer dat ik zo'n vergelijking zie, en ja ooit gaat er iemand wel een keer gelijk hebbenquote:Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
Nieuws van vandaag: https://medium.com/@Litec(...)ovember-d0ad04881977quote:
Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!quote:Bakkt, a subsidiary of the New York Stock Exchange (NYSE) owners ICE Markets is set to make waves when it goes live this November.
Mytracknet begint in trek te geraken, heb er nog maar 15k over, dus de weg naar jouw sell order is bijna vrij.quote:Op maandag 10 september 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!
Onder de 200 miljardquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit meer broeder, nooit meer.
Marketcap :
Januari 2018 : 800 miljard
Februari 2018 500 miljard
Maart 2018 400 miljard
April 2018 400 miljard
Mei 2018 350 miljard
Juni 2018 300 miljard
Juli 2018 250 miljard
Augustus 2018 200 miljard
Ik hoef je hopelijk niet uit te leggen waar deze trend zich naar toe zal bewegen in december 2018 hé... Nou ja, laat ik het dan toch maar doen :
December 2018 75 miljard
Illuminati confirmedquote:Op maandag 10 september 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!
winsten uit SEAL ?quote:Op zondag 9 september 2018 18:40 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Nee.
En weet zelf ook niet wat te denken of het HitBTC is met hun gekut of SEAL.
Maar boeit me ook verder niets. Ze hebben niets gemist in de markt.
Wat me wel boeit is wanneer het weer upwards gaat?
Ook al heb ik winsten eruit, had gehoopt op meer en sneller
en ik vraag me af hoeveel winst aangezien er maar 1500 dollar per dag aan volume isquote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, apart. Wist nog niet dat je die zooi kon verkopen.
Dat er uberhaupt kopers zijn verbaasd me nog meer...quote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, apart. Wist nog niet dat je die zooi kon verkopen.
quote:Op maandag 10 september 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:
Vervolgens nam hij hem mee naar Jeruzalem en plaatste hem op het hoogste punt van de tempel. Hij zei tegen hem: ‘Als je een zoon van God bent, spring dan naar beneden,+ 10 want er staat geschreven: “Hij zal voor jou zijn engelen bevel geven je te beschermen” 11 en: “Ze zullen je op hun handen dragen, zodat je je voet niet aan een steen zult stoten.”’+ 12 Jezus antwoordde: ‘Er is gezegd: “Je mag Jehovah, je God, niet op de proef stellen.”
wavesmaandquote:Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
LOL hoe kan dit, Waves? Alles naar de tyfus en Waves +25%
Klopt, maar ik weet wel wie er met Kuehne Nagel een blockchain oplossing voor zulk soort problemen aan het ontwikkelen wasquote:Op maandag 10 september 2018 14:19 schreef Blik het volgende:
Real world adoption:
https://newsroom.accentur(...)e-ocean-shipping.htm
https://www.accenture-ins(...)0d-8d60-ea7d5b1bd0ae
Ben wel benieuwd of ze gepartnerd hebben met bekende blockchains, die worden namelijk niet genoemd
Accenture zit volgens mij bij Hyperledger. Als een van de "founder" enterprises dacht ik zelfs.quote:Op maandag 10 september 2018 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wel wie er met Kuehne Nagel een blockchain oplossing voor zulk soort problemen aan het ontwikkelen was
Niet weten dat het Wavesmaand isquote:Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
Wavesdag*quote:Op maandag 10 september 2018 15:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet weten dat het Wavesmaand is. Ben je hier nieuw ofzo?
De maand is nog jong.quote:
Je moet toch wat he, als je maar 4 miljard opgehaald hebt voor development.quote:Op maandag 10 september 2018 16:05 schreef illusions het volgende:
Iemand hier trouwens enige ervaring met die EOS airdrops om te zetten naar EOS? Al die tooltjes van die gasten staan nog flink in de kinderschoenen.
Ik was zelfs de 1e die https://eostoolkit.io/ gebruikte volgens de devs.
Niet echt onderzoek naar gedaan (echt niet), maar als ik die wallets bekijk lijkt het alsof het merendeel niet van EOS zelf is.quote:Op maandag 10 september 2018 16:12 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Je moet toch wat he, als je maar 4 miljard opgehaald hebt voor development.
Ben begonnen met verkopen bij 40k sat, inmiddels toch al circa 0.3 BTC winst behaald uit traden op basis van double down.quote:
Beter druk je je winst in een percentage uitquote:Op maandag 10 september 2018 16:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ben begonnen met verkopen bij 40k sat, inmiddels toch al circa 0.3 BTC winst behaald uit traden op basis van double down.
Zelfde als cost averaging. Double down wordt meer gebruikt in de gokwereld.quote:Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Beter druk je je winst in een percentage uitDan is het enigszins te beoordelen.
Maar wat is double down?Ben een trade noob.
Ah oke. Thanksquote:Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Zelfde als cost averaging. Double down wordt meer gebruikt in de gokwereld.
Zo reken ik niet echt, maar het komt neer op verkopen en vervolgens goedkoper terugkopen. Ik reken winsten in holdings niet mee, dit is de pure directe winst uit trades.quote:Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Beter druk je je winst in een percentage uitDan is het enigszins te beoordelen.
Maar wat is double down?Ben een trade noob.
Smart contracts toch live vandaag?quote:Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
Weet ik. Boeit me weinig, ben geen EOS fan ofzo.quote:Op maandag 10 september 2018 17:41 schreef fathank het volgende:
En Eos is een grote shitshow met skypemeetings van blockproducers die zich gedragen als buitengewoon talentvolle dictators.
The hopium is real.quote:
wowquote:Op maandag 10 september 2018 17:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nog steeds 2% hoger dan 4 weken geleden
De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.quote:
Die heb ik al even weggedaan, wel 10x op gemaakt ofzo, ik kreeg dubbel uitgekeerd met de ico.quote:Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.
Er kroop er anders vandaag nog 1 door m’n tuin.quote:Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:
Er is maar één pad, en dat is het pad van de Heer.
Dan zal dat die ene zijn geweest.quote:Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er kroop er anders vandaag nog 1 door m’n tuin.
$2467 per 24uur is fijn?quote:Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik dan verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel daarvan.quote:
Heb er ook al vaak winst mee gemaakt om er uiteindelijk geen enkele over te houden, maar er zitten weer wat nieuwe dingen aan te komen waardoor er ook weer leven in komt, probeer nu om continu tussen de 10 à 20% te pakken met buy/sell orders, wat steeds beter functioneert omdat de spreiding groter is getrokken.quote:Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die heb ik al even weggedaan, wel 10x op gemaakt ofzo, ik kreeg dubbel uitgekeerd met de ico.
Zei ik toch. De komende maanden zitten er nog wat leuke dingen aan te komen.quote:Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
het was eerst $10 per dag dus het gaat wel omhoog.quote:Op maandag 10 september 2018 18:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik dan verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel daarvan.
Braak.quote:
"Sinds enkele jaren doe ik alles in de cloud" is ook een klassiekertje.quote:Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Braak.
"When I think about blockchain and crypto and AR"
DING DING DING ALLE BUZZ WORDS GEHAD. Nog even een vergelijking met e-commerce en internet en het is compleet hoor. De tering
Internet of things op een cloud met blockchain met AI start-ups.quote:Op maandag 10 september 2018 19:54 schreef illusions het volgende:
[..]
"Sinds enkele jaren doe ik alles in de cloud" is ook een klassiekertje.
Financed by a groundbreaking venture capitalist fund.quote:Op maandag 10 september 2018 19:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Internet of things op een cloud met blockchain met AI start-ups.
Buzzword bingo zit vol.quote:Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Financed by a groundbreaking venture capitalist fund.
Ja, het was eerst compleet dood en de prijs in Waves was 2x lager dan nu.quote:Op maandag 10 september 2018 19:05 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
het was eerst $10 per dag dus het gaat wel omhoog.
Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.quote:Op maandag 10 september 2018 19:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zei ik toch. De komende maanden zitten er nog wat leuke dingen aan te komen.
Een van de meest ondergewaardeerde metrics imo.quote:Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.
Inderdaad, één van de aspecten die EOS een shitcoin maakt .. al hebben ze 't beste project ter wereld (als.. ik zeg niet dat ze een goed product hebben ofzo). Dat is een beetje wat er fout is met de huidige economie.quote:Op maandag 10 september 2018 20:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Een van de meest ondergewaardeerde metrics imo.
Ben blij dat ik op de bodem voor een veel te groot bedrag ingeslagen heb. Was een gokje maar pakt tot nu toe goed uit.quote:Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het was eerst compleet dood en de prijs in Waves was 2x lager dan nu.
[..]
Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.
Ja het vervelende is wel dat ik ook fan ben van privacy coins (XMR bijvoorbeeld) en daarmee zou een dergelijke metric helemaal verdwijnen. De monero rich list bestaat nietquote:Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, één van de aspecten die EOS een shitcoin maakt .. al hebben ze 't beste project ter wereld (als.. ik zeg niet dat ze een goed product hebben ofzo). Dat is een beetje wat er fout is met de huidige economie.
Dat klopt, het is kiezen of delen. Maargoed, Monero bleek toch niet zo privé te zijn als men dacht - met redelijke zekerheid was een transactie terug te herleiden. Is dat ooit nog opgelost?quote:Op maandag 10 september 2018 20:19 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja het vervelende is wel dat ik ook fan ben van privacy coins (XMR bijvoorbeeld) en daarmee zou een dergelijke metric helemaal verdwijnen. De monero rich list bestaat niet
Ja die paper heb ik ook gezien, maar een transactie achterhalen is wat anders dan een rich list opbouwen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat klopt, het is kiezen of delen. Maargoed, Monero bleek toch niet zo privé te zijn als men dacht - met redelijke zekerheid was een transactie terug te herleiden. Is dat ooit nog opgelost?
Ikquote:
Waarom niet een deel verkopen voor het aantal aan Waves dat je erin hebt gestoken? Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.quote:Op maandag 10 september 2018 20:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op de bodem voor een veel te groot bedrag ingeslagen heb. Was een gokje maar pakt tot nu toe goed uit.
Als je weer ermee gaat handelen staat de winst toch niet vast? Dan kan je het namelijk ook weer verliezen.quote:Op maandag 10 september 2018 20:48 schreef chroestjov het volgende:
Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.
Omdat ik wel geloof dat de komende maanden de prijs in Waves omhoog gaat en ik 20% rente krijg door dat masternode systeem van OCL.quote:Op maandag 10 september 2018 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom niet een deel verkopen voor het aantal aan Waves dat je erin hebt gestoken? Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.
Holy moly, 20% is erg nice.quote:Op maandag 10 september 2018 20:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat ik wel geloof dat de komende maanden de prijs in Waves omhoog gaat en ik 20% rente krijg door dat masternode systeem van OCL.
Je moet het wel heel bont maken om alles weer te verliezen in WAVES-OCL, en natuurlijk ook maar een deel gebruiken van het aantal aan Waves dat eruit is gehaald, daarnaast is diversificatie ook belangrijk.quote:Op maandag 10 september 2018 20:52 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Als je weer ermee gaat handelen staat de winst toch niet vast? Dan kan je het namelijk ook weer verliezen.
Klopt, het heeft alleen niet de anonimiteit die het adverteert. Als ze je transactie om welke reden dan ook willen achterhalen dan kan dat met ik meen te herinneren 80% zekerheid, als je dan meerdere transacties hebt (bijv. via trades) dan wordt het al gauw 100% en hoef je alleen nog te wachten tot een withdrawal en je bent compleet je privacy kwijt. Maar inderdaad, je kunt er geen Forbes-list van maken.quote:Op maandag 10 september 2018 20:40 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja die paper heb ik ook gezien, maar een transactie achterhalen is wat anders dan een rich list opbouwen denk ik.
Weet het ook niet meer maar de manier van Monero is dat jouw transactie wordt verborgen door het samen te pakken met een hoop bullshit-transacties zodat je door de bomen 't bos niet meer kan zien. Daar was dus een manier op gevonden om dat toch te omzeilen en dat was redelijk simpel, zo van de 1e of 2e transactie was de juiste. Magoed, weet 't niet meer en ben te lui om het te onderzoeken. Gebruik toch geen enkele crypto waar 't voor "bedoeld" is, alleen beetje traden en zelfs dat niet momenteel.quote:Heb er niet genoeg verstand van om echt iets zinnigs te zeggen over de exacte methode die toen gebruikt werd, maar in principe is privacy -> weg metric van verdeling dus dan kan een adres 99% hebben zonder dat "we" dat weten.
De ironie.quote:Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ik geloof in crypto, maar mijn vertrouwen in mede crypto traders is geslonken.
Yep!quote:Op maandag 10 september 2018 21:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Holy moly, 20% is erg nice.
Zie ook: https://oceanlab.eu/quote:TOKENMASTERNODE ACTIVATION FOR OCL
As a reward for the patience of our supporters, and a way to have a better users ratio, we're introducing the Tokenmasternode system to the OCL token. OCL is an utility token and a good distribution and circulation among users is becoming far more important than holding and speculation in regards to all the services that we're planning to release in 2019.
We're aiming at two improvements:
- Rewarding the regular holders and speculators independently of any market.
- Encouraging circulation of the token and a proper distribution to ease access to new users for our services.
Distribution parameters and conditions:
- You start receiving Tokenmasternode rewards when the amount of $OCL Oceanlab on your wallet is more than 50000 units, the distribution process is automated. Payouts are made weekly.
- Those with an amount of tokens in their wallet between 50000 and 99999 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 5% of their holdings distributed over 52 weeks (for example, 65000 waves stored on a wallet would award 3250 $OCL Oceanlab in one year distributed weekly (52 payments of 62.5 $OCL Oceanlab)
- Those with an amount of tokens in their wallet between 100000 and 249999 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 10% of their holdings distributed over 52 weeks
- Those with an amount of tokens in their wallet with a minimum of 250000 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 20% of 250000 $OCL Oceanlab tokens distributed over 52 weeks(Even if you have more than 250000, your reward will be capped to 50000 $OCL Oceanlab, 52 payments of approximately 961.53 $OCL Oceanlab)
- For this reward system to encourage only active wallets and token movement/use as an utility, any weekly distribution will occur only to wallets that have a 1% difference in holding from the previous week. (for example, if you have 65000 tokens on week 1 your amount held on week 2 should at least 65650 or less than 64350 to qualify for the distribution)
Due to the changes needed to the distribution system in accordance with rewarding only active wallets, the launch of the $OCL Oceanlab TokenMasternode rewards is postponed to the 15th of september 2018
That also means that the script capabilities will be enabled for other tokens as well: (Multiple level rewards, rewarding only active wallets, reward capping, ...), the TokenMasternode for every Waves platform tokens is still planned for October
The amount of tokens necessary for the maintenance of this rewarding service for the first year has been secured by the team by buying those from the market. It will be analyzed again one year after launch to determine the right and sustainable parameters to keep the rewarding service running
Ik geloof in de technologie, niet in de schijtenbroeken die na een scheet alles dumpen. Dat zijn dezelfde mensen die aan het FOMOen waren tijdens de vorige bullrun. Nou duidelijk?quote:
Als je dat naar waves adres "monday" stuurt, krijg je het 10voudige terug he.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
Heb nog 252.000 OCL dus dat wordt veel heen-en-weer sturen
Ik vind jouw posts altijd erg goed.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:39 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Eerst elkaar gek maken samen met ome Mcafee en dan lopen huilen dat crypto waardeloos is....
quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:32 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts altijd erg goed.
Oh het was al compleet duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:36 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ik geloof in de technologie, niet in de schijtenbroeken die na een scheet alles dumpen. Dat zijn dezelfde mensen die aan het FOMOen waren tijdens de vorige bullrun. Nou duidelijk?
Ik word ook weleens leeg getrokken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:31 schreef Blik het volgende:
Heel langzaam worden de alts weer leeg getrokken
Er zullen vast meer zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat alles weer een keer omhoog gaat en er weer leningen worden afgesloten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh het was al compleet duidelijk hoor.Vind het alleen ironisch dat uitgerekend jij het vertrouwen in crypto traders bent verloren.
leningenquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:13 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Er zullen vast meer zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat alles weer een keer omhoog gaat en er weer leningen worden afgesloten.
Vorige bullrun werd er een hoop geleend geld in crypto gestopt. Er waren ook mensen die zowat hun hele vermogen in bitcoin en ethereum hadden gestopt en dit gaat vast en zeker nog een keer gebeuren.quote:
Ok, dus je zegt dat je geen vertrouwen meer in mede crypto traders hebt omdat dit niet meer gebeurt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:40 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Vorige bullrun werd er een hoop geleend geld in crypto gestopt. Er waren ook mensen die zowat hun hele vermogen in bitcoin en ethereum hadden gestopt en dit gaat vast en zeker nog een keer gebeuren.
Ik ben te naïef geweest en kansen misgelopen om met grote winst te verkopen. De volgende keer ben ik voorzichtiger met wachten. Dat vertrouwen die ik had om voor 100x te verkopen is weg en zal ik genoegen nemen met 5 - 10x.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, dus je zegt dat je geen vertrouwen meer in mede crypto traders hebt omdat dit niet meer gebeurt?
Hmmkay. Gaan jouw reacties ooit wel eens over de post die je quote?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:59 schreef Viespeuk2018 het volgende:
[..]
Ik ben te naïef geweest en kansen misgelopen om met grote winst te verkopen. De volgende keer ben ik voorzichtiger met wachten. Dat vertrouwen die ik had om voor 100x te verkopen is weg en zal ik genoegen nemen met 5 - 10x.
Jij moet beter leren lezen. Ik had gezegd dat mijn vertrouwen was geslonken, jij maakt er wat anders van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Hmmkay. Gaan jouw reacties ooit wel eens over de post die je quote?
Done!quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je dat naar waves adres "monday" stuurt, krijg je het 10voudige terug he.
twitter:ConanOBitcoin twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:06:25February...Bitcoin: $106 BillionAltcoins: $214 BillionToday...Bitcoin: $106 Billion ( +0% )Altcoins: $87 Billion ( -60% )Let that sink in. 🤔#bitcoin #hodl https://t.co/Dw0dP3imTj reageer retweet
Inderdaad, en daarom #hodl ik dus niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:43 schreef Piva het volgende:
twitter:ConanOBitcoin twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:06:25February...Bitcoin: $106 BillionAltcoins: $214 BillionToday...Bitcoin: $106 Billion ( +0% )Altcoins: $87 Billion ( -60% )Let that sink in. 🤔#bitcoin #hodl https://t.co/Dw0dP3imTj reageer retweet
makkelijk lullen achterafquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom #hodl ik dus niet.
gaan wetwitter:vechainofficial twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:02:39Join us at 7 pm on September 19th in Amsterdam to meet @kfeng027, @JeromeGrilleres, Noah, @MustangChain and @SafeHavenio! Due to fire marshal restraints, please complete the following form so we can best accommodate our potential guests.https://t.co/suKc5EFBMV https://t.co/xT8VX2mgaK reageer retweet
Noway dat ik een podcast luister van die conspirancy gast.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:
https://www.bnr.nl/podcas(...)e-waarde-van-bitcoin
lolquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:
Ben benieuwd hoe hij er nu in staat. Paar jaar geleden was hij nog terughoudend over Bitcoin en cryptoquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Slecht teken.quote:
quote:Vorige maand werd al bekend dat Accenture samen met AB InBev, APL en Kuehne + Nagel bezig is met een eigen blockchainoplossing voor de logistieke sector. Dat zou volgens eigen zeggen een enorme efficiëntieverbetering moeten opleveren.
De door Accenture en partners ontwikkelde oplossing versnelt de stroom aan transportdocumenten, reduceert de vereiste gegevensinvoer met 80 procent, vereenvoudigt gegevenswijzigingen tijdens het verzendproces, stroomlijnt de controles die vereist zijn voor vracht en vermindert de last en het risico van boetes voor de naleving van de douanevoorschriften die aan klanten worden opgelegd.
Klik even door op de Reddit link en je ziet het alweer keihard debunked worden. Laat de FUDders je niet verleiden vriend.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:
Kuehne Nagel blockchain deployment
Vechain wordt niet genoemd, de partnership lijkt gebakken lucht als ik dit en dit lees.
[..]
Heb je een bron waar kuehne nagel dit bevestigt dan? Voorlopig lijken ze bezig met een eigen chain met Accenture.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klik even door op de Reddit link en je ziet het alweer keihard debunked worden. Laat de FUDders je niet verleiden vriend.
Jongen je plaatst een link van 7 maanden geleden wasmetjouquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je een bron waar kuehne nagel dit bevestigt dan? Voorlopig lijken ze bezig met een eigen chain met Accenture.
Er kan zoveel in whitepapers en devpapers staan.
Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen je plaatst een link van 7 maanden geleden wasmetjou
Dropje was degene die 12 dollah eoy zó belachelijk laag vond dat hij vroeg om bans voor mensen die dat soort koersen durfden te noemen hè.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?
Wees kritisch bradder, wees kritisch.
Waarom denk je dat er voor K&N slechts 1 blockchain oplossing kan zijn vriendquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?
T gaat over logistiek, wat ze met Accenture aan het doen waren in april.... Logistiek... supplychain? VeChain aan de kant? Of wat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er voor K&N slechts 1 blockchain oplossing kan zijn vriend
Oké verkoop dan maar alles.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
T gaat over logistiek, wat ze met Accenture aan het doen waren in april.... Logistiek... supplychain? VeChain aan de kant? Of wat.
De grond wordt heet, broeder in criminaliteit, de grond wordt heet.
Als dat zo is ga jij mee naar kuehne nagel en ik regel een wereldwijde rondleiding voor je.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
12 dollah eoy bradda! 12 dollah eoy!
Deal!quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als dat zo is ga jij mee naar kuehne nagel en ik regel een wereldwijde rondleiding voor je.
Bij 12 dollah cent eoy niet zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zet m maar in de belofte maakt schuld, VET 12USDEOY en je bent er zeker bij.
Nee, dan regelt droppie het.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij 12 dollah cent eoy niet zeker?
In dat geval ben ik ff #teamEggsquote:
Accenture heeft het platform gebouwd toch? Dat stond in dat artikel. Accenture -> Hyperledger.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |